Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
simnov
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: To nov 01, 2011 7:12 pm

Tresenje volana ob močnejšem zaviranju

Napisal/-a simnov Ne avg 11, 2019 3:14 pm

Gre za hyundai i40 in ob močnejšem zaviranju 140kmh mi trese volan so lahko krive samo ploščice ,ker so videt rjave ali so lahko krivi tudi diski imajo pa čisto malo roba.
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2147
Pridružen: To apr 26, 2005 7:33 pm

Re: Tresenje volana ob močnejšem zaviranju

Napisal/-a mrtwelvetrees Ne avg 11, 2019 4:02 pm

Čist možno, vroči diski v kontaktu z vodo pa imaš težavo....
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
danci1973
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Pe jun 25, 2010 8:10 am
Kraj: Maribor

Re: Tresenje volana ob močnejšem zaviranju

Napisal/-a danci1973 Ne avg 11, 2019 4:09 pm

Kriva je lahko tudi kakšna zračnost v podvozju oz. stare puše.
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1886
Pridružen: Ne okt 27, 2002 12:56 pm
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Re: Tresenje volana ob močnejšem zaviranju

Napisal/-a RedBaron Ne avg 11, 2019 4:19 pm

Ploscice so, pomoje, zadnji krivec.

Najprej preveri diske... ce so ze obrabljeni, jih menjaj. Pri menjavi posveti max. pozornost cistoci pesta!!

A pri nizji hitrosti pa ne trese?
 
simnov
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: To nov 01, 2011 7:12 pm

Re: Tresenje volana ob močnejšem zaviranju

Napisal/-a simnov Ne avg 11, 2019 4:33 pm

pri nižnji nič ne trese samo pri večji hitrosti ko moraš močneje zavirat ko kašen počasne sune na prehitevalnega pred tebe
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1853
Pridružen: Pe dec 14, 2007 1:43 pm

Re: Tresenje volana ob močnejšem zaviranju

Napisal/-a hippo Ne avg 11, 2019 5:20 pm

RedBaron je napisal/-a:Ploscice so, pomoje, zadnji krivec.

Najprej preveri diske... ce so ze obrabljeni, jih menjaj. Pri menjavi posveti max. pozornost cistoci pesta!!

A pri nizji hitrosti pa ne trese?

A če pa diski niso obrabljeni potem pa naj jih ne menja?
Diski so lahko praktično novi in če so zviti bo treslo.

Imaš dve opciji:
- diske podrejaš in upaš, da bodo zdržali
- zamenjaš komplet diske in ploščice, seveda s kvalitetnimi, ker ponavadi poceni roba ne zdrži dolgo
 
Uporabniški avatar
Firediver
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2427
Pridružen: Če dec 09, 2004 6:59 pm

Re: Tresenje volana ob močnejšem zaviranju

Napisal/-a Firediver Ne avg 11, 2019 6:29 pm

Hippo, predlagaj mi to kvalitetno robo, sem že 2x kupil (srednjo in dražjo opcijo) pa zdrži kvečjemu 20000km. Original je zdržal 80000km, potem je zvilo diske.
Vsi se mi žalijo na slab material, ki ni pravilno staran, ne glede na znamko diskov, jaz pa ne vem, katera opcija je 100% kvalitetna, ki jo tukaj omenjate.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
simnov
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: To nov 01, 2011 7:12 pm

Re: Tresenje volana ob močnejšem zaviranju

Napisal/-a simnov Ne avg 11, 2019 7:23 pm

jaz sem opazil , da mi spredaj fajn pobira ploščice ko so platišča po enem tednu spet črna
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1853
Pridružen: Pe dec 14, 2007 1:43 pm

Re: Tresenje volana ob močnejšem zaviranju

Napisal/-a hippo Ne avg 11, 2019 8:29 pm

@Firediver: kaj si pa dal gor, da tako malo zdrži?

@simnov: črni prah ni pokazatelj kako hitro pobira ploščice ampak da je pač taka zavorna zmes. Imaš tudi ploščice, ki ne puščajo prahu in so feltne vedno čiste.
 
Uporabniški avatar
srcnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1197
Pridružen: Po nov 22, 2010 11:51 am

Re: Tresenje volana ob močnejšem zaviranju

Napisal/-a srcnik Ne avg 11, 2019 9:36 pm

Dve opciji sta, prvo, da imaš zvite diske in drugo, da ti grabi čeljust in imaš skoz tople (pregrete) diske, kar na koncu spet pomeni, da imaš zvite diske...

Drejanje pomaga, a zna še zmeram malenkost trest...

Drugače pa je najboljše, da se pozanimaš kdo izdeluje prvovgradnjo za tvoj avto, in potem te kupiš nove (kpl s ploščicami).

Sam imam dobre izkušnje z zimmerman (za bmw), brembo (za alfo), pa mislim da sem dal ate na megana... textar sem imel prej na bmw, pa tudi ok... no, dokler se nisma z enmu z audijem rs4 mal preveč preganjala :) (sam tist ni bil textar kriv :) )
 
Uporabniški avatar
Firediver
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2427
Pridružen: Če dec 09, 2004 6:59 pm

Re: Tresenje volana ob močnejšem zaviranju

Napisal/-a Firediver Ne avg 11, 2019 9:55 pm

[quote="hippo"]@Firediver: kaj si pa dal gor, da tako malo zdrži?

