Stran 1 od 2
Citroen C4 Picasso 1,6 HDI - DPF
Objavljeno: Pe mar 13, 2020 10:05 am
Napisal/-a combe
Pozdravljeni!
Na servisu so mi rekli, da je imam na C4 Picasso, 1,6 HDI, l.2014, 100% zabasan DPF filter. Urea tekočine je menda dovolj. Zaradi zabasanosti mi ne morejo narediti prisilne regeneracije, prav tako je ne naredi sam. Avto drugače zaenkrat laufa normalno, ravnokar je naredil tehničnega brez težav.
Avto bi vozil še nekaj časa, zato bi to zrihtal, pa tudi če ga prodam, bi ga rad dal od sebe poštimanega...
Kakšne izkušnje oziroma nasvet z vaše strani?
lp
Re: Citroen C4 Picasso 1,6 HDI - DPF
Objavljeno: Pe mar 13, 2020 10:37 am
Napisal/-a Gricko
fizična odstranitev in čiščenje filtra
kdo ma to, saj so reklame po tv.... mislim da Novak (lj) pa sigurno ni edini
Re: Citroen C4 Picasso 1,6 HDI - DPF
Objavljeno: Pe mar 13, 2020 10:50 am
Napisal/-a limas
Takoj prenehati z vožnjo in poslati DPF na čiščenje, da ne bo še kakšna druga okvara.
Dizli niso za po mestu, ampak za relacije.
https://www.strajnar.si/ciscenje-dpf-filtrov/
Re: Citroen C4 Picasso 1,6 HDI - DPF
Objavljeno: Pe mar 13, 2020 11:50 am
Napisal/-a IgorMM
oprati dpf pa imaš mir
http://www.dpf-filter.net/če boš ga odstranil čez tehnični nevem kako boš prišel čez.
lp
Re: Citroen C4 Picasso 1,6 HDI - DPF
Objavljeno: Pe mar 13, 2020 12:55 pm
Napisal/-a Gricko
@ IgorMM
kako pa na tehničnem vedo ali filter je ali ni??? ( ne pravim, da je to ok, samo kako naj bi vedeli)
ok, če je fizično odstranjen se vidi, če pa je le filter odstranjen ( satje) ohišje pa ostane, noben ne bo vedel, tudi tehnični tega ne morejo merit ( za enkrat)
je pa problem, ker v tem primeru avto ne bo delal kot je treba ( ni pravega pritiska). potrebno preprogramirati računalnik.
kot je bilo že napisano, odstranitev, čiščenje in ponovna montaža pa imaš mir
Re: Citroen C4 Picasso 1,6 HDI - DPF
Objavljeno: Pe mar 13, 2020 1:38 pm
Napisal/-a limas
Odstranjen FAP se ne opazi, saj ohišje še vedno stoji na svojem mestu. Država mora nujno sprejeti ukrepe za nadziranje prisotnosti FAP na TP in ukrepe sankcioniranja. Za to sta potrebna posebna strojna in programska oprema in seveda zakon.
Odstranitev FAP je razširjena praksa, južno od Kolpe pa je to že standard.
Re: Citroen C4 Picasso 1,6 HDI - DPF
Objavljeno: Pe mar 13, 2020 8:04 pm
Napisal/-a alexwell
glede na majhen delež teh se državi ne splača s tem ukvarjat
Re: Citroen C4 Picasso 1,6 HDI - DPF
Objavljeno: To okt 05, 2021 10:11 am
Napisal/-a joztom
Včeraj sem se spopadel s tem problemom. Demontaža DPF filtra, velika šelna (16mm) in mala šelna (13mm) proti auspuhu, nato dovod senzorja za filtrom, ključ 22. WURTH orodje za razpiranje šeln.
Namakanje DPF filtra v alkalni mešanici "Čistilec za odtoke":voda 1:1, torej 2+2 litra v ajmarju. Obvezno mora biti hladna voda, topla poškoduje satje, satje mora biti potopljeno v celoti. Vsake toliko časa dvigneš in spustiš filter, da se obnovi koncentracija po satju, uporaba rokavic je samoumevna. Po eni uri spiranje z vodo. Tako popularni WAP drobi lepilo med moduli, izvajamo to z mrzlo vodo in vrtnim priključkom.
