Ne, Ljubljana in okolica in avto se je tudi preverjal oz. se je nekaj tudi razkopavalo a ker ni moj, nevem točno kaj se je že delalo. Avto bo šel na redni servis v roku meseca ali dveh in je v planu naročit da se razkoplje in sčisti vse, torej da se preveri in po potrebi postruži diske (je malo roba, ampak sem ga na prejšnjem avtu imel več pa nikoli problema zaradi tega), sčistilo se bo vodila in čeljusti. Naslednja opcija je predčasna menjava diskov in ploščic in upanje da bo to opravilo težavo.
Osebno bi poznal razliko med ABS, pregretimi diski in ruženjem ko so ploščice že skoraj pobrane in gre železo na železo in ni nič od naštetega. Kot sem omenil je težko opisat, nekako gre tako da najprej začne trest in nato ružit, hkrati je pa slišat kot da ima nekje luft in zadeva preskakuje. Trese cel avto ni pa izrazito, ampak po občutku (kateri vem da lahko laže in lahko prihaja iz drugega kolesa) je krivec sprednje desno kolo. Še večja cvetka pa je da ko spelješ, je to preskakovanje (brez ruženja in tresenja) še vedno prisotno in izzveni čez recimo da 2-3 km. In zavore ne blokirajo, vem kako to zgleda a sem vseeno preveril feltno če je prevroča. Ni.
Res da nisem mehanik in nimam veliko izkušenj (in ni zamer
), nekaj le vem in tole mi ni nič jasno kaj bi lahko bilo. Sploh pa ker se dogaja samo (in še to ne vedno) ob spustu v dolino. Sem enkrat za foro testiral zaviranje na AC iz 160 in na izvoz na 40, je malenkost začenjalo tresti tam od 60 dalje, ni pa bilo to to. In tudi če po ravnem zaviram dlje časa se to ne zgodi, izključno samo v dolino.
Tako da ja, zanimiva težava.