Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
RS84
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Če okt 29, 2009 6:24 pm

Re: Kateri akumulator kupiti

Napisal/-a RS84 To okt 13, 2020 10:43 am

Naročil sem akumulator exide 95Ah AGM. Malo več kapacitete kot originalni. Zanima me, če ga lahko sam zmontiram in se zapeljem do nekoga da mi ga sprogramira ali ga je potrebno takoj?
Pa, če kdo ve komu se lahko v Posavju zapelem, da to naredi?

Lp
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Kateri akumulator kupiti

Napisal/-a abbe Sr okt 14, 2020 10:38 am

vidm da eni kle vedno mešata napetost pa tok.
napetost če govorimo o teh 0.5v ne vpliva na aku.
tok (A) je u n k ga uniči.
avti z start stop pa agm akujem majo višje toke polnjenje ki jih navadni akuji ne prenašajo ravno dobro.efb jih prnaša malo bolje pa vseen ne tako dobro kot AGM.
nevem pa zakaj vsi iščete neke bližnjice da bo vse ceneje.
če je notri AGM se da notr AGM in to je to.pač stane več dnarja.to je verjetno z razlogom.
enako velja za EFB.
kar se tiče reseta z diagnostiko je pa stvar tut tko tko.
vse je odvisno kakšen BMS je vgrajen.
pri nekaterih vozilih je potreben samo reset.pri nekaterih je treba povedat da je notri večji/manjši aku (Ah).bmw je eden od teh)
pri strejših vozilih vag grupe je bla cela procedura (kataloška stvilka,serijska številka..)
pri nekaterih vozilih ni treba narditi nič oz reset preko instrumenntne plošče (nekateri renoji)
treba je tut vedt da BMS ma svojo pamet pa svoj spomin.in spremlja (računa) stanje baterije in ga z leti polni z večjim tokom,ker se notranja upornost veča(ali pa je obratno) in ko damo notri nov aku je treba to MBSju povedat,da ne uniči novi aku.
pa to sm čit tko na izi mal napisal.tega sranja j še velik več... zato je najbolj enostavno dati notri to kar je proizvajalec predvidel.
p.s. jasno bo vedno se najdu nekdo ki ni uposteval nič od napisanega pa mu aku dela čist dobro že nevem kok let ma navadn aku namesto AGM v vozilu z rekuperacijo.sam pr tem avtu je vrjetn še kj drugega narobe (ker če mu ježal za aku dnar,poj je vprašanje kako vzdržuje motor) tako da tud sistem polnjenja ne deluje kot bi moral (ker je lahko kakšna napaka na motorju...) in potem polni po principu "navadnega" akuja.
eni so cvetke pa staknje dol konekotor z senzorja na minus klemi in s tem onemogočijo start stop sistem,jasno poj tut polni ne tako kot si je zamislu BMS ker nima nadzora.poj po tej logiki v ta avto lahko daš navaden svinčen aku...
Ni vse res kar napišem
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov