Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
TihaVoda
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: Po avg 05, 2019 4:57 pm

Težave s prostim tekom po menjavi akumulatorja

Napisal/-a TihaVoda Če avg 06, 2020 9:11 pm

Toyota, motor 1.6 valvematic, po menjavi akumulatorja je prosti tek zelo nizek (okrog 500 rpm), motor podrhteva in skoraj ugasne.

Berem po tujih forumih, da se je z odklopom akumulatorja resetiral ECU in se mora zdaj "na novo naučiti". Smo naredili potem cca. 35 km in je prosti tek za spoznanje višji, a še vedno nizek, cca 550-600 rpm.

Rabi slučajno še več vožnje, da se ECU "na novo nauči", ali bo treba na tester? Naj bi obstajala tudi procedura z večkratnim dajanjem kontakta in pritiskanjem pedala za plin, ampak nisem našel točnega postopka.

Ima kdo kakšne izkušnje s tem?
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 838
Pridružen: Pe jun 25, 2010 8:10 am
Kraj: Maribor

Re: Težave s prostim tekom po menjavi akumulatorja

Napisal/-a danci1973 Če avg 06, 2020 11:11 pm

Ne vem, kako je s Toyoto, ampak pri Subarujih pravijo, da se to naredi tako, da najprej ugasneš vse porabnike (luči, radio, klimo, ... - pač vse, kar lahko ugasneš) in nato vžgeš motor ter ga brez diranja gasa pustiš teči, tako dolgo, da pride do delovne temperature.

Ali je res kaj na tem, ne vem - jaz sem sicer velikokrat odklopil akumulator ali resetiral ECU (na treh različnih Subarujih), pa nikoli nisem rabil nobene posebne procedure, pa je prosti tek vedno bil OK.
 
errhec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 53
Pridružen: So jun 24, 2006 3:17 pm

Re: Težave s prostim tekom po menjavi akumulatorja

Napisal/-a errhec Pe avg 07, 2020 7:11 am

OBD2 ne kaže nobene napake?
 
TihaVoda
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: Po avg 05, 2019 4:57 pm

Re: Težave s prostim tekom po menjavi akumulatorja

Napisal/-a TihaVoda Pe avg 07, 2020 9:16 am

Sem priklopil kitajski BT OBD adapter (ELM372) in poskeniral z aplikacijo Torque, ki ne pokaže nobene napake.

Zdaj sem našel ta postopek:

1. warm the engine up, make sure all accessories fans lights etc are off
2. turn the ignition fully on and fully off twice in succession
3. turn on the ignition and start the engine
4. make sure park brake is on and immediately put into drive, the engine should just stay idling
5. now just sit there and wait you will see the idle slowly rise up to normal after a few minutes.

Poskusim popoldan, če bo delovalo.
 
Uporabniški avatar
sparky
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Sr mar 18, 2009 7:18 pm
Kraj: Kranj

Re: Težave s prostim tekom po menjavi akumulatorja

Napisal/-a sparky So avg 08, 2020 3:04 pm

Ali imaš avtomatika ali ročni menjalnik? To kar piše, da moraš narediti je za avtomatski menjalnik. Vedi tudi, da je za Toyote značilen zelo nizek prosti tek zaradi emisij in porabe.
Zdaj nevem kateri avto in letnik imaš, ampak sem pogledal npr. za Corollo 1.6 in ima v autodati 600 - 650 obratov v prostem teku. Če te to moti imaš na loputi za zrak v en tak vijak, ki ga malo odviješ in si ročno zvišaš prosti tek.
Jaz recimo v Yarisu(drug motor) sem imel v prostem teku po testerju okrog 600 obratov v prostem teku, ker je bilo to za moj motor normalno.
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2332
Pridružen: To apr 26, 2005 7:33 pm

Re: Težave s prostim tekom po menjavi akumulatorja

Napisal/-a mrtwelvetrees So avg 08, 2020 6:43 pm

Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
TihaVoda
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: Po avg 05, 2019 4:57 pm

Re: Težave s prostim tekom po menjavi akumulatorja

Napisal/-a TihaVoda Ne avg 09, 2020 8:52 pm

Da napišem rezultat. Šel sem po tem postopku:
1. warm the engine up, make sure all accessories fans lights etc are off
2. turn the ignition fully on and fully off twice in succession
3. turn on the ignition and start the engine
4. make sure park brake is on and immediately put into drive, the engine should just stay idling
5. now just sit there and wait you will see the idle slowly rise up to normal after a few minutes.

Izpustil sem 4. korak, ker avto ni avtomatik. Kmalu po zagonu (manj kot pol minute) so obrati šli na 700-750 rpm, tako kot je bilo pred menjavo akumulatorja.

Ima pa ta motor nižji prosti tek v primerjavi z drugimi bencinarji (kot je že nekdo omenil). Najbolj je opazno, ko ustaviš na semaforju. Ko pritisneš sklopko najprej obrati padejo na cca. 1000 rpm, čez nekaj sekund pa se znižajo na 700-750 rpm.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3471
Pridružen: Pe avg 08, 2003 10:40 pm
Kraj: Obala

Re: Težave s prostim tekom po menjavi akumulatorja

Napisal/-a Blinder Po avg 10, 2020 12:08 pm

Meni se zdi da bencinarji imajo ze nekaj let 600-650 rpm minimum.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3093
Pridružen: To jul 29, 2003 2:19 pm
Kraj: Cela EU

Re: Težave s prostim tekom po menjavi akumulatorja

Napisal/-a McLaren Po avg 10, 2020 12:18 pm

Fordov 1.0 ecoboost ma cca 950...
BRUCE MCLAREN August 30, 1937 - June 2, 1970
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov