Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
reli92
Novinec
 
Prispevkov: 149
Pridružen: Pe jul 31, 2020 6:13 pm

Re: Hydrolock zaradi previsokega tlaka v skupnem vodu?

Napisal/-a reli92 Če okt 29, 2020 9:01 pm

Imas popolnoma prav ampak zaradi ventila ki si ga izklopil le ni mogel biti notri tlak ki ga rail potrebuje v tistem doticnem trenutku. Tako da nisi naredil nic taksnega kar bi bilo tako grozno da bi opravicilo napade ki jih dobivas na svoje vprasanje.
 
boxerbimer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe okt 23, 2020 7:47 pm

Re: Hydrolock zaradi previsokega tlaka v skupnem vodu?

Napisal/-a boxerbimer Če okt 29, 2020 9:12 pm

Pa mislis, da je pri common rail motorju vseeno mozen hydrolock zaradi previsokega tlaka v vodu, ob predpostavki, da so injektorji ok in ne puscajo? Ker po moji logiki, glede na to, da se moc diesel motorja regulira s kolicino goriva in ne zraka, kot je to pri bencinskem motorju, bi povecana kolicina vbrizganega goriva zaradi previsokega tlaka pomenila visje obrate motorja, in se to gorivo ne bi akumuliralo v notranjosti. Taka je vsaj moja logika. Vem pa, da je mozen hydrolock, ce bi injektor puscal skozi vse 4 takte, ce bi ostal odprt itd..
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1916
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Re: Hydrolock zaradi previsokega tlaka v skupnem vodu?

Napisal/-a Gricko Če okt 29, 2020 11:14 pm

boxerbimer je napisal/-a: Vem pa, da je mozen hydrolock, ce bi injektor puscal skozi vse 4 takte, ce bi ostal odprt itd..

ne verjamem, da je to možno, sploh ne med delovanjem ....skozi injektor pač ne more priti v tako kratkem času zadostna količina, da je bat nebi več mogel stisniti. drugo je, ko motor stoji in se notri nateče tekočina ( nafta, voda)....

a ti sploh veš kaj je hydrolock in kako se doseže??
ali se ti sploh sanja kakšna količina gorova je vbrizgana v taktu ( ali je to le meglica ali je to 0,5 dcl ali je to 2 dcl...) ker glede na tvoje pisanje, bi rekel da ne.

glede odklaplanja senzorja pa, kot je bilo že rečeno, so povsod ( ali pa pri večini stvari) zadaj določena varovala, da se motor ustavi, predno pride do večje okvare- ne pa vedno!
odklop regulatorja motorju seveda ni ok , ma motor ima še kakšno drugo varovanje / senzor, ki zazna, da delovanje ni tako kot bi moglo biti, zato se motor ugasne
če se senzor odklopi, računalnik to ve in se ustrezno "odzove" ( ne more biti narejeno, da če senzor odklopiš vse skupaj zariba, ker potem bi bilo teh okvar veliko, saj je odkop senzorja enak efekt, kot če bi se prekinile žice do senzorja ali resna okvara senzorja - kar pa se dogaja!). zaradi tega so še drugi senzorji, logaritmi, ki se vključijo v igro, če senzor ne da signala in če ne drugega, računalnik izklopi vžig/delovanje avta, če nima signala nekega pomembnega senzorja!

drugo pa je, če izklapljaš več senzorjev hkrati in ne veš kaj delaš, potem pa res lahko nardiš sranje
--------------
se pa strinjam, da ni ravno pametno šarit po avtu z znanjem, kot ga ima avtor ( vsaj kolikor sem prebral, ima veliko youtub znanja, ki pa ni ravno merodajno in je že marsikomu dobro zagodilo). razumem, da bi rad prišparal, ampak hitro se zgodi, da grejo €€€ v napačno smer, kot bi avtor želel.

drugo pa je tudi odziv določenih na forumu, ki tudi ni primeren. namesto pomoči ali pa vsaj pametnih nasvetov ( odvrnitev od posega recimo )sledi trapast napad na forumaša. saj se da drugače povedati, kot z zmerjanjem z idi..otom, deb..ilom....
vsak enkrat začne, eni smo začeli na kolesih in 2 taktnih tomosih, drugi pač začenjajo na CR sodobnih dizlih =P
 
reli92
Novinec
 
Prispevkov: 149
Pridružen: Pe jul 31, 2020 6:13 pm

Re: Hydrolock zaradi previsokega tlaka v skupnem vodu?

Napisal/-a reli92 Pe okt 30, 2020 6:23 am

Mislim da je Gricko lepo povzel vse. Soba bi mogla res fajn scat da bi bilo kaj takega mozno pa se to bolj dvommim. Res je da se obrati motorja regulirajo s kolicino goriva, vendar pride tukaj v igro se hitrost vbrizga ipd. Je pa res da je toliko varoval na sodobnih CR motorjih da bos tezko kaksno resno okvaro naredil z izklopom ventila. Sicer pa se enkrat zaradi izklopa ventila za regulacijo pritiska injektorji nebi ostajali odprti, injektorji delujejo normalno, ampak v vodu se ne more regulirati pritisk, posledicno senzor pritiska na skupnem vodu zazna pritisk, ki ne ustereza tistemu aktualnemu ki ga motor zeli. Avto nato ugasne
 
boxerbimer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe okt 23, 2020 7:47 pm

Re: Hydrolock zaradi previsokega tlaka v skupnem vodu?

Napisal/-a boxerbimer Pe okt 30, 2020 7:05 am

Gricko je napisal/-a:
boxerbimer je napisal/-a: Vem pa, da je mozen hydrolock, ce bi injektor puscal skozi vse 4 takte, ce bi ostal odprt itd..

ne verjamem, da je to možno, sploh ne med delovanjem ....skozi injektor pač ne more priti v tako kratkem času zadostna količina, da je bat nebi več mogel stisniti. drugo je, ko motor stoji in se notri nateče tekočina ( nafta, voda)....

a ti sploh veš kaj je hydrolock in kako se doseže??
ali se ti sploh sanja kakšna količina gorova je vbrizgana v taktu ( ali je to le meglica ali je to 0,5 dcl ali je to 2 dcl...) ker glede na tvoje pisanje, bi rekel da ne.

glede odklaplanja senzorja pa, kot je bilo že rečeno, so povsod ( ali pa pri večini stvari) zadaj določena varovala, da se motor ustavi, predno pride do večje okvare- ne pa vedno!
odklop regulatorja motorju seveda ni ok , ma motor ima še kakšno drugo varovanje / senzor, ki zazna, da delovanje ni tako kot bi moglo biti, zato se motor ugasne
če se senzor odklopi, računalnik to ve in se ustrezno "odzove" ( ne more biti narejeno, da če senzor odklopiš vse skupaj zariba, ker potem bi bilo teh okvar veliko, saj je odkop senzorja enak efekt, kot če bi se prekinile žice do senzorja ali resna okvara senzorja - kar pa se dogaja!). zaradi tega so še drugi senzorji, logaritmi, ki se vključijo v igro, če senzor ne da signala in če ne drugega, računalnik izklopi vžig/delovanje avta, če nima signala nekega pomembnega senzorja!

drugo pa je, če izklapljaš več senzorjev hkrati in ne veš kaj delaš, potem pa res lahko nardiš sranje
--------------
se pa strinjam, da ni ravno pametno šarit po avtu z znanjem, kot ga ima avtor ( vsaj kolikor sem prebral, ima veliko youtub znanja, ki pa ni ravno merodajno in je že marsikomu dobro zagodilo). razumem, da bi rad prišparal, ampak hitro se zgodi, da grejo €€€ v napačno smer, kot bi avtor želel.

drugo pa je tudi odziv določenih na forumu, ki tudi ni primeren. namesto pomoči ali pa vsaj pametnih nasvetov ( odvrnitev od posega recimo )sledi trapast napad na forumaša. saj se da drugače povedati, kot z zmerjanjem z idi..otom, deb..ilom....
vsak enkrat začne, eni smo začeli na kolesih in 2 taktnih tomosih, drugi pač začenjajo na CR sodobnih dizlih =P


Za ta motor bi rekel da je maksimalna kolicina vbrizganega goriva ob pravilnem delovanju okrog 1 ml/s po posameznem injektorju ob maksimalni obremenitvi.

So pa na internetu primeri, da se je dogajalo, da je injektor zablokiral (ce kdo googla - "injector stuck open") in takrat se ta kolicina bistveno poveca, saj injektor brizga skozi celih 720° obrata rocicne gredi enega cikla stirih taktov. In takrat se je ljudem dejansko baje ze zgodil hydrolock. Ampak ja, kot ste rekli, takrat mora injektor res konkretno "scat". Ampak ce nihce iz foruma nima s tem se izkusnje, potem se (na sreco) ocitno to bolj poredko dogaja. :)
 
reli92
Novinec
 
Prispevkov: 149
Pridružen: Pe jul 31, 2020 6:13 pm

Re: Hydrolock zaradi previsokega tlaka v skupnem vodu?

Napisal/-a reli92 Pe okt 30, 2020 7:54 am

Saj pravim kolegu sem menjal sobe na 3.0tdi (v6 motor) audiju b7 sta 2 tako scale da ko je avto stal cez noc je zjutraj komaj masino obrnilo (ene 3-4) obrate preden je zacelo normalno verglat). Menjali smo jih pri 250.000, avto jih jima sedaj ze krepko cez 400.000. Tako da se ne sekiraj in lepo vozi glavno da si uredil prosti tek :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 35 gostov