Napisal/-a yashica Sr feb 26, 2020 4:59 pm
Brez popravila volanske letve, motornega olja in hladilne tekočine je po grobem izračunu materiala za okoli 300€ ( izračun za Kalos 1.2), vštevši nova zavorna cilindra in obloge zadaj, s tem, da material naročiš iz tujine (Blagovne znamke: INA, ATE, SKF, Lemforder, Mann...). Če ima volanska letev zračnost je pravi naslov Servocom LJ-Brdo, morda je pa problem le v zračnosti spone in končnika?? Pri nas je tako, cene so pri domačih ponudnikih običajno precej višje, mehaniki imajo na materil do 45% popusta, ki jih ti nikoli ne boš dobil, izjemoma, če imaš dobre veze v trgovini z avtodeli in osebno nabaviš potrebno. Po drugi strani, če si neizkušen in ti zadeve niso poznane, ter imaš težave z iskanjem delov po originalnih kataloških številkah, je bolje prepustiti nabavo materiala tistemu, ki ti bo avto servisiral.
Ni nujno, da je to vse. Če so manšete na pogonski gredi še original, so morda napokane in potrebne menjave, ravno tako je za preveriti zavorne gumi cevi spredaj, ter zadaj in še kaj.. Hitro se najde še kakšna zadeva, ki ni bila sproti sanirana in se samo nabira, potem je pa znesek naenkrat (pre)visok.
Sam spadam v skupino čudakov, ki obnavlja vse kar je potrebno, ne glede na prodajno vrednost vozila. Res pa je, da je pri meni strošek v 99.9% popravil le material.
Menjati vozilo ali popravljati je stvar posameznika, vendar običajno tudi ob menjavi sledi večji vložek na novem rabljenem vozilu.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura