edit mod
Predhodnega posta se NE citiraVčasih
je bilo potrebno opraviti servis na določeno število kilometrov in nihče niti pomislil ni na letne termine. Osebno mislim, da so letne servise, oziroma kar pride prej, uvedli v prvi vrsti zaradi tega, da imajo pooblaščeni servisi delo. Lahko si celo mislim, da so avtomobili v 99% narejeni tako kvalitetno, da lastnika samo preko pogoja garancije prisilijo, da vsaj 1x na leto obiščeš servis, ker je rednih napak enostavno premalo. Podaljšana garancija se mi zdi še večji hec, ker se kupec za doplačilo zaveže, da bo še naprej vozil na pooblaščeni servis avto, ki se načelno ne kvari, vsaj v garancijskem roku ne
Zanimivo bi bilo, če bi se lahko ob nakupu odpovedal garanciji in na ta račun dobil, za primer, 3000€ popusta, kakor se lahko odločiš za podaljšano garancijo. Recipročnost pač.
Povsem se strinjam, da se naredi servis na15K, 20K ali 30K, vseeno tudi če so 2x na leto, če je toliko kilometrov. To je pametno in tudi pravica kupca. Nihče ne bo rekel, hey, 2x na leto vozite na servis, garancija vam lahko propade. Ampak ok, da bi mi pa na 3000 ali 4000 nalival in spuščal sveže olje ven in notter je po mojem čista bedarija, razen seveda za izvajalca. Za njega je zaslužek. Mislim tudi, da je mojemu avtu popolnoma vseeno, če se opravi servis po 17 mesecih in ne po 12.
Jih ob letu ne bo 4000, kot vse kaže.
Moje razdalje so po 250 km v kosu, dizel je primeren, pa še gorivo se da dobiti ceneje. Zato se nisem odločil za bencinarja. Dizel mi je super za vozit, in ta model Astre se res lepo pelje.
Mislim, da se bom odpovedal garanciji.