Stran 1 od 1

Težave s prostim tekom po menjavi akumulatorja

Objavljeno: Če avg 06, 2020 8:11 pm
Napisal/-a TihaVoda
Toyota, motor 1.6 valvematic, po menjavi akumulatorja je prosti tek zelo nizek (okrog 500 rpm), motor podrhteva in skoraj ugasne.

Berem po tujih forumih, da se je z odklopom akumulatorja resetiral ECU in se mora zdaj "na novo naučiti". Smo naredili potem cca. 35 km in je prosti tek za spoznanje višji, a še vedno nizek, cca 550-600 rpm.

Rabi slučajno še več vožnje, da se ECU "na novo nauči", ali bo treba na tester? Naj bi obstajala tudi procedura z večkratnim dajanjem kontakta in pritiskanjem pedala za plin, ampak nisem našel točnega postopka.

Ima kdo kakšne izkušnje s tem?

Re: Težave s prostim tekom po menjavi akumulatorja

Objavljeno: Če avg 06, 2020 10:11 pm
Napisal/-a danci1973
Ne vem, kako je s Toyoto, ampak pri Subarujih pravijo, da se to naredi tako, da najprej ugasneš vse porabnike (luči, radio, klimo, ... - pač vse, kar lahko ugasneš) in nato vžgeš motor ter ga brez diranja gasa pustiš teči, tako dolgo, da pride do delovne temperature.

Ali je res kaj na tem, ne vem - jaz sem sicer velikokrat odklopil akumulator ali resetiral ECU (na treh različnih Subarujih), pa nikoli nisem rabil nobene posebne procedure, pa je prosti tek vedno bil OK.

Re: Težave s prostim tekom po menjavi akumulatorja

Objavljeno: Pe avg 07, 2020 6:11 am
Napisal/-a errhec
OBD2 ne kaže nobene napake?

Re: Težave s prostim tekom po menjavi akumulatorja

Objavljeno: Pe avg 07, 2020 8:16 am
Napisal/-a TihaVoda
Sem priklopil kitajski BT OBD adapter (ELM372) in poskeniral z aplikacijo Torque, ki ne pokaže nobene napake.

Zdaj sem našel ta postopek:

1. warm the engine up, make sure all accessories fans lights etc are off
2. turn the ignition fully on and fully off twice in succession
3. turn on the ignition and start the engine
4. make sure park brake is on and immediately put into drive, the engine should just stay idling
5. now just sit there and wait you will see the idle slowly rise up to normal after a few minutes.

Poskusim popoldan, če bo delovalo.

Re: Težave s prostim tekom po menjavi akumulatorja

Objavljeno: So avg 08, 2020 2:04 pm
Napisal/-a sparky
Ali imaš avtomatika ali ročni menjalnik? To kar piše, da moraš narediti je za avtomatski menjalnik. Vedi tudi, da je za Toyote značilen zelo nizek prosti tek zaradi emisij in porabe.
Zdaj nevem kateri avto in letnik imaš, ampak sem pogledal npr. za Corollo 1.6 in ima v autodati 600 - 650 obratov v prostem teku. Če te to moti imaš na loputi za zrak v en tak vijak, ki ga malo odviješ in si ročno zvišaš prosti tek.
Jaz recimo v Yarisu(drug motor) sem imel v prostem teku po testerju okrog 600 obratov v prostem teku, ker je bilo to za moj motor normalno.

Re: Težave s prostim tekom po menjavi akumulatorja

Objavljeno: So avg 08, 2020 5:43 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees

Re: Težave s prostim tekom po menjavi akumulatorja

Objavljeno: Ne avg 09, 2020 7:52 pm
Napisal/-a TihaVoda
Da napišem rezultat. Šel sem po tem postopku:
1. warm the engine up, make sure all accessories fans lights etc are off
2. turn the ignition fully on and fully off twice in succession
3. turn on the ignition and start the engine
4. make sure park brake is on and immediately put into drive, the engine should just stay idling
5. now just sit there and wait you will see the idle slowly rise up to normal after a few minutes.

Izpustil sem 4. korak, ker avto ni avtomatik. Kmalu po zagonu (manj kot pol minute) so obrati šli na 700-750 rpm, tako kot je bilo pred menjavo akumulatorja.

Ima pa ta motor nižji prosti tek v primerjavi z drugimi bencinarji (kot je že nekdo omenil). Najbolj je opazno, ko ustaviš na semaforju. Ko pritisneš sklopko najprej obrati padejo na cca. 1000 rpm, čez nekaj sekund pa se znižajo na 700-750 rpm.

Re: Težave s prostim tekom po menjavi akumulatorja

Objavljeno: Po avg 10, 2020 11:08 am
Napisal/-a Blinder
Meni se zdi da bencinarji imajo ze nekaj let 600-650 rpm minimum.

Re: Težave s prostim tekom po menjavi akumulatorja

Objavljeno: Po avg 10, 2020 11:18 am
Napisal/-a McLaren
Fordov 1.0 ecoboost ma cca 950...