Pozdravljeni
Včeraj sem bil na avtooptiki v znanem avto centru v Ljubljani. Avto je pri poravnanem volanu šel v levo. Ko je bil avto dvignjen mi je delavec takoj povedal, da na zadnji osi ne more narediti nastavitev, saj ne more odviti vijaka, zaradi slabih puš, sem rekel ok, naj jo opravi samo spredaj. Spredaj jo je napravil v manj kot petih minutah in sploh ni šel na poskusno vožnjo, kar mislim da bi moral narediti. Ko sem se odpeljal, sem na ravni cesti takoj opazil, da zdaj avto vleče v obratno smer, torej v desno. Takoj sem se odpeljal nazaj in jim to povedal, pa so mi rekli da je to pač zaradi "podrte" zadnje osi.
Naj še povem, da je bil avto pred kakšnim tednom na dvigalu pri mojem osebnem mehaniku in ni nikjer na podvozju nobene zračnosti, v roku enega leta sem menjal vse končnike, diske, ploščice, kolesne ležaje, ležaje amortizerja, amortizerje, vzmeti, sprednje silen bloke.
Spodaj prilagam nastavitve. Zdaj me pa zanima sledeče. Je glede na te številke zadnja os res tako zelo podrta, da mi avto zdaj vleče v desno, ali je to samo posledica morebitne površnosti nastavitev na sprednji osi? So nastavitve na sprednji osi narejene tako kot morajo biti? Zame so to čisti hieroglifi, zato bi bil nekomu, ki bi mi odgovoril na ta vprašanja in pokomentiral te vrednosti zelo hvaležen.
https://www.dropbox.com/s/adf4tdvah6edo ... .jpeg?dl=0Lep pozdrav