Ivan36 je napisal/-a:Se ne bo še prodal ker sem ga letos na ženo prepisal pa ni več moj problem Saj veste un vic, da bi bile ženske rade enakopravne nam? No sedaj ga ima pa tudi popravila in servise pa registracijo
Drugače je bil leta 17 samo 1000€ Prevozili do lani avgusta 12.450km in letos še 3250 do včeraj ... Ta zadnji servis delo in deli je bil 1.027€ ...
Torej menjalnik letnik 2006 za 200€. Nova LUK sklopka komplet lamela pa košara 117€ plus nov potisni ležaj 47€ in potem še nov rabljen vztrajnik s sklopko cca 30.000km prevoženih 200€ delo 480€ Pa še polnenje klime 500g za 50€
Denso zagrevalne svečke naročene v trgovino, če bojo potrebne, da so na zalogi pa v PON. diagnostika potem pa menjava delov ...
Imam pa poleg servisne knjige tudi par listov A4 iz servisov kjer je vsaj 4x bila opravljena diagnostika za 50€ pa nikjer omenjene menjave zagrevalnih svečk?
PS imam novo nerabljeno LUK sklopko za Espace 2.2 dci ker smo dali gor raje tisto v komletu z vztajnikom. Če kdo rabi prodam
Zdaj vidiš zakaj je bil tako ugoden nakup za samo 1000€
Osebno me čudi, če je ta motor naredil 220k brez, da je bil vsaj enkrat podiran v prafaktorje. Pravtako ne bi uporabljal tale avto za bilokakšne daljše relacije.
Zdaj vidiš zakaj je bil tako ugoden nakup za samo 1000€
DF056 Code Meaning :
D f 0 5 6
For Engine Turbocharger Boost Sensor A Circuit Low Reverse Input Circuit
Regarding the DF056 code, it would probably be worthwhile to carefully inspect the wire harness near the intake manifold bracket. This is done most easily from below the car in the area near the oil filter.
DF056 Description
DF056 engine trouble code is about Reverse Input Circuit.
Reason For DF056 Code
The reason of DF056 OBD-II Engine Trouble Code is .
DF056 DTC reports a sensor fault, replacement of the sensor is unlikely to resolve the underlying problem. The fault is most likely to be caused by the systems that the sensor is monitoring, but might even be caused by the wiring to the sensor itself.
Po forumu brska: Bing [Bot], Google [Bot] in 122 gostov