Stran 1 od 1

Mitsubishi Outlander servis

Objavljeno: Po maj 18, 2020 9:46 am
Napisal/-a pissdrunx
Pozdrav, imam Outlander 2.2 did, 4wd automatic. Avto je 2016 letnik in ga že od novega vozim na AC mobil v LJ na servis. Zdaj ima avto 80k km in je čas za menjavo olja v menjalniku.
500€ so mi rekli, da je redni servis menjalnika. Komplet redni servis okrog jurja...
Prejšnje avte sem vse sam servisiral, ker sem pač vozil stare gare, menjat olje me je pa foter naučil, ko sem bil 12 let star.
Ok, na avtomatiku še nisem menjal olja sam, ampak bi me mogoče lahko kdo podučil zakaj to stane 500€? Noter gre, če sem prav prebral cca 4,5L olja, ki je po cca 10-20€ na liter. Ojle se spusti ven in natoči novo? Al je kakšna posebna procedura tukaj?

Re: Mitsubishi Outlander servis

Objavljeno: Po maj 18, 2020 11:34 am
Napisal/-a limas
Tukaj imaš celoten postopek. Vse je enostavno. Z denarjem, ki ga boš prihranil, si lahko plačaš dober dopust.

https://youtu.be/X1OdqJVqawM

https://youtu.be/BLSPsSvyWhs

Imaš še menjavo filtra olja v menjalniku in olje v diferencialih.
https://www.youtube.com/results?search_ ... il+change+

Re: Mitsubishi Outlander servis

Objavljeno: Po maj 18, 2020 2:03 pm
Napisal/-a Fan
V menjalniku je nekaj več olja kot 4,5L. Olje se nabavi obvezno original, obvezno se menja tudi čistilec olja! Po menjavi je potrebno resetirati elektroniko.
Osebno vam priporočam, da NE menjate sami, še posebej ne, če tega niste še nikoli delali. Preverite tu:
- https://www.avtomatski-menjalniki.si/sl ... gKy1vD_BwE
- https://www.maroltmotors.si/dejavnost

Re: Mitsubishi Outlander servis

Objavljeno: Po maj 18, 2020 6:21 pm
Napisal/-a the_red
Pozdravljen,

tisti linki niso pravi, ker 2.2 Di-D letnik 2016 ne uporablja CVT menjalnika!!. Tvoj avtomobil ima klasičen torque converter menjalnik "W6AJA-1-E1YA". Proizvajalec je JATCO (JATCO oznaka RE6F01A oz. JF613E). Original olje DiaQueen ATF-J3, po workshop manualu za ta menjalnik rabiš 8.2L olja. Original je drago kot žafran, prav tako bi verjetno ob tej priložnosti menjali tudi olje v diferencialih. Trenutno nimam podatka kdaj se to menja.

P.S.: Imam tudi postopek menjave po workshop manualu, ampak bi ti priporočil, da prepustiš strokovnjakom.

Če rabiš še kak info, piši ;)

Re: Mitsubishi Outlander servis

Objavljeno: Po maj 18, 2020 7:37 pm
Napisal/-a pissdrunx
limas je napisal/-a:Tukaj imaš celoten postopek. Vse je enostavno. Z denarjem, ki ga boš prihranil, si lahko plačaš dober dopust.

https://youtu.be/X1OdqJVqawM

https://youtu.be/BLSPsSvyWhs

Imaš še menjavo filtra olja v menjalniku in olje v diferencialih.
https://www.youtube.com/results?search_ ... il+change+


Super, hvala! Avto je še dobro leto v garanciji, tako da ga bom vseeno ta čas vozil na pooblaščen servis, ampak ne na AC. Sem govoril še z dvema drugima pooblaščenima servisa in pri obeh je cena cca 1/3 te pri AC. Ko sem jih poklical in povedal, so ceno hitro na 400€ spustli :) no, kakorkoli, tja ne peljem več, to je bla zadnja kaplja čez rob od mnogih.

Re: Mitsubishi Outlander servis

Objavljeno: Po maj 18, 2020 7:41 pm
Napisal/-a pissdrunx
the_red je napisal/-a:Pozdravljen,

tisti linki niso pravi, ker 2.2 Di-D letnik 2016 ne uporablja CVT menjalnika!!. Tvoj avtomobil ima klasičen torque converter menjalnik "W6AJA-1-E1YA". Proizvajalec je JATCO (JATCO oznaka RE6F01A oz. JF613E). Original olje DiaQueen ATF-J3, po workshop manualu za ta menjalnik rabiš 8.2L olja. Original je drago kot žafran, prav tako bi verjetno ob tej priložnosti menjali tudi olje v diferencialih. Trenutno nimam podatka kdaj se to menja.

P.S.: Imam tudi postopek menjave po workshop manualu, ampak bi ti priporočil, da prepustiš strokovnjakom.

Če rabiš še kak info, piši ;)


O, hvala! Imaš slučajno podatek katero olje bi bilo ekvivalent temu?
edit: https://www.autodoc.si/liqui-moly/2451889 predvidevam, da je tole ok ne?

Re: Mitsubishi Outlander servis

Objavljeno: Po maj 18, 2020 8:14 pm
Napisal/-a the_red
Glede Mitsubishi servisov ti predlagam, da pelješ k Šublju. Če je v garanciji, daj potem kakšen € več za original olje in boš imel potrjeno, v vsakem primeru pa za 80.000km mir (kar je še vedno nizek strošek na kilometer). Dvomim, da ti bo kateri od uradnih servisov pustil prinesti svoje olje, ali pa ti bodo mogoče zato za delo zaračunali več... To je pač strošek vzdrževanja, s katerim se je treba sprijaznit :) Je pa tvoja zgodba dokaz, da nikoli sprejet prve ponudbe :)