wildbliw je napisal/-a:Torej je Continental absolutno bolj zanesljiv (mislim, da je malenkost tudi dražji).
Kaj pa DT ali pa Febi Bilstein. Ti so še 2x dražji. Ali so tudi kaj boljši zato?
Kristjan123 je napisal/-a:Ekstremen primer racionalnosti ki ga poznam se vozi z hondo acord iz 90-ih v cca 100 km oddaljeno službo. Avto je tako gnil da mu zadnji odbijač stoji s pomočjo lastike za privezovanje tovora ampak hudič dela in ne crkne pač honda iz 90-ih edino kar da vanjo je bencin. Ne me vprašat kako gre skozi tehnični Vozi 90 km/h po avtocesti v zavetrju kamionov in pobira po 18 centov na kilometer od delodajalca. Sigurno ima zelo dobro razmerje porabljeni eur/prevožen kilometer.
Očitno ga to razmerje tako osrečuje da ne čuti potrebe po drugem avtu.... Sem racionalen ampak meni tak način funkcioniranja ne bi uspel če ne prej ko bi videl lastiko, ki drži odbijač bi bil mejnik ko bi menjal avto
golfabimu je napisal/-a:wildbliw je napisal/-a:Torej je Continental absolutno bolj zanesljiv (mislim, da je malenkost tudi dražji).
Kaj pa DT ali pa Febi Bilstein. Ti so še 2x dražji. Ali so tudi kaj boljši zato?
Tudi Conti ni imun na napake. Danes sem videl, da je nekomu na 1.6 tdi strgalo mikro jermen. Jermen je bil Conti, menjan 60.000km nazaj leta 2018.
Lp,
srcnik je napisal/-a:golfabimu je napisal/-a:wildbliw je napisal/-a:Torej je Continental absolutno bolj zanesljiv (mislim, da je malenkost tudi dražji).
Kaj pa DT ali pa Febi Bilstein. Ti so še 2x dražji. Ali so tudi kaj boljši zato?
Tudi Conti ni imun na napake. Danes sem videl, da je nekomu na 1.6 tdi strgalo mikro jermen. Jermen je bil Conti, menjan 60.000km nazaj leta 2018.
Lp,
Jermene tudi trga, ker folk špara pa napenjalcev ne menja, potem pa ti začnejo ribat in rezultat je tu: utrgan jermen...
Za kar pa ni kriv slab material jermena...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 50 gostov