Napisal/-a İtina Po feb 17, 2020 8:55 am
Pozdravljeni,
pred manj kot enim mesecem sem kupila Toyoto Yaris 1.3 VVT-i (letnik 2006, okrog 150 000km). Po nekaj tednih mi je začela svetit lučka, za katero sem kasneje izvedela, da signalizira napako P0420. Takrat sem takoj šla k mehniku, ki mi je pobrisal lučko in rekel, da naj grem k mehaniku, če se bo spet prižgala. Čez kakih 100km je lučka spet začela svetiti. Tokrat sem šla na Toyota servis, kjer so pogledali in mi rekli, da je nekaj narobe s katalizatorjem in da popravilo stane okrog 1300eur. Trenutno sem na službeni poti v Italiji, zato so se vse te interakcije dogajale v italijanščini, zaradi česar podrobnosti o okvari nisem razumela. Pri brskanju po forumih sem našla prevod napake na mojem avtu- Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1).
Zdaj, še dva tedna bom na službeni poti, kjer avto občasno uporabljam. Na servis sem mislila avto peljati v Sloveniji. Je problem, če se še vozim z avtom, ki mi javlja to napako? Lahko se vozim normalno, praktično nisem zaznala kakih sprememb pri vožnji, vendar me skrbi, da bom še kaj uničila.
Po branju tega foruma sem zasledila podobno temo, kjer bralci seveda svetujete, naj se za popravilo ne gre k uradnemu serviserju, saj bo popravilo drago. Ima kdo kakšne nasvete, kam naj grem na servis za Toyoto (v Ljubljani)? Je moj prvi avto in nimam mehanika. Glede na to, da sem avto ravno kupila bi želela imeti čim manjši strošek, vendar tudi ne bi želela, da se mi neprestano pojavljajo napake....
Zanima me tudi, če bo po teh podatkih, ki jih imam, nujno zamenjati katalizator. Je mogoče, da je napaka kje drugje? Je možno, da se katalizator samo ščisti? Na kolikšen strošek naj računam?
Za vse odgovore se vam najlepše zahvaljujem,
iTina