Po spiranju potapljanje v kislinsko mešanico 2l HCL 20% iz Mavrice in 3 litre vode, hladno. Dobra ura je dovolj.
Sledi izpiranje z vodo iz obeh strani.
Sledi izpihavanje s pištolo z razumno močjo.
Vgradnja nazaj, seštevek stroškov materiala je 12€.
Ko poslušam o razbijanju filtrov z WAPom in prebijanju DPF z štilom od metle, me zmrazi. V Nemčiji te na cesti izločijo, pri nas pa ne bomo dolgo čakali na podobne ukrepe. Zakaj? Na monitorju se da preveriti razlike pritiskov pred in za filtrom, Če je premajhna razlika, pomeni, da je filter preluknjan, izhodišče za prekrškovni postopek, ki je zanesljivo na vrsti. Sicer pa vsak po svoje.
Pa brez zamere.
Re: Citroen C4 Picasso 1,6 HDI - DPF
Objavljeno: To okt 05, 2021 11:03 am
Napisal/-a boštjan_01
Koliko kilometrov si naredil, da je bilo potrebno čiščenje? Delaš daljše relacije? Se pozna kaj pri vožnji in porabi?
HCL 20% je isto kot Solna kislina - tehnična?
Re: Citroen C4 Picasso 1,6 HDI - DPF
Objavljeno: To okt 05, 2021 2:48 pm
Napisal/-a limas
joztom je napisal/-a:/.../izhodišče za prekrškovni postopek, ki je zanesljivo na vrsti. Sicer pa vsak po svoje.
Pa brez zamere.
Podpiram. Treba je spremeniti Pravilnik o tehničnih pregledih motornih in priklopnih vozil in uzakoniti natančen pregled prisotnosti FAP/DPF.
V Sloveniji je praksa, da se FAP nelegalno odstranjujejo, pri tem pa ne prevladujejo samo novi državljani v črnih audijih in passatih ampak tudi domačini. Toliko ekološke histerije in indoktriniranja v medijih, pozabljajo pa na najbolj škodljive produkte prometa.
Re: Citroen C4 Picasso 1,6 HDI - DPF
Objavljeno: To okt 05, 2021 4:15 pm
Napisal/-a Blinder
Če je tu pa tam kdo brez DPF-ja ima to zanemarljiv efekt na kvaliteto zraka. Bolj je problem, če odstrani DPF veliko število ljudi, ali pa če kdo odstrani DPF na svojem vozilu in potem širi dalje informacijo, kako se je to splačalo narediti.
Alternativa limasovemu predlogu bi recimo bila, da država subvencionira čiščenje DPF-ja.
Če bi imel lastnik avtomobila opcijo odstranit DPF za xxx stroška, ali samo dat DPF na čiščenje za manjši strošek, se bo odločil za cenejšo varianto.
Zanimivo je, da DPF povečuje porabo goriva, kot tudi EGR. Če se lastnik avta odloči še za chiptuning, kjer nastavijo, da se vbrizg diesla zgodi malo bolj zgodaj, pridobi še malenkost nižjo porabo. Tako da sedanji avti imajo vsaj tri ukrepe, ki znižajo onesnaževanje ampak dvignejo porabo.
Re: Citroen C4 Picasso 1,6 HDI - DPF
Objavljeno: Sr okt 06, 2021 9:09 am
Napisal/-a DePalmo
joztom je napisal/-a:Ko poslušam o razbijanju filtrov z WAPom in prebijanju DPF z štilom od metle, me zmrazi. V Nemčiji te na cesti izločijo, pri nas pa ne bomo dolgo čakali na podobne ukrepe. Zakaj? Na monitorju se da preveriti razlike pritiskov pred in za filtrom, Če je premajhna razlika, pomeni, da je filter preluknjan, izhodišče za prekrškovni postopek, ki je zanesljivo na vrsti.
O tem se je govorilo že nekje 10 let nazaj da bojo uvedli preglede na tehničnem. In ne samo take da vidijo da je filter notri, ampak take če filter sploh deluje. No, to je bilo 10 let nazaj, napredek pa ničen.
Da se razumemo, jaz sem takoj ZA da se uvede te preglede. Sem imel avto z DPF in sem skrbel zanj. No, sedaj ga imam spet, baje da Ceedi imajo DPF filter.
