Stran 1 od 2

Tesnilo glave.

Objavljeno: So okt 05, 2019 3:32 pm
Napisal/-a Amko_mk6
Živjo, imam Golfa 6 2.0 TDI 81 KW 110 KM 2009 Letnik. A tej motorji imajo pogost problem z tesnilo glave motorja? Ko prižgem motor zjutraj avto kadi bel dim ampak ne vsakič in zelo smrdi... In hladilne tekočine je začelo manjkavati... Če je kdo imeltak problem naj mi pove kaj je naredil. Eden mehanik mi je povedal da je DPF filter zamašen in mogoče zaradi tega avto zjutraj kadi in smrdi. Ko pa se motor ogreje na 90°C ne kadi in ne smrdi več iz auspuha. Motor se ne pregreva in potegne prav lepo. Hvala in LP.

Re: Tesnilo glave.

Objavljeno: So okt 05, 2019 3:34 pm
Napisal/-a luxxx7
Poglej EGR ventil in hladilnik okoli njega. Največkrat je tam problem.

Re: Tesnilo glave.

Objavljeno: So okt 05, 2019 3:36 pm
Napisal/-a Amko_mk6
Ja EGR je že bil menjan in še v garanciji... Avto ima prevoženih 201 tisoč km.

Re: Tesnilo glave.

Objavljeno: So okt 05, 2019 3:42 pm
Napisal/-a luxxx7
Torej je bil EGR ventil z hladilnikom menjan v garanciji? Torej, če je avto letnik 2009, je bil lahko menjan EGR ventil najkasneje do 2013 in sedaj smo leta 2019. Torej je možno, da je ponovno za zamenjat oops

Re: Tesnilo glave.

Objavljeno: So okt 05, 2019 3:52 pm
Napisal/-a Amko_mk6
Prejšnji lastnik je menjal ta ventil in mi dal še garancijo.piše tudi gdaj je bilo menjano ampak nevem točno moram pa pogledati.

Re: Tesnilo glave.

Objavljeno: So okt 05, 2019 10:26 pm
Napisal/-a void
Prebita tesnila glave na 2.0 TDI niso tako redka, tako da je čisto možno. Še posebej če je bil EGR hladilnik menjan.

Re: Tesnilo glave.

Objavljeno: Ne okt 06, 2019 11:11 am
Napisal/-a sašo5
Na CR motorjih zelo zelo redka, vsaj do 300.000km je prej izjema kot pravilo.....če je tesnilo problem, samo pogled v expanzijo in ti hitro jasno kaj je na stvari..
Je pa res, da dela štalo 2.o 140KM(136) v Crafterju, vendar to je že druga zgodba

Re: Tesnilo glave.

Objavljeno: Ne okt 06, 2019 12:00 pm
Napisal/-a Amko_mk6
In kako da točno preverim če je tesnilo glave problem. Prejšnji lastnik je rekel da je EGR ventil menjan zdaj nevem če je hladilnik od EGR-a menjan... Koda motorja je pa CBD.

Re: Tesnilo glave.

Objavljeno: Ne okt 06, 2019 12:03 pm
Napisal/-a Amko_mk6
In kako da preverim če je EGR hladilnik v okvari? Ali je možno da zaradi EGR hladilnika tudi hladilne tekočine manjka in da na hladen motor zjutraj (ne vsakič) kadi bel dim in zelo smrdi? Avto dela normalno.

Re: Tesnilo glave.

Objavljeno: Ne okt 06, 2019 12:34 pm
Napisal/-a void
Ni tako težko, preveriti cevi hlajenja če so občutno trše kot je normalno (višji pritisk v sistemu), dati sistem pod pritisk, preveriti če se meša olje in voda itd.
Vsak mehanik to zna preveriti. Če so vsi testi ok, je najverjetneje EGR hladilnik. Ampak če avto kadi in če zgublja veliko vode, je sigurno glava.

Re: Tesnilo glave.

Objavljeno: Ne okt 06, 2019 6:22 pm
Napisal/-a Fan
X2

Vaš mehanik naj opravi test tesnosti motorja in se bo takoj videlo kje je problem.

Re: Tesnilo glave.

Objavljeno: Po okt 07, 2019 12:01 pm
Napisal/-a Amko_mk6
In koliko bi približnjo stalo da se porpavi ce je problem tesnilo glave?

Re: Tesnilo glave.

Objavljeno: To okt 08, 2019 7:17 pm
Napisal/-a ojnica
Bel dim in zmanjkovanje tekočine še ni pokazatelj da je tesnil prebit. Trde cevi pri hladnem motorju ?
A vžiga tekoče, pod pokrovčkom za dolivanje olja je bela mast, kakšna je hladilna tekočina.
Če zjutraj odpreš posodo za dolivanje tekočine a kej pihne ven.
Pri ogretem motorju pa ne šari po hladilnem sistemu, ker je pod pritiskom ni pa nujno, odvisno od motorja.

Re: Tesnilo glave.

