Stran 1 od 1

P308 - napaka "Risk of particle blocking"

Objavljeno: So nov 30, 2019 5:37 pm
Napisal/-a crylizz
Zdravo, včeraj med relacijsko vožnjo okoli 400km na poti mi je avto napisu napako "Risk of particle blocking", avto je bil zadnje 400km vožen med 130 - 170, tempomat, zato sem se na najbližjem mestu ustavil in priklopu tester ki pa ne napiše nobene napake. Avto zdaj vsakič, ko se prižge to napiše, in še vedno ne javi nobene napake. Avto je 2x tedensko vožen 300km (avtocesta) zato predvidevam da zamašen DPF skoraj nemore bit.

Gre za 2008 Peugot 308 SW 1.6 HDI 109KM

Kje začet?

Re: Risk of particle blocking

Objavljeno: So nov 30, 2019 7:37 pm
Napisal/-a nejc1
S testerjem preverit kakšna je zadelanost dpf-ja, preverit pravilno delovanje senzorja tlačne razlike, temperaturnih tipal, fizično pregledat cevke do senzorja, se peljat in spremljat parametre in če bo začel delat regeneracijo in tako dalje... Če ima avto dodatno šobo za izvajanje regeneracij preverit, da ni zadelana in če je električni del ok (ampak mislim, da ta avto tega nima)...

Re: Risk of particle blocking

Objavljeno: Ne dec 01, 2019 10:19 am
Napisal/-a DePalmo
Nisi napisal koliko ima avto prevoženih. FAP / DPF filtri se čistijo sami, ampak dosežejo točko ko tega ne zmorejo več in je potrebno mehansko čiščenje (se ga sname in sčisti, tega ne počneš ti). Starejši pežoji niso imeli tega opozorila, filter se je samo zabasal in naredil še druge težave, edino tako si vedel da je zamašen, ti imaš vsaj oopzorilo v naprej da se bo to kmalu naredilo. Tako da kar pokliči na servis ali poišči nekoga ki jih čisti.

Re: Risk of particle blocking

Objavljeno: Ne dec 01, 2019 10:29 am
Napisal/-a crylizz
162xxx kilometrov, kje pa predlagaš čiščenje?

Re: Risk of particle blocking

Objavljeno: Ne dec 01, 2019 10:56 am
Napisal/-a Kristjan123
Vsak dpf filter ima svojo zivljensko dobo dokler se recimo ne zabije do te mere, da ga je potrebno mehansko cistit ali zamenjat z novim. Ce so kilometri realni in so delani relacijsko bi ta filter pod pogojem da vse ostale komponente delujejo kot morajo moral z enakim rezimom uporabe imet se kar nekaj rezerve. Vsekakor izmerit propustnost dpf- ja potem pa vidis dalje. Strajnar bo pravi naslov.

Re: Risk of particle blocking

Objavljeno: Po dec 02, 2019 9:39 am
Napisal/-a DePalmo
Res je zanimivo da je že skoraj zabit pri teh kilometrih, na relacijah se naj bi zabil precej kasneje. Ampak ok, sedaj je kar je.

Meni so ga na P 206 spucali na Vargalant na Vrhniki, ampak tega tam nebi ponovil ker je čiščenje zdržalo manj kot eno leto, z drugimi pa izkušenj nisem imel. Sem pa vmes enkrat iz čistega firbca klical na različne Peugeot servise za tovarniško obnovljen filter, cene so bile od 400 do 800 in eden servis ki je trdil da tovarniško obnovljeni ne obstajajo.

O teh filtrih je bilo že veliko napisanega, najbolje da prebereš kam se splača peljat na popravilo, boljšega nasveta ti jaz ne morem dat.

Re: Risk of particle blocking

Objavljeno: Po dec 02, 2019 9:52 am
Napisal/-a crylizz
Preden sem ga kupu js je bila večinoma vožnja po LJ, zadnjih 10k kilometrov pa 90% relacije....

Re: Risk of particle blocking

Objavljeno: Po dec 02, 2019 10:01 am
Napisal/-a limas
Za DPF filtre je pravi naslov Strajnar. Demontiran filter se mu pošlje po pošti. Sname ga lahko katerikoli lokalni mehanik. Vsak drug poseg v filter je napačna odločitev s finančnimi posledicami.

Re: Risk of particle blocking

Objavljeno: Po dec 02, 2019 6:43 pm
Napisal/-a jure5j
1.Najprej na spodoben tester.(Lexia,Autel,Launch).Lahko da imaš probleme z Adblu-jem.Naj ti nekdo preko testerja preveri koliko je DPF že zabit potem pa naredi prisilno regeneracijo.Šele nato čiščenje filtra. :?

Re: Risk of particle blocking

Objavljeno: Po dec 02, 2019 9:20 pm
Napisal/-a crylizz
edit mod
Predhodnega posta se NE citira


Te še nimano AdBlue, od 2010 naprej pa imajo, če se ne motim

Re: Risk of particle blocking

Objavljeno: To dec 03, 2019 8:12 am
Napisal/-a DePalmo
Nimajo AdBlue, imajo pa neko drugo tekočino za čiščenje filtra. In če bi te zmanjkalo, bi vedel. Bo pa glede na kilometre verjetno res čas da se jo počasi dolije. Najbolje preverit in po potrebi dolit.