Stran 1 od 1

Delovanje filtra za olje

Objavljeno: Sr sep 30, 2020 1:32 pm
Napisal/-a TIžo
Zanima me, ali je normalno, da so vhodne luknje oljnega filtra optično nepretočne? namreč takoj za luknjami je črna plast (verjetno guma). Na prvi pogled mi ne deluje, da bi se lahko čez te luknje pretakalo olje.

Fitler je nov, znamke JapKo (japan & korean parts). Npr pri podobnem filtru za gorivo se čez te luknje vidi tkanina oz. filtrirni material.


Slika

Re: Delovanje filtra za olje

Objavljeno: Sr sep 30, 2020 1:40 pm
Napisal/-a void
To je ventil v obliki gumijaste zapore. Ventil onemogoče da olje izteče iz filtra ko motor ne deluje.

Re: Delovanje filtra za olje

Objavljeno: Sr sep 30, 2020 1:57 pm
Napisal/-a TIžo
hvala za pojasnilo!

Sem se že ustrašil, da je napaka pri izdelavi. Cena je bila res ugodna :)

Re: Delovanje filtra za olje

Objavljeno: Sr sep 30, 2020 2:27 pm
Napisal/-a D12J12
Kot je že predhodnik napisal, gumjasti ventil kateri preprečuje, da bi olje izteklo iz filtra. Pri boljših znamkah to gumo odriva vzmet, pri cenejših pa vzmetna zvezdica. V samem filtru se nahaja še varnostni ventil, kateri omogoča kroženje olja v primeru zabasanega filtra, raje umazano olje kot brez olja.

Re: Delovanje filtra za olje

Objavljeno: Če okt 15, 2020 11:25 am
Napisal/-a TIžo
Zanima me še nekaj glede filtra goriva (diesel).

Pri oljnih filtrih je čez luknjice skoraj vedno nalepljena zaščitna folija, katera med transportom preprečuje dostop tujkom v notranjost filtra. Pri naftnih filtrih pa opažam da je to prej izjema kot pravilo, pakirani so samo v navadno kartonska škatlico brez zaščitne folije oz. vrečke (opazil pri filtri Mehle in mann)

Kot laiku se mi zdi to precej sporno, saj injektorji nimajo nekih hudih toleranc glede nečistoč ali pač? Namreč, dejansko obstaja možnost, da v filter pride majhnem kamenček (oz. karkoli podobnega), kateri bo naredil problem pri injektorjih ?

Re: Delovanje filtra za olje

Objavljeno: Če okt 15, 2020 4:06 pm
Napisal/-a nejc1
To je naloga serviserja da pregleda zadevo kolikor se pač da in v kolikor je kaj sumljivega se tak filter ne vgradi... Govorimo o vložnih filtra za gorivo, pri filtih ki so v ohišju oz v kompletu z ohišjem pa so vedno gumasti ali plastični čepi na vhodnih in izhodnih ceveh. Filtri so pa itak vedno v kartonasti škatli, iz tovarne gre pa več škatel skupaj zavitih v folijo... Vedno pa obstaja vsaj zelo majhna možnost, da neka zadeva ni kot bi morala biti in zaradi malenkosti nastane veliko stroška...
Pri nas recimo noben (original) oljni filter nima folije čez, medtem ko nekateri vložki za gorivo imajo (ampak v manjši meri)...