Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
zk_eu
Novinec
 
Prispevkov: 271
Pridružen: To nov 03, 2015 9:46 pm

Opozorilo LOW BATTERY - Opel Insignia

Napisal/-a zk_eu To avg 13, 2019 1:08 pm

Pozdravljeni,

zgodba gre nekako takole. Novembra 2017 sem zamenjal akumulator v svojem vozilu (bencinska Insignia z 1.8 motorjem). Notri je bil namreč 6 let star originalni GM akumulator. Takrat mi je na voznikovem zaslonu javljalo opozorilo LOW BATTERY. Ker sem opazil, da avto v hladnih dneh tudi malce težje vžge (zagon je trajal malenkost več kot običajno), sem takoj vedel, da gre akumulator proti koncu in nisem hotel čakati dneva, ko me bo dokončno pustil na cedilu.

Kupil sem Vartin akumulator Blue Dynamic D59 z enako kapaciteto kot jo je imel originalni (60 Ah) in z 540 A zagonskega toka. Akumulator zamenjal in se mi opozorilo ni pojavilo vse do zime 2018/2019, torej 1 leto. Med zimo se mi je to opozorilo na voznikovem zaslonu večkrat pojavilo in je vedno po nekaj dneh izginilo. Avto je v tem času vedno vžgal tako kot vedno, močno in hitro, takoj ob zasuku ključa ali kako naj bolje opišem. Ker je avto zunaj ves čas na mrzlem 24/7 in ker res delam veliko kratkih razdalj, pri tem pa je avto ves čas lepo vžigal oziroma ni bilo nobenih problemov, sem vse skupaj pustil, misleč, da mogoče res rahlo napetost akumulatorja zaradi vsega navedenega.

Prišla je pomlad in s tem višje temperature, opozorilo se ni več pojavljalo. Sedaj pa se mi je začelo ponovno pojavljati. Pojavlja se mi kakšne dva dni, nato pa izgine. Običajno po daljši vožnji za nekaj časa izgine. Pred nazadnje pa je je recimo izginilo opozorilo po dveh dneh, kljub kratkim vožnjam.

Šel sem v eno izmed delavnic, ki so navedene v garancijskih pogojih za Vartine akumulatorje, da mi ga preverijo. Bil sem tam 2-krat, ker prvič se mi opozorilo ni več pojavljalo. Prvič so z njihovim testerjem testirali akumulator pri ugasnjenem vozilu, pri ugasnjenem vozilu in z prižganimi lučmi, nato pa še pri prižganem vozilu. Vedno jim je pokazalo, da je akumulator OK in je prestal test (nimam zabeleženih vrednosti).

Nato sem se prejšnji teden odpravil še do njih, ko se mi je pojavljalo opozorilo. Takrat so sicer naredili test zgolj z ugasnjenim vozilom. Rezultati pa so bili takšni: SOC: 12.59 V (100%), SOH 88%, measured 476 EN (rated je: 540). To je bilo sicer merjeno, ko sem zaporedoma naredil tri kratke ture mestne vožnje v trajanju manj kot 10 minut.

Avto ves čas vžiga brez problemov oziroma težav, praktično ne opazim nič takega.Opozorilo mi izpiše samo na voznikovem zaslonu in se ne prižge nobena lučka oziroma ne javi nobene napake. Če je napetost akumulatorja kritično nizka, se na teh avtih vklopi Battery Saver in ti ECU sam izklopi porabnike, da imaš dovolj napetosti za zagon motorja.

Ko prebiram na internetu o tem opozorilu na Oplih, piše, da se to opozorilo pojavi, ko je sicer prišlo do padca napetosti akumulatorja, vendar ta ni kritičen in bo pri tem opozorilu avto vedno vžgal, je pa vseeno priporočljiva daljša vožnja, da se akumulator napolni in da so v teh avtih že "pametni" alternatorji, ki polnilo baterijo toliko kot morajo. Včasih posledično akumulator polnijo z 14V, ali pa z 13V oziroma še manj, odvisno od pogojev (število porabnikov, temperatura zunaj, temperatura baterije). Več tukaj: https://www.driving.co.uk/car-clinic/car-clinic-what-is-an-error-174-message-displayed-in-my-five-year-old-vauxhall-astra/.