Prvič komplet ATE, drugič komplet Brembo.
Naj poskusim original ( je od vseh še največ zdržal, pa je ravno tako začel trest)?
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
danci1973
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Pe jun 25, 2010 8:10 am
Kraj: Maribor

Re: Tresenje volana ob močnejšem zaviranju

Napisal/-a danci1973 Po avg 12, 2019 7:44 am

Firediver je napisal/-a:Hippo, predlagaj mi to kvalitetno robo, sem že 2x kupil (srednjo in dražjo opcijo) pa zdrži kvečjemu 20000km. Original je zdržal 80000km, potem je zvilo diske.
Vsi se mi žalijo na slab material, ki ni pravilno staran, ne glede na znamko diskov, jaz pa ne vem, katera opcija je 100% kvalitetna, ki jo tukaj omenjate.

Jaz menim da z nobeno od kolikor-toliko znanih znamk ne moreš kaj veliko zgrešiti - praktično vsaka od teh je OEM dobavitelj za eno od avtomobilskih znamk, tako da je 'original', ki je zdržal 80000km prišel z enake proizvodnje linije kot 'neoriginal'.

Veliko pomembnejša je skrbna montaža, utekanje in pa seveda stanje drugih komponent zavornega sistema - predvsem zavornih klešč oz. čeljusti, ki po 80000+ km oz. pač niso več v 'novem' stanju in bi jih najbrž potrebno obnoviti - zamenjati gumice, morda tudi batke, očistiti in na novo namazati vodila itd.

Nič ne pomaga super-duper kvaliteta diska in ploščic, če se zavorna čeljust zatika in se zaradi tega vse skupaj pregreva...


Na drugi strani pa, kot že omenjeno, je za tresenje ob močnejšem zaviranju lahko krivih še kup drugih stvari - sam sem imel težavo z zračnostjo v podvozju in tresenje se je odpravilo šele z menjavo puš podvozja (po tem, ko sem zamenjal vse diske in ploščice, obnovil vse čeljusti in zamenjal še pesta s kolesnimi ležaji).
 
Uporabniški avatar
Firediver
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2427
Pridružen: Če dec 09, 2004 6:59 pm

Re: Tresenje volana ob močnejšem zaviranju

Napisal/-a Firediver Po avg 12, 2019 8:36 am

Torej moje predpostavke:
- material vgradnje je zgleda ok
- vgradnjo smatram profesionalno, če imam čas sem vedno zraven
- tudi čeljusti so doslej že bile obnovljene, zato zmanjkuje idej

In zato me čaka:
- čeprav zračnosti na podvozju ni, bo treba preventivno zamenjati puše
- preventivna menjava pest z ležaji

Te preventivne zadeve mi gredo na jetra, ker avto ni dirkalnik, niti ne vidi hudih klancev navzdol, pa še zaviranje z motorjem uporabljam, kjer je le mogoče.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
srcnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1197
Pridružen: Po nov 22, 2010 11:51 am

Re: Tresenje volana ob močnejšem zaviranju

Napisal/-a srcnik Po avg 12, 2019 9:35 am

Lahko napišeš za kater avto in katero motorizacijo se gre. Včasih je opcija, da ima kakšen močnejši model večje diske in lahko potem menjaš na čeljusti in diske od takšnega modela...

Ker če je 20000km po menjavi bil mir, potem ni logike, da je podvozje krivo. (Prej kaka vožnja iz hriba s stalno stisnjeno zavoro)

Aja, pa lahko da ti je mehanik poškodoval gumice na čeljustih (to se je meni 1x naredilo), posledično ti lahko hitro začnejo grabit, kljub obnovi...
 
Uporabniški avatar
Firediver
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2427
Pridružen: Če dec 09, 2004 6:59 pm

Re: Tresenje volana ob močnejšem zaviranju

Napisal/-a Firediver Po avg 12, 2019 11:01 am

Citroen C4 II, 1.6HDi 112KM Exclusive l.11.
Naj dam gor od 2.0 HDi 150KM? Ampak saj lahko tudi večji diski tresejo...
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
danci1973
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Pe jun 25, 2010 8:10 am
Kraj: Maribor

Re: Tresenje volana ob močnejšem zaviranju

Napisal/-a danci1973 Po avg 12, 2019 11:30 am

Obvezno branje za vse, ki se jim diski 'zvijajo'...

The ‘Warped’ Brake Disc & Other Myths of the Braking System


Tako se lahko znebimo tresenje (če je tresenje še rahlo in NI kakšnega drugega vzroka, kot npr. zračnost podvozja itd.):
Removal of Uneven Pad Deposits with Aggressive Friction

Na ta način sem odstranil tresenje na treh službenih avtih... Dokler je tresenje še dovolj rahlo, niti ni treba uporabit drugih, agresivnejših zavornih ploščic...


Nekaj splošnih informacij o utekanju zavornih komponent:
Brake Bed-In Theory

Utekanje 'standardnih' zavor:
Bed-In Stock

Utekanje zmigljivejših, športnih / dirkaških zavor:
Bed-In Performance
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov