Stran 1 od 1

Opel Insignia 2015 | (Pre)Trdo blaženje

Objavljeno: Ne okt 13, 2019 12:26 pm
Napisal/-a dejkoman
Oj!

Že nekaj časa imam ta avto, ampak me trdo in glasno vzmetenje vse bolj moti. Se da to kako regulirati? Gor so 18'' gume, vem da je že zato vožnja pri temu avtomobilu precej trša, pa vseeno.

Se da s kakšnimi mehkejšimi amortizerji / vzmetmi rešiti to precej trdo vzmetenje?

Hvala za nasvete.
lp

Re: Opel Insignia 2015 | (Pre)Trdo blaženje

Objavljeno: Ne okt 13, 2019 1:47 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Gume.

Re: Opel Insignia 2015 | (Pre)Trdo blaženje

Objavljeno: Ne okt 13, 2019 5:39 pm
Napisal/-a whitee
Zanimivo, stric je imel letnik 2009, se pravi pred faceliftom na 19 col in se je avto presenetljivo udobno peljal. Sem bil prav presenečen, nobenega nabijanja, je pa imel možnosti amortizerjev comfort in sport, ampak tudi v sport ni bilo moteče.

Re: Opel Insignia 2015 | (Pre)Trdo blaženje

Objavljeno: Ne okt 13, 2019 8:33 pm
Napisal/-a zk_eu
Druge pnevmatike daj gor. Jaz sem na svoji Insigniji imel na začetku 18 colske (245/45/18) pnevmatike in mi je bilo preveč trdo. Za AC je to OK, za vsakdanjo vožnjo po mestu in relacije pa neprijetno, pa čeprav celo življenje vozim Ople in sem jih načeloma bil navajen.

Kompromis mi je bil 225/55/17 za čez poletje. Pozimi imam 16 colske gume. Takrat je avto mehak kot čigumi (še vedno pa ne kot kakšen Francoz), ampak mene to ne moti :D.

Odvisno je tudi od pnevmatike. Nekatere so bolj trde oziroma imajo bolj trde bočnice.

Re: Opel Insignia 2015 | (Pre)Trdo blaženje

Objavljeno: Ne okt 13, 2019 9:10 pm
Napisal/-a dejkoman
Hvala, ja, menjavo za manjša platišča so mi že svetovali. A glede na to, da ima avto blizu 200k, se vseeno nagibam k menjavi vzmetenja, zato iščem informacije, če lahko karkoli naredimo z drugačnim vzmetenjem. Če ima kdo izkušnje s tem, se priporočam :)

Hvala.

Re: Opel Insignia 2015 | (Pre)Trdo blaženje

Objavljeno: Ne okt 13, 2019 9:38 pm
Napisal/-a Gricko
pri 200kkm je original vzmetenje - amortizerji/blažilci že "znucano" in blažilci so samo še b od blažilca......torej bo ob menjavi stanje neprimerno bolj trdo kot je sedaj, ko so blažilci že zluftani!!
torej boš na slabšem. ( govorim seveda o trdoti, lega na cesti je seveda druga stvar in se bi seveda izboljšala, tudi požiranje grbin bi bilo boljše, ne bi bilo pa mehkejše)

druga stvar pa je , če imaš "lufte" zračnost na podvozju in ti potem nabija direktno v šasijo namesto čez gumice. ( silentbloke).... ampak v tem primeru je ponavadi prisotno ropotanje, avto pa je majav ( ni trd)

Re: Opel Insignia 2015 | (Pre)Trdo blaženje

Objavljeno: Ne okt 13, 2019 9:49 pm
Napisal/-a Picolo
Imam Astro J Sport Tourer z letnim in zimskim setom v 215/50 r17 in si nisem prej mislil, da je lahko tako velika razlika med gumami iste dimenzije.
Letne imam Vredestein Sportrac 5 (brez XL), zimske pa Fulda Kristall Control HP2 XL. In so začuda ojačane zimske bolj udobne za vožnjo od letnih :)
Za povrhu je tudi avto bolj okreten pri spremembi smeri na Fuldi.

Kot so svetovali drugi, prvo preverit vpliv gum..potem šele spremembe na podvozju. Je pa Insignia težek avto in vprašanje kaj bi "mehčanje" podvozja prineslo glede na lego na cesti.

Re: Opel Insignia 2015 | (Pre)Trdo blaženje

Objavljeno: Po okt 14, 2019 6:28 am
Napisal/-a Firediver
Koliko polniš gume, mogoče je tam del odgovora...

Re: Opel Insignia 2015 | (Pre)Trdo blaženje

Objavljeno: Po okt 14, 2019 2:15 pm
Napisal/-a dejkoman
Gricko je napisal/-a:pri 200kkm je original vzmetenje - amortizerji/blažilci že "znucano" in blažilci so samo še b od blažilca......torej bo ob menjavi stanje neprimerno bolj trdo kot je sedaj, ko so blažilci že zluftani!!
torej boš na slabšem. ( govorim seveda o trdoti, lega na cesti je seveda druga stvar in se bi seveda izboljšala, tudi požiranje grbin bi bilo boljše, ne bi bilo pa mehkejše)

druga stvar pa je , če imaš "lufte" zračnost na podvozju in ti potem nabija direktno v šasijo namesto čez gumice. ( silentbloke).... ampak v tem primeru je ponavadi prisotno ropotanje, avto pa je majav ( ni trd)


Mislim, da me čaka tole, ja. Zato sprašujem, če naj gledam za aftermarket amortizerje, ki imajo možnost nastavljanja trdote, če to sploh obstaja. Če sem prav brskal, nekaj takega obstaja, nisem pa prepričan, če tudi za Insignio.
Razmišljal sem, da bi se zapeljal do amortizer.si mojstrov, ima kdo kaj izkušenj z njimi?
Seveda pa ob menjavi naredim tudi menjavo vseh možnih gum, puš, ...