Jaz sicer mislim, da lahko spremljam s kolikšno močjo polni alertnator preko CM-la (ne bom trdil, da je to to), če kaj pomaga in opažam sedaj, ko gledal loge za nazaj, kar zgoraj piše. Recimo sedaj poleti mi zvečer ob prižganih lučeh kaže napetost med 13.8V in 14V ob prižigu avta in se nato po nekaj vožnje spusti na 13.6V. Če ugasnem luči, se spusti na okoli 12.2V. Pozimi, pa je recimo ob prižiga avta kazalo tudi 14.6V in se nato po nekaj vožnje spustilo med 13.6V in 13.8V ter ob ugasnjenih lučeh na 12.2V kot poleti. Vem, da neposredno ne pomaga, ampak mogoče se pa lahko razbere iz tega kolikor alternator polni ali pač ne?

Sicer bom verjetno tako šel do kakšnega avtoelektričarja kot mi je bilo svetovano, da mi vse skupaj ornk preveri, ampak v kateri smeri naj gledam? Je mogoče enostavno sistem v vozilu občutljiv na vsak majhen padec napetosti? Ali pa senzor napetosti mogoče malce heca? Sprašujem, če ima kdo kaj izkušenj s tem in tudi zato, ker če je akumulator, je še v garanciji do novembra 2019.

Mogoče še dodam, da sem očistil kleme in pole, vendar je enako, namazal sem kleme po priklopu tudi z battery pol fettom. Delam pa med tednom sicer res ogromno kratkih razdalj, ampak moje vožnje se ne razlikujejo kaj bistveno od časa po menjavi akumulatorja, ko se mi opozorilo ni pojavljalo.

Malo sem se razpisal, ampak v upanju, da bo pomagalo. Hvala vnaprej za pomoč!
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2854
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: Opozorilo LOW BATTERY - Opel Insignia

Napisal/-a mrtwelvetrees To avg 13, 2019 2:22 pm

Na pooblaščen servis pa niši šel ? Mogoče obstaja kakšen update za računalnik.
Sicer ne vem če ima kaj veze, avtomobili ki imajo start/stop se ob menjavi akuja mora to vnesti v računalnik.

To ti napiše samo ko daš kontakt, pred vžigom ? Jaz bi beležil napetosti pred vžigom.
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Opozorilo LOW BATTERY - Opel Insignia

Napisal/-a pskoda To avg 13, 2019 2:24 pm

Ta avto nima s&s? Ker ta aku ni agm oz efb

Kolikor jaz vem je treba aku vpisat v računalnik.
Lp
 
Uporabniški avatar
zk_eu
Novinec
 
Prispevkov: 271
Pridružen: To nov 03, 2015 9:46 pm

Re: Opozorilo LOW BATTERY - Opel Insignia

Napisal/-a zk_eu To avg 13, 2019 2:34 pm

Nisem šel na pooblaščeni servis, bom pa poklical in vprašal, če je bila kakšna posodobitev ECU.

Opozorilo mi napiše kakšno sekundo po zagonu avta oziroma mi po nekaj zagonih ga nato izpiše že ob dajanju samega kontakta.

Start/stop sistema avto nima. Kolikor vem in sem gledal na internetu sedaj in takrat ob menjavi akumulatorja, ga ni potrebno vpisati v ECU pri tem avtu. V bistvu sem kar prepričan glede tega no oziroma, da ni vzrok v tem.
 
Uporabniški avatar
zk_eu
Novinec
 
Prispevkov: 271
Pridružen: To nov 03, 2015 9:46 pm

Re: Opozorilo LOW BATTERY - Opel Insignia

Napisal/-a zk_eu Sr avg 14, 2019 8:02 am

Sem klical na Opel servis in so mi povedali, da glede tega ni bilo nobenih posodobitev ECU.

Predvčerajšnjim in včeraj sem imel tudi tri srednje dolge vožnje, in sicer 2-krat po 25 km in 1-krat po 30 kilometrov. Vmes sicer tudi ogromno kratkih, vendar se je akumulator napolnil in se danes zjutraj opozorilo ni več pojavilo. Po izkušanjah bo sedaj ene 2 dni mir.

Danes bom nabavil tudi multimeter, da bom nekaj osnovnih meritev lahko naredil tudi sam. Predvsem me zanima kakšna je napetost akumulatorja, ko se opozorilo pojavi in ob zagonu vozila, za kar bi moral biti navaden multimeter dovolj.

Ta teden bo težka, naslednji teden bom pa poskusil iti na kakšne večje meritve pri avtoelektričarju.
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4332
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Opozorilo LOW BATTERY - Opel Insignia

Napisal/-a Firediver Sr avg 14, 2019 8:08 am

Za spremljat voltažo akumulatorja med vožnjo je prikladen tak voltmeter, ki ga vtakneš v vtičnico cigaretnega vžigalnika.
Ponavadi ima tudi USB vtičnico/i za polnjenje telefona.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
titanius
Uporabnik
 
Prispevkov: 876
Pridružen: Ne jan 17, 2016 9:16 pm

Re: Opozorilo LOW BATTERY - Opel Insignia

Napisal/-a titanius Sr avg 14, 2019 1:21 pm

Vse vlece na alternator, ga bos ocitno moral dat obnovit. Jaz recem, da je do alternatorja.

Cakal bom resitev.
 
Uporabniški avatar
zk_eu
Novinec
 
Prispevkov: 271
Pridružen: To nov 03, 2015 9:46 pm

Re: Opozorilo LOW BATTERY - Opel Insignia

Napisal/-a zk_eu Sr avg 14, 2019 2:42 pm

Pa misliš, da mi ne bi avto že davnej ne vžgal, če bi bil alternator? Ali pa vsaj težje vžigal. Jaz sem sicer še vceraj z igračko spremljal napetost CM in Ignition Voltage. Pri tem sem prižgal tudi klimo in takrat je ob prižigu napetost malo padla, ampakse je takoj pobrala nazaj na 13.6-13.8 kar sem sklepal za normalno.

Bom sporočil kaj bo. Sem sicer klical že enega avtoelektričarja, ampak je rekel, da imajo do ponedeljka noro gnečo oziroma da naj šele takrat pokličem. Do takrat se bom pa malo z multimetrom poigral in bom preveril napetost po vožnji, nato po tem, ko je vozilo stalo nekaj časa in kasneje še po zagonu motorja. Vem, da ni zadosti, ampak boljšega za čez praznik in vikend nimam.
 
titanius
Uporabnik
 
Prispevkov: 876
Pridružen: Ne jan 17, 2016 9:16 pm

Re: Opozorilo LOW BATTERY - Opel Insignia

Napisal/-a titanius Sr avg 14, 2019 5:10 pm

Alternator ti polni akumulator med voznjami. Ker imas dosti kratkih relacij ga kot kaze ne zmore toliko napolnit. Ko si menjal akumulator, si dal prave ampere notr? Jaz mislim, da starter lepo obrne in avto vzge bp ker ima aku se dosti elektrike. Tudi sam pravis da po daljsih relacijah lucka ugasne torej ga alternator dosti napolni. Jaz sumim alternator, naj ga avtoelektricar pogleda.
 
Uporabniški avatar
zk_eu
Novinec
 
Prispevkov: 271
Pridružen: To nov 03, 2015 9:46 pm

Re: Opozorilo LOW BATTERY - Opel Insignia

Napisal/-a zk_eu Pe avg 16, 2019 5:55 pm

@titanious, ja mislim, da je ta Vartin imel celo nekaj več amperov zagonskega toka kot originalni GM. Ni se prigala nobena lučka nikoli. Samo na voznikovem zaslonu mi izpiše LOW BATTERY.

Sem pa sedaj od srede meril napetost akumulatorja v različnih situacijah in obremenitvah.

Takole nekako je bilo:
- v sredo po krajši 20 minutni mestni vožnji je imel akumulator napetost 12.38 V, ko je bil ugasnjen. Ampak sem pozabil na odprte vrata vozila, kar pomeni, da ni šel v "spanje" (ne vem kako se reče temu v svetu avtomobilizma),
- nato je imel akumulator 12.06 V, ko je bil motor ugasnjen (brez kontakta) in prižgane luči,
- ko sem vozilo prižgal, je imel akumulator napetost 14.12 V, nato se je po kakšnih 20 minutah prostega teka spustilo na 13.78 V (na napetost ni vplivalo, če je kdo dal gas)
- prižgal sem nato luči, napetost akumulatorja je bila podobna med 13.78 V in do 13.85 V,
- prižgal sem nato še klimo in je bila napetost med 13.80 V in 13.90 V, kar pomeni, da ni padla,
- nato sem izklopil vse porabnike in je bila napetost 12.45 V,
- ko sem motor ugasnil, je bila napetost akumulatorja 12.62 V, po 15 minutah in nato enako po 30 minutah minutah pa 12.66 V (avto gre v spanje, opazil sem, da vedno malo naraste napetost, po nekaj minutah, ko zapustim vozili ali obratno malenkost pade, ko odprem vrata vozila),
- po eni uri je bila napetost akumulatorja (od odkar sem vozilo ugasnil in zaprl vrat) 12.63 V, po 3,5 ure je bila 12.58 V, po 10 urah 12 .56 V, po 14 urah 12.55 V, po 15 urah sem odprl vrata avta, napetost akumulatorja je bila 12.23, nato sem malo počal in napetost je spet narasla na 12.55,
- nato sem prižgal radio in je bila napetost 12.13 V, kontaktu pa 11.83 V. Seveda se mi je pojavilo opozorilo LOW BATTERY.

Včeraj sem imel vožnjo v Ljubljano, kar pri meni v eno smer pomeni 80 km, tako je bilo po vožnje iz Ljubljane
- v prostem teku ob ugasnjenih lučeh in ostalih porabnikih 12.41 V, takoj, ko sem ga ugasnil 12.62V, nato je avto šel po nekaj minutah v spanje in je bilo 12.72 V,

- to je bila lepa priložnost, da testiram tudi ali imam kje skrite porabnike (to moram še preverjati) ali pa akumulator izgublja sam od sebe napetost, zato sem odklopil obe klemi, obe klemi sem še enkrat "očistil" z najbolj finim smirkovim papirjem, prav tako sem na enak način očistil spoj (+) klema z varovalkami (vozilo ima neke vrste kovinsko ploščico na katero pride pozitivni kabel, tam pa je ena glavna 250A varovalka in nato nekaj manjših 10A, vendar tega raje nisem razdiral),
- po 12 urah je imel akumulator napetost 12.67V,
- po 16 urah je bilo brez pripetih klem 12.66 V, nato 12.57 V, ko sem.priklopil kleme (avto se je zbudil), potem se je "pobralo" do 12.62V in
- sem odprl vrata vozila, je bilo 12.37 V,
- z radijem brez kontakta je bilo 12.21 V,
- z lučmi, radijem in kontaktom je bilo 11.31 V,
- motor sem vžgal, takoj po zagonu je bila napetost 14.90 V, ki je po zelo dobri minuti padla na 14.70 V, nato 14.50 V,
- prižgal sem vse porabniki (radio, klimo), vendar je bila napetost popolnoma enako 14.50 V (ko sem prižgal klimo je bil sicer rahel padec napetosti, vendar se je takoj pobrala nazaj, kar nekako menim, da ni slabo),
- z vsemi ugasnjenimi porabniki je sicer nato napetost narasla do 14.80V, ampak sem nato prižgal vse porabnike nazaj prižgal in je napetost akumulatorja bila konstantna enako pri 14.80 V.
- nato se je po kakšnih 10 minutah prostega teka napetost akumulatorja začela spuščati na 14.00 V,
- po kakšnih okoli 20 minutah prostega teka sem vozilo ugasnil, najprej je bila napetost 12.65, ko je šlo ECU v spanje, pa 12.75, po kakšni uri celo 12.79.

Po dveh urah je bila napetost akumulatorja še vedno 12.74 V, nato ob kontaktu 12.24 V, nato prostem teku 14.88 V (brez dodajanja plina). Šel sem na okoli 10 km vožnjo, kar je bilo okoli slabih 15 minut. Takrat je bila napetost akumulatorja še vedno 14.23 V. Malo sem, ker sem imel možnost počakal še na parkirišču in je bila napetost v prostem teku na 13.90 V. Ko sem vozilo ugasnil in malo počakal, je bila napetost — no tokrat sem pa pozabil zabeležiti — okoli 12.66 V.

Jaz mislim, da sem za laika kar nekaj meritev podal. Nisem s tega področja, imam pa poklicno deformacijo, da ko se nekaj lotim, se lotim dokaj natančno. Ne vem kaj bi pa sklepal iz tega saj:
- se je LOW BATTERY opozorilo pojavilo, ko je bila napetost akumulatorja 11.83 V ob kontaktu (brez luči), medtem pa se opozorilo ni pojavilo ob napetosti 13.31 V (prižgane luči in kontakt),
- alternator je polnil, ko se je prižgalo opozorilo okoli 14.12 V, nato pa vedno takoj po zagonu okoli 14.90 V,
- napetost nikoli ne pade kljub vsem prižganim porabnikom,
- tudi, ko sem ugasnil vozilo po prostem teku (brez vožnje) in ko mi je javilo LOW BATTERY, je bila napetost akumulatorja nato še vedno 12.66 V.

Če mi kdo iz tega lahko kaj razbere bom mu res hvaležen :).
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2854
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: Opozorilo LOW BATTERY - Opel Insignia

Napisal/-a mrtwelvetrees Pe avg 16, 2019 6:50 pm

Ignoriraj to pa vozi dalje :) Sploh če imaš asistenco (AMZS / zavarovalnice)
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
Uporabniški avatar
zk_eu
Novinec
 
Prispevkov: 271
Pridružen: To nov 03, 2015 9:46 pm

Re: Opozorilo LOW BATTERY - Opel Insignia

Napisal/-a zk_eu Pe avg 16, 2019 7:26 pm

Heh, imam asistenco ja :). Pa tudi sicer gre za atmosferca, tako da vžgal že bo. Tako ali drugače :).

Bolj me samo jezi, ker se to lani ni pojavljalo. Tako na hitro zaključujem, da je sistem enostavno občutljiv in da alternator dela kot mora?
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 955
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Re: Opozorilo LOW BATTERY - Opel Insignia

Napisal/-a a4 Pe avg 16, 2019 7:55 pm

ok jaz mislim da malo pretiravaš

avto ranga insignia pač ne popravljaš sam, občutno preveč časa porabljaš za to, pa še multimeter si šel kupovat, da ne govorim o teh meritvah...

malo se postavi zase pa naj na servisu opravijo svoje delo

jaz bi raje avto menjal kot pa se ukvarjal s pokvarjeno elektroniko. lahko si pa urediš polnilnico tako da ga konec dneva priklopiš pa zjutraj odklopiš
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4568
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Opozorilo LOW BATTERY - Opel Insignia

Napisal/-a Ivan36 Pe avg 16, 2019 8:18 pm

Hmm kako lahko še vedno zažene motor, če ni vsaj 13V na aku? :shock: Mami je danes počepnil aku ima točno 11.98V pa ne dela NIČ še napolniti mi ne pusti, imam 2 različna polnilca :DDD Problem je, da je ostalo voznikovo steklo dol :roll: drugače jutri gre kupiti nov Aku...
Aku je TO-PLA 66AH 680A letnik 16 datum nakupa 17.6.2016 cena GMT 98.50€, nekam hitro se je pokvaril?
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4332
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Opozorilo LOW BATTERY - Opel Insignia

Napisal/-a Firediver Pe avg 16, 2019 8:29 pm

Ena od večjih razlik med starimi in novimi avtomobili je, da si pri starih s praznim akumulatorjem še lahko za silo vžgal (in se spravil vsaj na bencinsko po novega), pri novih pa ti elektronika kar odreže napajanje, če ugotovi, da je aku prazen.
Da ne boš odkrival tople vode, pojdi do avtoelektričarja ali vsaj mehanika z namenskim testerjem, ki preveri delovanje akuja preko meritve notranje upornosti (slab aku ima višjo upornost = manjši zagonski tok). Lahko je tudi aku hin, pa čeprav predčasno...
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
zk_eu
Novinec
 
Prispevkov: 271
Pridružen: To nov 03, 2015 9:46 pm

Re: Opozorilo LOW BATTERY - Opel Insignia

Napisal/-a zk_eu Pe avg 16, 2019 10:55 pm

a4 je napisal/-a:ok jaz mislim da malo pretiravaš

avto ranga insignia pač ne popravljaš sam, občutno preveč časa porabljaš za to, pa še multimeter si šel kupovat, da ne govorim o teh meritvah...

malo se postavi zase pa naj na servisu opravijo svoje delo

jaz bi raje avto menjal kot pa se ukvarjal s pokvarjeno elektroniko. lahko si pa urediš polnilnico tako da ga konec dneva priklopiš pa zjutraj odklopiš


Jaz pa mislim, da je čisto preveč takšnih kot si ti po forumih, ki moralizirajo, ne povedo pa čisto nič koristnega ali pametnega.

Nikjer nisem rekel, da bom avto popravljal sam, niti ga ne mislim, ker za to nisem usposobljen, niti nikoli ne bom. Obisk avto električarja je nujen, ki pa ni na voljo pred naslednjim tednom. Avta pa zaenkrat ne bom prodajal, ker vse kaže na napako na akumulatorju.

Multimeter stane 7 EUR... Meritve so mi skupno vzele v treh dneh največ uro in pol. Zdi se mi bolj koristno ,da tudi sam postrežem z nekimi ugotovitvami, ki pomagajo locirati napako, kot pa samo v prazno sprašujem in jočem, kar počne večina.

Ne skrbi zame, se znam postaviti zase. Je pa to veliko lažje, ko veš v katero smer gledati in niso čisto bos.

Za razliko od tebe, ki nisi povedal čisto nič koristnega, sem na tujem sorodnem forumu izvedel, da je lahko vzrok tudi v akumulatorju, in sicer lahko predčasno odpove, ker običajni svinčeni akumulatorji (kot je Varta Blue Dynamic) niso kos pametnemu polnenju (poudarek je na mogoče). Sistem v Insigniji pa je drugače tudi zelo občutljiv, zato bo ECU javil napako, če bo napetost padla tudi za milisekundo (pa še ostale koristne informacije brez moralizirjanja).

Firediver je napisal/-a:Ena od večjih razlik med starimi in novimi avtomobili je, da si pri starih s praznim akumulatorjem še lahko za silo vžgal (in se spravil vsaj na bencinsko po novega), pri novih pa ti elektronika kar odreže napajanje, če ugotovi, da je aku prazen.
Da ne boš odkrival tople vode, pojdi do avtoelektričarja ali vsaj mehanika z namenskim testerjem, ki preveri delovanje akuja preko meritve notranje upornosti (slab aku ima višjo upornost = manjši zagonski tok). Lahko je tudi aku hin, pa čeprav predčasno...


Ja, saj naslednji teden grem do avto električarja, da premeri akumulator in alternator za vsak slučaj. Pri Insigniji se drugače vklopi battery saver, ko je akumulator čisto na meji in ti poskuša zagotoviti, da bo avto še vžgal.

Hvala ti :).
 
titanius
Uporabnik
 
Prispevkov: 876
Pridružen: Ne jan 17, 2016 9:16 pm

Re: Opozorilo LOW BATTERY - Opel Insignia

Napisal/-a titanius Pe avg 16, 2019 11:20 pm

Najdi kaksnega prijatelja, ki bi ti posodil oz. zamenjal aku s tvojim na par dni pa da vidis, ali bo isto.
 
Uporabniški avatar
zk_eu
Novinec
 
Prispevkov: 271
Pridružen: To nov 03, 2015 9:46 pm

Re: Opozorilo LOW BATTERY - Opel Insignia

Napisal/-a zk_eu So avg 17, 2019 8:51 am

Najprej moram potrditi, da je to to. Tudi sam sicer mislim, da je vzrok v akumulatorju, čeprav nisem ravno prepričan, da je to zaradi neustreznega akumulatorja,ker nisem našel glede tega nobenih zahtev za moje vozilo, ko sem ga menjaval. :)

Bomo videli kaj bo rekel avto električar prihajajoči teden :). Ker prvič sem šel samo do delavnice, ki je napisana v garancijskih pogojih, ki pa se prav s tem ne ukvarjajo posebej in so mi tudi svetovali, da je verjetno bolj podrobno potrebno zmeriti.
 
tomik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: Sr nov 16, 2016 11:36 am

Re: Opozorilo LOW BATTERY - Opel Insignia

Napisal/-a tomik Po avg 19, 2019 1:24 pm

Kaj pa da bi recimo priklopil aku.na polnilec in ga napolnil na 100%??? Potem pa videl, ali se bo še pojavljalo obvestilo.
 
Uporabniški avatar
zk_eu
Novinec
 
Prispevkov: 271
Pridružen: To nov 03, 2015 9:46 pm

Re: Opozorilo LOW BATTERY - Opel Insignia

Napisal/-a zk_eu To avg 20, 2019 10:07 am

To sem hotel narediti, ampak sem polnilec založil ali pa nekomu posodil in ga nikjer ne najdem.

Sem pa bl od četrtka 3 res dolge vožnje, tako da se je akumulator napolnil in se mi opozorilo po 2 dneh kratkih voženj trenutno ne pojavlja. Pogledal sem sicer napetost akumulatorja na našem nekaj let starem Fordu in je zanimivo bila 12.32V ob ugasnjenem vozilu (avto dela izključno samo kratke razdalje) in tam nikoli nič ne javi, pri Insigniji pa mi javlja tudi ob večji napetosti :).
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 27 gostov