Napisal/-a trakus So dec 05, 2020 5:21 pm
@Ivan36 9L+ za 3000rpm so bučke. Govorim lahko vsaj za TSI-je, 1.2 TCe sem vozil ravno 2x in ga načeloma ne poznam tako dobro. Octavia 1.2 TSI ima na avtocesti 3000rpm pri 144km/h, trenutna poraba pri tej hitrosti cca 7,1-7,5 po BC, odvisno od naklona ceste. Ravno pri avtocestni vožnji je zaradi višje hitrosti največji zračni upor, tako da ima pri 3000rpm pri nižjih hitrostih zaradi manjšega uporaba kvečjemu manjšo porabo in je tako 7,5 nek maximum za dinamično vožnjo po regionalkah in hitrosti do 145. Seveda se da spraviti porabo na 10litrov, ampak po moči primerljiv 1.6 tdi pri podobni vožnji "pedal to the metal" spet ne bi bil toliko varčnejši( 7,5L/100km napram 10L pri TSI-ju).
Moj avto vidi 4000rpm + vsako vožnjo, ko je segret, da se motor prelufta in je vožen dinamično kot so bili vsi moji avti, naselja 55, izven naselja pa po ravninah, kjer se nikogar ne ogroža do 120, avtoceste cca 145-150.
Recimo morje od doma pa do Malega Lošinja (cca 700km in od Gruškovja dalje večino časa po hrvaški avtocesti). Octavia MK3 TSI poraba tja in nazaj varira 6,0 -6,7, Passat B7 2.0 TDI 140 5,7-6,1 (se pozna da je konkretno težji avto od Octavie Mk3 - 1225 kg napram 1580 kg), nova Octavia MK4 2.0 TDI 115hp (4,9-5,2). Vožnja z vsemi 145-155 brez tempomata, pred daljšimi klanci je z vsakim vozilom še nekaj zaleta, tuneli cca 115, po otoku, ko ni gužve zaradi trajekta vožnja do 120km/h.
Nova Octavia je izredno varčna tam do 160 in dejansko solidno potegne tudi pri višjih hitrostih, a kaj ko se na avtu, ki še nima 5000 prevoženih km že mora menjati menjalnik v garanciji...
Sam sem prejšnji december bil pred nakupom nove mazde 3 2.0 122hp pa sem si kasneje premislil, ker bi v primeru naraščaja spet slej ko prej menjal avto. 2.0 Skyactiv se povprečnemu uporabniku verjetno zdi len kot je že zgoraj napisal uporabnik D12J12 ravno zaradi te navajenosti na turbine. Vleče lepo in zvezno in je pri hitrostih 150+ precej varčnejši od malih TSI-jev. Hyundai Elantra 2001 z 1.6 105hp motorjem je imela pri 140km/h cca 4000 obratov pa je bila najvišja poraba na tank 7,8, povprečno pa 7,2 do 7,4. Šaltal sem običajno pri 3000rpm, med prehitevanji pa do rdečega polja. Na 1.6 atmosferca bi šel edino v primeru, da bi imel same kratke relacije pa še ti so sedaj vsi z direktnim vbrizgom.
Se pa strinjam, da večina ljudi turbobencince preveč špara in imajo zato težave s s carbon build up in potem čistijo ventile.
P.S.: kar se mojih porab tiče je pa tako, da tudi pri hitri vožnji gledam na to, da ne bom tiščal po gasu, če vidim, da ima semafor rdečo ali pa če na levem pasu prehiteva tovornjak tudi ne tiščim gasa do zadnjega metra, tako da dopuščam da ima kdo vsaj pol litra višja porabo pri tiščanju že samo zaradi tega.