Napisal/-a zup4n1c Po okt 14, 2019 3:25 pm
Pozdravljeni,
Avtomobil: VW Scirocco l:2009 , 2.0 TDI 103kw
Težava se je pričela lani. Avto je nenadoma začel izgubljati hladilno tekočino , v ekspanzijski posodi se je nabiral pritisk. Cevi pri kilerju trde, bel dim.
Popravilo 1: Zamenjava tesnila glave-originalno tesnilo , komplet obnova glave ( ravnanje , brušenje sedišč ventilov itd..) , novi vijaki , zamenjan hladilnik EGR-ja oz. hladilnik izpušnih plinov, termostat.
Avto je delal kot urca celih 10-12k km, trošil niti kaplje hladilne- Skratka vse OK
Nato spet ista zadeva kot prvič , identični znaki , ki so se stopnjevali .
Popravilo 2: Pregled + ravnanje glave v SLO ( ker sem se hotel 100% prepričati da je glava OK , pregledana tudi v ZG (čukman) ,oba garantirala, da je glava 100.000% vredu. ) Naslednji korak : Ravnanje bloka v ZG (čukman) izkazalo se je namreč , da je bila naležna površina zvita, so pa blok tudi testirali nevem točno ali rentgen ali kompresijski test ter garantirali ,da ni poknjen. Ko je mehanik zlagal motor nazaj je seveda spet dal novo tesnilo glave,vijake - original , priporočeno iz strani Čukmana ( upoštevali so debelino pobranega materiala na glavi ter na bloku ). Zadeva končno zložena , za vsak slučaj zamenjana še vodna pumpa , ampak nažalost težava NI REŠENA. Spet isti znaki : pritisk v ekspanzijski , malo belega dima , izguba hladilne ..
Ima kdo kakšno idejo ? Podobno izkušnjo?
LP