Denso je napisal/-a:Oil distribution within the A/C system (reference values, varying depending on outside temperature and engine load)
limas je napisal/-a:Vsaka naprava za polnjenje klime avtomatično napolni pravilen delež plina in olja v sistem. Serviser mora le pravilno določiti model avta. Olje je že raztopljeno v plinu R32 in ga je veliko manj kot plina R32.
TrijoAdijo je napisal/-a:Olje je v kompresorju in služi za mazanje kompresorja in ni hermetično zaprto v kompresorju. Vliva se ga preko čepov.In del tega olja tudi kroži po sistemu (ceveh). Ko daš klimo polnit, ti stroj potegne ven plin in tudi del tega olja. Ta del olja gre v posodo za staro olje. Potem ko se sistem nafila s plinom, se doda še frišno olje v sistem iz stroja,iz posode frišnim oljem in se frišnega olja doda toliko,kolikor ga je šlo ob praznenju vn.Mora pa bit dodano enako olje, kot je šlo ven...recimo PAG46, PAG 100, PAG150,..,..itd. Katero olje pa gre notri je pa odvisno kaj pravi proizvajalec kompresorja. Nepravilno olje....bo rezultiralo v okvaro kompresorja.
mrtwelvetrees je napisal/-a:To je že cela znanost.
limas je napisal/-a:Vsaka naprava za polnjenje klime avtomatično napolni pravilen delež plina in olja v sistem. Serviser mora le pravilno določiti model avta. Olje je že raztopljeno v plinu R32 in ga je veliko manj kot plina R32.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 44 gostov