Stran 1 od 1

Kabina se ne segreva

Objavljeno: To sep 01, 2020 9:39 am
Napisal/-a Andri24
Pozdravljeni

Se opravičujem če je podobna tema že odprta.

Včeraj, ko je bil prvi bolj mrzel dan po dolgem času, sem opazil da mi ventilacija na Audiju A3 1.9TDI 2006 piha mrzel zrak, tudi če temperaturo nastavim na MAX. Avto ima dvoconsko avtomatsko klimo. Čudno mi je, da mrzlo piha samo na voznikovi strani (na šipi, iz armature in pod nogami), na sovoznikovi pa normalno. Termostat sigurno ni, saj se avto normalno segreje na 90 stopinj in med vožnjo drži to temperaturo, klima dela normalno. Eni mi pravijo da je pečka, drugi pravijo da pečka ni, saj če bi bila le ta, bi po celem avtu pihal mrzel zrak, drugi mi pravijo da je samo motorček. Naj povem še, da sem pred pred pol leta opravil dezinfekcijo klime, v zračnik sem porinil cevko, ki se mi je zataknila, zato sem jo moral ven potegniti na silo, verjetno sem takrat nekaj zlomil. Avto sem priklopil tudi na računalnik ki mi je pokazal napako 00483 Auxiliary Air Heater Control Module (Check DTC memory).

Hvala vsem

Re: Kabina se ne segreva

Objavljeno: Sr sep 02, 2020 5:27 am
Napisal/-a reli92
Najbrz bo lopute za regulacijo glede na to da imas dvoconsko. Je bil podoben problem na golfih, v vsakem primeru pa je potrebno razstavit armaturo. Napaka ki ti jo javlja pa je ocitno za elektricni grelec (ki dela preden voda doseze 90c).

Re: Kabina se ne segreva

Objavljeno: Če sep 03, 2020 10:49 am
Napisal/-a vipe5s
Ni res, da je potrebno za vsako stvar demontirati armaturo.
Naredi se test aktuatorjev loput preko VCDS (ali kaj drugega že sedaj), in se vidi katera ni ok. Če je glavna, potem pa res.
PS: Očitno ti grelec nagaja, ta pa ne deluje, če klima ni vklopljena (tudi pozimi ja).

Re: Kabina se ne segreva

Objavljeno: Pe sep 04, 2020 8:05 am
Napisal/-a francko
Meni na A3 2007 se je dogajalo popolnoma enako.
Na sovoznikovi strani je pihalo mrzlo neglede na nastavljeno max tempwraturo. Pokvarjen je bil senzor temperature v samem zračniku (tisti ki piha na stransko okno) prikazoval je precej višjo vrednost temperature od dejanske izpihanega zraka kot bi moral. In zato je bila desna stran hladna.

Z testerjem se lahko preveri vrednost leve in desne strani senzorja.
Če testerja nimaš pa lahko zamenjaš senzorja med sabo in bo hitro jasno če je napaka tukaj.
Lp