Zdravo in že na začetku hvala vsem za pomoč.
Na Smaxu 2.0 TDCI 120kw, 215.000 km (realnih) in redno servisiranemu imam težavo,, ki se mi vleče zdaj če cca 20.000 km (ali 4 mesece).
Ko avto stoji dlje časa (cca 6ur+, običajno čez noč ) in ga vžgem normalno vžge iz prve brez kakih problemov in nato ugasne po cca 10-15 sekundah. Nato ga moram cca 5x zaverglat, da vžge in ob vžigu je za kak trenutek slišati, da dela na 3 clindrih. S časom se je problem poslabšal. Na začetku se mi je to zgodilo enkrat ali dvakrat na 10 dni sedaj praktično vsako jutro, včasih tudi ko grem iz službe. Avto drugače normalno vžiga nato cel dan, dokler ga ponovno ne pustim kje dlje časa.
Bil sem že dvakrat pri serviserju (privat). Pravi da napak ni (univerzalni tester), da so grelne svečke OK, šobe OK. Da je lahko kriva visokotlačna črpalka, ki naj ne bi ustvarila dovolj tlaka in motor ne dobi nafte. Črpalko, se da obnovit vendar je visok strošek (1000+) in da naj raje počakam,, da bo napaka postala resnejša predno grem v obnovo nečesa, kar se na koncu lahko izkaže, da je delalo dobro.
Ima mogoče še kdo kako izkušnjo kaj bi lahko bilo? Vse skupaj je že zelo nadležno in odločil sem se, da bom avto odpeljal še na pooblaščenca v NM (ac Volk) na vsaj diagnostiko predno grem v menjavo/obnovo črpalke. Sam nisem noben mehanik in nimam nobenih izkušenj na tem področju, zato me lahko vsak nategne.
Tu je še posnetek za lažjo predstavo kaj se zgodi:
https://youtu.be/-I6S239grI8V tem primeru je celo 2krat ugasnil, vendar je hitreje užgal.
lp