@vipe5s, Imam 0.35, ter 0.5, airbrush od Iwate, temu primerna cena. Kompresor imam brezoljni 4-batni. Malce huda in draga kombinacija za domačo uporabo.
@Ivan36, vem, Turbo, potem dolgo nič
Ni šlo za komplet obnovo. Avto je bil v preteklosti udarjen v levi krak, popravljen in te posledice so prišle na dan. Rja na pokrovu motorja, vezna je zacevetela po spojih, kolotek poklepan za falus... V glavnem, varilni aparat na plin, ter ostalo potrebno orodje sem že tako imel, le čas sem si moral vzeti. Barvan je prednji konec - koloteka, vezna, pokrov motorja obojestransko, blatnika, maska... Po vzorcu ujemanja na vrata, sem se odločil, da prehoda sploh ne bom delal, ker je izpadlo več kot OK. Strošek sem imel z materialom, delo je bilo v celoti narejeno z moje strani.
Drugače temu nič ne manjka. Gre za ita. model 60SX, obrobe in pragovi naredijo svoje, dodatna pika na i so na novo obnovljena platišča od Turbo i.e, ter distančniki 12 oz. 15mm. Motor je 1.1 z Weber uplinjačem, ki so ga vgrajevali le v obdobju 89-92 in je zelo hvaležen mlinček. Pri hiši je dobre 3 leta, takrat sem ga kupil za donatorja pa izgleda, da bo še kar nekaj časa na cesti.