Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
ucmanster
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Ne sep 30, 2012 11:31 am

Re: Ford Tourneo 1.8 tdci - zrak v povratnem vodu

Napisal/-a ucmanster So okt 03, 2020 3:18 pm

k bi bilo možno, da je pumpa v napačnem "koraku"?
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Ford Tourneo 1.8 tdci - zrak v povratnem vodu

Napisal/-a TrijoAdijo Po okt 05, 2020 7:45 am

ucmanster je napisal/-a:Trio adijo, prosim za nasvet oz. idejo...

evo... po dolgem času... ja, šobe so bile zanič, dal zrihtat, tud pumpa ni bla dobra... sem dal zrihtat (k Vinder Francu). Zdaj je zmontirano, nove kode vpisane.... avto lepo vžge, pri pospeševanju ne vrže več v rezervni program ali vgasne. Je pa drug problem.... ni vse tako, kot bi moralo bit in ne vemo več kaj naj...

namreč avto klenka, cuka in kadi čudno,, mal črno mal svetlo sivo (ni lih vonja po olju)..smrdi kot pri kakem starem labinprogresu :). in tud ko pospešuje.....je sicer rahlo čutit, ko turbina potegne, ampak prej je bolj potegnilo čeprav je nekaj trenutkov potem kasneje crknu). v glavnem ni take moči kot bi morala bit.

Kakšna ideja česa se naj lotimo? Je možno, da pumpa ni dobro obnovljena. Slab je bil nampreč rotor v pumpi (opilkov ni delala) in ta rotor je bil zamenjan z rabljenim in ne novim. Bi bilo to lahk kaj narobe? al je samo kaj narobe sprogramirano.. al kaj jst vem. Najprej smo mislni, da je mogoče jermen za en zob narobe namontiran, pa smo še enkrat odprl pa preverl in je vse tako, kot mora bit...

Lp!


Kode maš nove? Maš sigurno vpisane v ECU? In še glavno vprašanje: Imaš pravilno vpisane v ECU? Ker pri vpisu ne gre po zaporedni št. dize, ampak po zaporedni št. vžiga cilindra...mislim da je zaporedje 1-3-4-2 ( 1. injektor je na 1. cilindru, 2 injektor je na 3. cilindru, 3. injektor je na 4. cilindru in 4. injektor je na 2. cilindru) Ne me točno za besedo zdej držat, morem točno pogledat, kak je pri mojem, mal sem iz "štosa" ker tega nism delal že pol stoletja....Preverim, pa ti javim.

Pumpa tu nima veze, lahk jo obrneš kulk jo hočeš,pa bo delovala kot more. Pa BTW, dej s testerejm preveri parametre (tlake pumpe - željeni tlak in dejanski tlak), če si pravilno sledijo.
Sam glede na opisan problem je čist možno, da: Dize niso prav vpisane, ali niso prave kode, al pa so slabo obnovljene (pri teh dizah je največkrat problem v ventilih v dizah in nemalokrat mojstri zamenjajo samo te ventile, špice pa pustijo originalne, ali pa samo igle v špicah zarotirajo za 180 stopinj in se lahko spet obnašajo kot nove, če niso na koncu stepene). Js sm pr svojem najprej menjal le špice, pa je bilo bolje, nakoncu sm zamenjal še ventile, in ker sem to delal v lastni režiji, nisem vpisoval novih kod, ampak sem dize notr pometal tako kot so bile. Ne klenka, ne cuka. Deluje. Vsekakor pa še ena stvar: Imaš nova bakrena tesnila med dizami in glavo? So bili sedeži diz na glavi motorja spucani? Če to ne štima, je lahko problem tudi zaradi tega.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 59 gostov