Firediver je napisal/-a:Hippo, predlagaj mi to kvalitetno robo, sem že 2x kupil (srednjo in dražjo opcijo) pa zdrži kvečjemu 20000km. Original je zdržal 80000km, potem je zvilo diske.
Vsi se mi žalijo na slab material, ki ni pravilno staran, ne glede na znamko diskov, jaz pa ne vem, katera opcija je 100% kvalitetna, ki jo tukaj omenjate.
Jaz menim da z nobeno od kolikor-toliko znanih znamk ne moreš kaj veliko zgrešiti - praktično vsaka od teh je OEM dobavitelj za eno od avtomobilskih znamk, tako da je 'original', ki je zdržal 80000km prišel z enake proizvodnje linije kot 'neoriginal'.
Veliko pomembnejša je skrbna montaža, utekanje in pa seveda stanje drugih komponent zavornega sistema - predvsem zavornih klešč oz. čeljusti, ki po 80000+ km oz. pač niso več v 'novem' stanju in bi jih najbrž potrebno obnoviti - zamenjati gumice, morda tudi batke, očistiti in na novo namazati vodila itd.
Nič ne pomaga super-duper kvaliteta diska in ploščic, če se zavorna čeljust zatika in se zaradi tega vse skupaj pregreva...
Na drugi strani pa, kot že omenjeno, je za tresenje ob
močnejšem zaviranju lahko krivih še kup drugih stvari - sam sem imel težavo z zračnostjo v podvozju in tresenje se je odpravilo šele z menjavo puš podvozja (po tem, ko sem zamenjal vse diske in ploščice, obnovil vse čeljusti in zamenjal še pesta s kolesnimi ležaji).