Stran 1 od 1

obnova laka na robu vrat

Objavljeno: Po jun 24, 2019 4:45 pm
Napisal/-a cashy
pozdravljeni,

danes se mi je pripetila manjša nezgoda, ko sem na črpalki pri vstopanju v avto pustil, da se vrata odprejo do konca, pri čemer so trčila v steber števca za gorivo. Pri tem se mi je na robu vrat odkrušila barva.
Marsikdo si bo mislil, da je to premajhna malenkost, da bi se sploh s tem ukvarjal, pa vendar me zanima za tak primer in morda, če kdaj pride do hujše praske, kako bi to lahko čim bolje saniral.
Kakšne vrste lak uporabiti (morda lahko priporočite kar konkreten izdelek?), kakšen je standarden postopek saniranja(če ni samo, da čez prasko naneseš barvo)?

Ker bom to počel prvič, se še ne znajdem najbolje, zato bo vsaka pomoč zelo dobrodošla.

hvala!

Re: obnova laka na robu vrat

Objavljeno: Po jun 24, 2019 7:07 pm
Napisal/-a PogachnyK
Greš nekam, kjer mešajo avtolake.... Vzameš dol z avtomobila nek del, ki je pobarvan..... Daš majstru, pa rečeš dej mi minimum tele barve... Ti zapakira kot lak za nohte..... Spucaš mesto poškodbe..... Naneseš barvo...... Ta je najcenejša varijanta.....

Re: obnova laka na robu vrat

Objavljeno: To jun 25, 2019 4:10 am
Napisal/-a yashica
Tam , ko je odrgnina do gole pločevine je tako potrebno nanesti temelj , najbolje 2-k epoksi, drugače ne bo dolgo, ko bo rja udarila ven.

Sam bi poškodbe izravnal (epoksi, po potrebi kit, abdekal okolico, ter pihnil z airbrush pištolo. Govorim seveda zase, ker imam kar nekaj orodja, ličarski IR sušilec barve... Da ne bo pomote, nisem ličar, se ne preživljam s tem, le ko nekaj obnavljam rad naredim sam, brez ustreznega pribora si pa tako mrzel.

Kakšna barva sploh je to, kovinska ali navadna? V primeru, da je navadna je zadevo lažje sanirati z enoslojnim akrilom z dodanim trdilcem, s tem odpade potreba po bazi + naknadno laku.

Re: obnova laka na robu vrat

Objavljeno: To jun 25, 2019 12:38 pm
Napisal/-a PogachnyK
Evo, dobil si dva predloga... Mojega površnega, in drugega dragega... Sam se odloči..

Re: obnova laka na robu vrat

Objavljeno: To jun 25, 2019 4:02 pm
Napisal/-a yashica
Veš kaj je drago?

Ko se nekega dne odločiš, da boš >malo posaniral rjo< na koncu pa menjaš vezno, flikaš prerjaven dvojni pleh vpetja prednjih amortizerjev, pokrov motorja, vse pripraviš, razmastiš, zaščitiš z epoksi temeljem, pobarvaš z bazo in čez HS končni lak. In kar naenkrat material od Mobihela ni več dovolj dober in pridemo do Selemixa, 3M-a, Max Meyerja.... :mrgreen:

Slika

Slika

Slika

Slika

Re: obnova laka na robu vrat

Objavljeno: Sr jun 26, 2019 7:28 am
Napisal/-a vipe5s
yashica je napisal/-a:Sam bi poškodbe izravnal (epoksi, po potrebi kit, abdekal okolico, ter pihnil z airbrush pištolo.
.


yashica, koliko mm-sko imaš šobo na airbrush pištoli za bazo?
Sem se sam enkrat igral z 0.5mm, metalik baza (1K, namešana) je še nekako šla, pri 2k laku se je pa začelo "pacat" čez čas.

Re: obnova laka na robu vrat

Objavljeno: Sr jun 26, 2019 8:13 am
Napisal/-a Ivan36
@yashica Od UNO se splača samo UNO TURBO v detajle porihtat! Vsi ostali so za v kanto :lol: :roll: :DDD Morda še kaki SX 75, 1.3 s klimo in MAX opremo, ki je podobna TURBO paketu. Sem dobil predlani idejo, da bi si kupil v IT eno lepo Lancia THEMA letnik 1995 zadnji model pa so kar zdelane in predrage ali v okvari, če je že karoserija OK :huh: :shock: Ne moreš verjeti kako so jih na hitro uničili, NAČRTNO so šle v razgradnjo!
En za 20.000€ :mrgreen:
https://www.autoscout24.com/offers/fiat ... cldtidx=17
Slika

Re: obnova laka na robu vrat

Objavljeno: Sr jun 26, 2019 1:37 pm
Napisal/-a yashica
@vipe5s, Imam 0.35, ter 0.5, airbrush od Iwate, temu primerna cena. Kompresor imam brezoljni 4-batni. Malce huda in draga kombinacija za domačo uporabo.



@Ivan36, vem, Turbo, potem dolgo nič :D

Ni šlo za komplet obnovo. Avto je bil v preteklosti udarjen v levi krak, popravljen in te posledice so prišle na dan. Rja na pokrovu motorja, vezna je zacevetela po spojih, kolotek poklepan za falus... V glavnem, varilni aparat na plin, ter ostalo potrebno orodje sem že tako imel, le čas sem si moral vzeti. Barvan je prednji konec - koloteka, vezna, pokrov motorja obojestransko, blatnika, maska... Po vzorcu ujemanja na vrata, sem se odločil, da prehoda sploh ne bom delal, ker je izpadlo več kot OK. Strošek sem imel z materialom, delo je bilo v celoti narejeno z moje strani.

Drugače temu nič ne manjka. Gre za ita. model 60SX, obrobe in pragovi naredijo svoje, dodatna pika na i so na novo obnovljena platišča od Turbo i.e, ter distančniki 12 oz. 15mm. Motor je 1.1 z Weber uplinjačem, ki so ga vgrajevali le v obdobju 89-92 in je zelo hvaležen mlinček. Pri hiši je dobre 3 leta, takrat sem ga kupil za donatorja pa izgleda, da bo še kar nekaj časa na cesti.