joztom je napisal/-a:/.../izhodišče za prekrškovni postopek, ki je zanesljivo na vrsti. Sicer pa vsak po svoje.
Pa brez zamere.
joztom je napisal/-a:Ko poslušam o razbijanju filtrov z WAPom in prebijanju DPF z štilom od metle, me zmrazi. V Nemčiji te na cesti izločijo, pri nas pa ne bomo dolgo čakali na podobne ukrepe. Zakaj? Na monitorju se da preveriti razlike pritiskov pred in za filtrom, Če je premajhna razlika, pomeni, da je filter preluknjan, izhodišče za prekrškovni postopek, ki je zanesljivo na vrsti.
Blinder je napisal/-a:Alternativa limasovemu predlogu bi recimo bila, da država subvencionira čiščenje DPF-ja.
joztom je napisal/-a:Po zadnjih podatkih iz Europe, preverjajo na tehničnem pregledu stanje obveznih tovarniških popravkov v ECUju.
joztom je napisal/-a:Če te prometna policija dobi na cesti z lastnimi popravki, je to eno veliko sranje. Tudi pri nas na uradnem servisu, firmware zamenjajo za originalni, predpisani, pa ne bom zdaj naprej pametoval. .
Blinder je napisal/-a:Če je tu pa tam kdo brez DPF-ja ima to zanemarljiv efekt na kvaliteto zraka. Bolj je problem, če odstrani DPF veliko število ljudi, ali pa če kdo odstrani DPF na svojem vozilu in potem širi dalje informacijo, kako se je to splačalo narediti.
Alternativa limasovemu predlogu bi recimo bila, da država subvencionira čiščenje DPF-ja.
Če bi imel lastnik avtomobila opcijo odstranit DPF za xxx stroška, ali samo dat DPF na čiščenje za manjši strošek, se bo odločil za cenejšo varianto.
Zanimivo je, da DPF povečuje porabo goriva, kot tudi EGR. Če se lastnik avta odloči še za chiptuning, kjer nastavijo, da se vbrizg diesla zgodi malo bolj zgodaj, pridobi še malenkost nižjo porabo. Tako da sedanji avti imajo vsaj tri ukrepe, ki znižajo onesnaževanje ampak dvignejo porabo.
joztom je napisal/-a:Po zadnjih podatkih iz Europe, preverjajo na tehničnem pregledu stanje obveznih tovarniških popravkov v ECUju. To po Dieselgate aferi.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 56 gostov