Pomoč -Okvara DSG na Škoda Superb Combi 2.0 TDI letnik 2010
Objavljeno: Pe jul 12, 2019 10:45 am
Imam težave z DSG na Škoda Superb Combi 2.0 TDI letnik 2010 in bom hvaležen za vsako prdlagano rešitev ki bi utegnila pomagat pred menjavo menjalnika oz mehatronike.
Torej ogromno krat se zgodi da je potrebno čakat ko se prpeljem na parkirišče da prestavi v R, kar zna trajati tudi do minute in je zelo moteče. Običajno ob ponovnem vžigu ko avto stoji nekaj časa in prestavljanjem takoj v R in ne prej v D prestavi normalno.
Sedaj ko je bolj vroče zunaj pa se pojavlja napaka in ko javi napako ne gre v nobeno prestavo torej kot da je avto celi čas v N, torej brez premika. Še video primer kaj se dogaja ostale lučke razen skrajno leve rumene za menjalnik zanemarite ker malo pred tem je bil izključen akomulator zato svetijo: https://www.dropbox.com/s/r235ljire2l4n ... 6.mp4?dl=0
Ampak ob naslednjem vžigu gre normalno v D in avto med vožnjo menjava popolnoma brezhibno.
Problem je edino pri menjavi v R oz N in v P (se sliši zabijanje kot da hoče prestavit prav tako ko prestavim v R traja nekaj časa in zabija preden prestavi če prestavi)
Olje je bilo menjano pred 36000 km in ga nameravam sedaj zamenjat saj se ta napaka pojavlja čedaje pogosteje, prej se skoraj da ni.
Je komu poznan ta problem oz pozna cenovno ugodno rešitev, ki odpravi napako(ne s prve kot na pooblaščenem servisu ja mogoče je mehatronika 2079€ + delo). Namreč sem povprašal mehatronika ki popravlja DSG in mi ni želel povedat kaj naj bi bilo, po njegovem mehatronika zagotovo ni, ampak lahko popravi za 950€ )
Za vsa mnenja in ideje se vnaprej zahvaljujem
LP
Nace
Torej ogromno krat se zgodi da je potrebno čakat ko se prpeljem na parkirišče da prestavi v R, kar zna trajati tudi do minute in je zelo moteče. Običajno ob ponovnem vžigu ko avto stoji nekaj časa in prestavljanjem takoj v R in ne prej v D prestavi normalno.
Sedaj ko je bolj vroče zunaj pa se pojavlja napaka in ko javi napako ne gre v nobeno prestavo torej kot da je avto celi čas v N, torej brez premika. Še video primer kaj se dogaja ostale lučke razen skrajno leve rumene za menjalnik zanemarite ker malo pred tem je bil izključen akomulator zato svetijo: https://www.dropbox.com/s/r235ljire2l4n ... 6.mp4?dl=0
Ampak ob naslednjem vžigu gre normalno v D in avto med vožnjo menjava popolnoma brezhibno.
Problem je edino pri menjavi v R oz N in v P (se sliši zabijanje kot da hoče prestavit prav tako ko prestavim v R traja nekaj časa in zabija preden prestavi če prestavi)
Olje je bilo menjano pred 36000 km in ga nameravam sedaj zamenjat saj se ta napaka pojavlja čedaje pogosteje, prej se skoraj da ni.
Je komu poznan ta problem oz pozna cenovno ugodno rešitev, ki odpravi napako(ne s prve kot na pooblaščenem servisu ja mogoče je mehatronika 2079€ + delo). Namreč sem povprašal mehatronika ki popravlja DSG in mi ni želel povedat kaj naj bi bilo, po njegovem mehatronika zagotovo ni, ampak lahko popravi za 950€ )
Za vsa mnenja in ideje se vnaprej zahvaljujem
LP
Nace