Objavljeno: To okt 08, 2019 8:08 pm
Napisal/-a esem
To je skoraj gotovo rekord Sončka v nerazumevanju napisanega in posledično nekonstruktivnosti, zavajanju ipd.

1. "Bel dim in zmanjkovanje tekočine še ni pokazatelj da je tesnil prebit." Obratno - točno to (skupaj) je glavni pokazatelj

2. Nihče ni govoril o "trdih ceveh pri hladnem motorju". Si kar nekaj zmišljuješ ali ne razumeš prebranega?

3. "Če zjutraj odpreš posodo za dolivanje tekočine a kej pihne ven." Kvečjemu noter bi pihnilo, če bi, saj n otri ni pritiska oz je morda notri manjši kot zunaj

4. "Pri ogretem motorju pa ne šari po hladilnem sistemu, ker je pod pritiskom ni pa nujno, odvisno od motorja." Vedno je pod pritiskom, ko je motor segret.

In onadva sta oba govorila o mehaniku (ki naj pogleda) in ne o lastniku!!


Čemu je potreben tak post, poln nerazumevanja in zavajanja? Res ne moreš 3x premislit o tem kar pišeš? In če verjameš v napisano - zakaj sploh pisat, će pojma nimaš?
Zresni se
lp

Re: Tesnilo glave.

Objavljeno: To okt 08, 2019 8:36 pm
Napisal/-a ojnica
Daj ne nabijaj in me ne ponavljal, reševanje težav preko a.com z njegovim avtom je skoraj nemogoče....napisal sem kaj naj preveri...ker sem imel že več težav s svojimi avti k pa na koncu niti v enem primeru ni blo krivo tesnilo glave, ampak le tak je motor. Eni pri ogretem majo trde cevi , drugi ne.

Da je pri ogretem pod pritiskom to ni res vidiš spet se javljaš ko ne veš. Enim čisto lepo odpreš pa se ne zgodi nič....Spet je tu odvisno od motorja do do motorja. Eni pa odpreš pa te skoraj opar po rokah.

Bel dim je lahko posledica premal teranja avta, mogoče ta dim vidi samo zjutraj.

Re: Tesnilo glave.

Objavljeno: Sr okt 09, 2019 7:23 pm
Napisal/-a Amko_mk6
To je že moj drugi Golf in ko je motor ogret na 90°C, če odprem ekspanzijsko posodo se čisto nič ne zgodi... In ja avto kadi belo edino zjutraj, ko je motor hladen in še to ne vsakič. Ampak samo pri hladnem motorju zelo smrdi iz auspuha, ko pa je motor segret na 90°C ne kadi in ne smrdi iz auspuha. Peljal sem ga tudi v auspuh servis in mehanik mi je povedal samo da je DPF zamašen ampak če avto vleče normalno pol pa ni nič hudega.

Avto dela normalno in ko ga prižgem ko je mrzel tkoj vžge ampak ko je motor segret potem pa vžge še hitreje za sekundo mogoče še manj...

Imam še eno vprašanje ali je pomembno da preverjam hladilno tekočino ko je motor mrzel ali vroč?

Re: Tesnilo glave.

Objavljeno: Sr okt 09, 2019 7:42 pm
Napisal/-a nejc1
Še zdaj ne vemo ali je bil menjan samo EGR ventil, ali komplet s hladilnikom. Če je bil menjan samo ventil je zelo verjetno napaka na EGR hladilniku. Nivo se preverja in doliva pri hladnem motorju, pri vročem se ne odpira čepa...

Re: Tesnilo glave.

Objavljeno: Sr okt 09, 2019 9:47 pm
Napisal/-a Amko_mk6
Ja tudi jaz to nevem, ker prejšnji lastnik je rekel da je menjal EGR ventil nič pa ni omenjal za hladilnik EGR ventila. Rekel je,da se je auto zjutraj tresel il ga je odpeljal enemu mehaniku in so rekli da je šoba problem potem pa je odpeljal drugemu mehaniku in je rekel da je mogoče EGR ventil in menjal ga je in od takrat je bilo vse vredu... Moram spet pogledati v papirje ali je bil menjan samo EGR ali pa tudi hladilnik ampak kolikor se jaz spomnim menjan je bil samo EGR nazadnje ko sem prebral.

Re: Tesnilo glave.

Objavljeno: So okt 12, 2019 11:13 am
Napisal/-a Amko_mk6
Če bo avto sedel en teden brez da ga vžgem in če je tesnilo glave v okvari in hladilna tekočina kaplja v valje ali bi ševedno avto vžgal takoj, ali bi verglal dosti? To me zanima, ker čez dva tedna grem na dopust za 6 dni in avto bo ostal doma. Po mojem mišljenju če bo avto stal toliko časa in da nebo motor delal 6 dni pomoje, ko pridem in ga hočem vžgat po moji logiki nebo vžgal takoj ker je v zgorevalni prostor prisotna hladilna tekočina...

Re: Tesnilo glave.

Objavljeno: So okt 12, 2019 12:46 pm
Napisal/-a uros11
No, če se ti jo nabere dovolj, bo itak zvilo ventile, saj ni stisljiva.