Blinder je napisal/-a:Alternativa limasovemu predlogu bi recimo bila, da država subvencionira čiščenje DPF-ja.
Zakaj? Preden kupiš avto, načeloma veš kaj kupuješ in vzdrževanje DPF filtra spada pod redno vzdrževanje avta. Zakaj bi ti to kdo sofinanciral? Imaš pa različne opcije od čiščenja, tovarniško obnovljenega in nakup novega. Vem pa da tovarniško obnovljeni niso na voljo za vse avte, nato pa tudi nekateri servisi ne priznavajo da obstajajo. Mogoče se je to že kaj spremenilo, tako izkušnjo sem imel jaz z Peugeot servisi ko sem klical naokoli. Eni so ponudili obnovljenega, drugi so trdili da ne obstajajo.
Re: Citroen C4 Picasso 1,6 HDI - DPF
Objavljeno: Sr okt 06, 2021 10:42 am
Napisal/-a Blinder
edit mod
Predhodni post se NE citira
Ker ljudje bodo enostavno ubrali cenejšo varianto. Sploh, ko bodo tej avti že stari. Če se sofinancira elektro avte za voljo čistejšega zraka, potem ..
Koliko so kej cene teh DPF-jev? Novi neoriginal so na autodoc od ~250 € dalje.
Re: Citroen C4 Picasso 1,6 HDI - DPF
Objavljeno: Sr okt 06, 2021 11:47 am
Napisal/-a DePalmo
Če bi na tehničnih pregledih uvedli preglede teh filtrov, bi se narod hitro odvadil odstranjevat DPFje. Ker potem imaš neizpraven avto in:
- ali boš vgradil DPF nazaj, kar sklepam da ni mali strošek
- ali gre avto na odpad oz. v razgradnjo
Bi se hitro popravilo stanje DPFjev.
Odvisno. Jaz ti lahko povem cene za P206 1.6 HDi cca. 10 let nazaj. Nov je bil okoli 700, obnovljen okoli 400, danes nevem. Še za Ceeda nevem, ker "nimajo težav" pa "krije garancija če bo karkoli".
Re: Citroen C4 Picasso 1,6 HDI - DPF
Objavljeno: Sr okt 06, 2021 12:36 pm
Napisal/-a Firediver
Je bilo podobno ob uvedbi merjenja izpuha pred cca 20 leti.
So bili pa takrat katalizatorji okoli 100.000 SIT, pa so kmali padli na 20.000 SIT. Od takrat nisem slišal veliko žalbe čez katalizatorje na TP, bolj je bila menjava potrebna zaradi usutega satja ali pa luknje v izpuhu.
Re: Citroen C4 Picasso 1,6 HDI - DPF
Objavljeno: Sr okt 06, 2021 3:33 pm
Napisal/-a joztom
Avto je imel pri pojavu napake prejšnji teden na AC proti MB 215 kkm. Ker je robocop menjalnik, šalta seveda po svoje in se voziš izključno med 1200 in 2200 obrati. Na F1 ročno šaltanje na volanu se pa ne spomnim. Ko sem ga potem nagonil na 3500 obratov, ga je v napako poganjalo. Sem s svojim testerjem zbrisal, pa ne za dolgo. Itak je bilo za eno pest saj notri, ko se je odmočilo. Bilo pa je zelo malo žveplenega oranžnega pepela, po moje zaradi vedno vlivanega Total Ineo 0W30 namenskega olja.
Nov DPF košta na Autodoc 217€, mene je čičenje prišlo 12€ v Eurospinu.
Po čiščenju vžge na en obrat motorja in malenkost manj žre, cca 10%, iz 5,5 na 5,0 na 100km mešane vožnje. Avto je tudi bolj odziven.
Kaj dela DPF v avtu? V izpuhu diesla je veliko nanodelcev, ki lahko ob vdihavanju preidejo v bronhije in kri, kar je zelo strupeno. DPF jih v lamelah zbira v delce, velikosti prahu, kar ni več tako strupeno.
Po zadnjih podatkih iz Europe, preverjajo na tehničnem pregledu stanje obveznih tovarniških popravkov v ECUju. To po Dieselgate aferi. Tako ni možno avto čipati in imeti več konjev, kot plačaš cestnine. Če te prometna policija dobi na cesti z lastnimi popravki, je to eno veliko sranje. Tudi pri nas na uradnem servisu, firmware zamenjajo za originalni, predpisani, pa ne bom zdaj naprej pametoval. Če še ni, pa še bo.
Re: Citroen C4 Picasso 1,6 HDI - DPF
Objavljeno: Sr okt 06, 2021 6:11 pm
Napisal/-a Gricko
joztom je napisal/-a:Po zadnjih podatkih iz Europe, preverjajo na tehničnem pregledu stanje obveznih tovarniških popravkov v ECUju.
bla bla....še nisem videl, da bi se na TP kdo priključil s testerjem na avto
joztom je napisal/-a:Če te prometna policija dobi na cesti z lastnimi popravki, je to eno veliko sranje. Tudi pri nas na uradnem servisu, firmware zamenjajo za originalni, predpisani, pa ne bom zdaj naprej pametoval. .
zdaj mi pa povej, kako bodo vedeli, kaj je / če je kaj popravljeno??
zastopim, da se da pogledati katero verzijo imaš naloženo (po verziji pa se ve ali je" up to date" - ok ali ne - diselgate)
glede čipiranja pa. če je naložen nov generični sw, potem se verjetno res vidi ( če nima enake številke verzije....verjetno ima, če je programer vsaj malo

)
če pa je popravljen original program ( torej le določeni parametri v programu), pa ti tega ne bo našel "nihče", sploh pa ne policaj ali na TP
Glede diferenčnega tlaka pred - po DPFju - zaradi tega vgrajujejo zaslonke v izpuh, da simulirajo dpf in tudi računalnik lahko deluje potem dalje brez preprogramiranja. če zaslonke ni, je potrebno preprogramirati ( čipati) računalnik, sicer ne deluje ok ( nima pravih podatkov)
Re: Citroen C4 Picasso 1,6 HDI - DPF
Objavljeno: Sr okt 06, 2021 6:24 pm
Napisal/-a joztom
Tukaj se ni treba prepirat. Povedal sem, kaj sem naredil, kaj si mislim o teh problemih, kako je v tujini in kako na naših večjih pooblaščenih servisih in če je komu to v korist, me zelo veseli.
Če je omenjena zaslonka trikrat M8 luknja skozi z wapom opranim satjem DPF filtra, OK, stvar posameznika je, kako to vrednoti.
Re: Citroen C4 Picasso 1,6 HDI - DPF
Objavljeno: Če okt 07, 2021 6:45 am
Napisal/-a novinec1980
Blinder je napisal/-a:Če je tu pa tam kdo brez DPF-ja ima to zanemarljiv efekt na kvaliteto zraka. Bolj je problem, če odstrani DPF veliko število ljudi, ali pa če kdo odstrani DPF na svojem vozilu in potem širi dalje informacijo, kako se je to splačalo narediti.
Alternativa limasovemu predlogu bi recimo bila, da država subvencionira čiščenje DPF-ja.
Če bi imel lastnik avtomobila opcijo odstranit DPF za xxx stroška, ali samo dat DPF na čiščenje za manjši strošek, se bo odločil za cenejšo varianto.
Zanimivo je, da DPF povečuje porabo goriva, kot tudi EGR. Če se lastnik avta odloči še za chiptuning, kjer nastavijo, da se vbrizg diesla zgodi malo bolj zgodaj, pridobi še malenkost nižjo porabo. Tako da sedanji avti imajo vsaj tri ukrepe, ki znižajo onesnaževanje ampak dvignejo porabo.
Ta je dobra, da bi država subvencionirala
Zakaj bi ne bi imel, avta, ki je primeren tvojim relacijam? Zakaj pa je navada "slovenceljnev" da je treba met dizla tud za kratke razdalje? Potem pa ne jamrat za čiščenje filtrov....
Re: Citroen C4 Picasso 1,6 HDI - DPF
Objavljeno: Če okt 07, 2021 11:14 am
Napisal/-a Blinder
joztom je napisal/-a:Po zadnjih podatkih iz Europe, preverjajo na tehničnem pregledu stanje obveznih tovarniških popravkov v ECUju. To po Dieselgate aferi.
hm, vem za ljudi, ki imajo v diesel avtu predelan ECU, da drzi dlje casa predgretje, za lazji zagon. Nevem, ce bodo kdaj na tehnicnih pregledovali ecu-je.