Stran 3 od 3

Re: 1.4Tsi golf 7 zjutraj "klenka"

Objavljeno: Pe dec 04, 2020 4:55 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
A nima tudi Mazda še motorje brez turbin ?

Re: 1.4Tsi golf 7 zjutraj "klenka"

Objavljeno: Pe dec 04, 2020 6:42 pm
Napisal/-a Firediver
Jih ima, anpak kaj, ko se vsi pritožujejo, da so motorji zaradi tega leni in da skrivajo svoje konje...

Re: 1.4Tsi golf 7 zjutraj "klenka"

Objavljeno: So dec 05, 2020 1:46 pm
Napisal/-a D12J12
Ravno zaradi tega pritoževanja sem sam skoraj obupal nad nakupom, ljudje so se navadili na turbake in pozabili kako se vozi atmonsferce. Prej sem imel 1.6 hdi 120 konskega kateri je že pri 1700 obrati vlekel z vsem navorom, mazda je pač pri teh obratih lena in se zbudi pri okoli 3000 obratih. Do 100 km/h sta tam tam, okoli 10 sekund. 10 sekund je popolnoma zadosti v mojem primeru. Nekomu ki vozi TSija, Tceja itd se bo zdela mazda lena ker je navajen da vleče pri nižjih obratih, ko jo pa rukneš prestavo ali dve dol in zavrtiš mašino proti 7000 obratih je pa druga zgodba. Vse je odvisno kako je človek navajen voziti, pri meni obrati ne padejo pod 1800-2000, ko pri večini opažam obrate tam okoli jurja, torej tak človek ni navajen pognati mašine proti rdečemu polju in bo menjal pri 3000 zaradi navade in ja seveda bo lena. Mi je pa zanimivo hdi je imel slabih 90Nm navora več kot ga ima mazda pa je slabše vlekel nad 130 km/h.

Re: 1.4Tsi golf 7 zjutraj "klenka"

Objavljeno: So dec 05, 2020 3:27 pm
Napisal/-a Ivan36
Nekomu ki vozi TSija, Tceja itd se bo zdela mazda lena ker je navajen da vleče pri nižjih obratih, ko jo pa rukneš prestavo ali dve dol in zavrtiš mašino proti 7000 obratih je pa druga zgodba.

Veš kej se tam zgodi nad 3000 rpm :shock: TSi al TCe :DDD Poraba se dvigne na 9l+ :lol: Enako 2.0i NA, od Škode / VW 115 ks, saj potegne nad 4000 rpm ampak tudi poraba takoj 10l normalno 7,4 l :roll: Oni pa gledajo tisto všečno poraba 4.6l / 100 km :lol:

Re: 1.4Tsi golf 7 zjutraj "klenka"

Objavljeno: So dec 05, 2020 5:21 pm
Napisal/-a trakus
@Ivan36 9L+ za 3000rpm so bučke. Govorim lahko vsaj za TSI-je, 1.2 TCe sem vozil ravno 2x in ga načeloma ne poznam tako dobro. Octavia 1.2 TSI ima na avtocesti 3000rpm pri 144km/h, trenutna poraba pri tej hitrosti cca 7,1-7,5 po BC, odvisno od naklona ceste. Ravno pri avtocestni vožnji je zaradi višje hitrosti največji zračni upor, tako da ima pri 3000rpm pri nižjih hitrostih zaradi manjšega uporaba kvečjemu manjšo porabo in je tako 7,5 nek maximum za dinamično vožnjo po regionalkah in hitrosti do 145. Seveda se da spraviti porabo na 10litrov, ampak po moči primerljiv 1.6 tdi pri podobni vožnji "pedal to the metal" spet ne bi bil toliko varčnejši( 7,5L/100km napram 10L pri TSI-ju).
Moj avto vidi 4000rpm + vsako vožnjo, ko je segret, da se motor prelufta in je vožen dinamično kot so bili vsi moji avti, naselja 55, izven naselja pa po ravninah, kjer se nikogar ne ogroža do 120, avtoceste cca 145-150.
Recimo morje od doma pa do Malega Lošinja (cca 700km in od Gruškovja dalje večino časa po hrvaški avtocesti). Octavia MK3 TSI poraba tja in nazaj varira 6,0 -6,7, Passat B7 2.0 TDI 140 5,7-6,1 (se pozna da je konkretno težji avto od Octavie Mk3 - 1225 kg napram 1580 kg), nova Octavia MK4 2.0 TDI 115hp (4,9-5,2). Vožnja z vsemi 145-155 brez tempomata, pred daljšimi klanci je z vsakim vozilom še nekaj zaleta, tuneli cca 115, po otoku, ko ni gužve zaradi trajekta vožnja do 120km/h.
Nova Octavia je izredno varčna tam do 160 in dejansko solidno potegne tudi pri višjih hitrostih, a kaj ko se na avtu, ki še nima 5000 prevoženih km že mora menjati menjalnik v garanciji...

Sam sem prejšnji december bil pred nakupom nove mazde 3 2.0 122hp pa sem si kasneje premislil, ker bi v primeru naraščaja spet slej ko prej menjal avto. 2.0 Skyactiv se povprečnemu uporabniku verjetno zdi len kot je že zgoraj napisal uporabnik D12J12 ravno zaradi te navajenosti na turbine. Vleče lepo in zvezno in je pri hitrostih 150+ precej varčnejši od malih TSI-jev. Hyundai Elantra 2001 z 1.6 105hp motorjem je imela pri 140km/h cca 4000 obratov pa je bila najvišja poraba na tank 7,8, povprečno pa 7,2 do 7,4. Šaltal sem običajno pri 3000rpm, med prehitevanji pa do rdečega polja. Na 1.6 atmosferca bi šel edino v primeru, da bi imel same kratke relacije pa še ti so sedaj vsi z direktnim vbrizgom.

Se pa strinjam, da večina ljudi turbobencince preveč špara in imajo zato težave s s carbon build up in potem čistijo ventile.

P.S.: kar se mojih porab tiče je pa tako, da tudi pri hitri vožnji gledam na to, da ne bom tiščal po gasu, če vidim, da ima semafor rdečo ali pa če na levem pasu prehiteva tovornjak tudi ne tiščim gasa do zadnjega metra, tako da dopuščam da ima kdo vsaj pol litra višja porabo pri tiščanju že samo zaradi tega.

Re: 1.4Tsi golf 7 zjutraj "klenka"

Objavljeno: Če dec 10, 2020 1:02 pm
Napisal/-a reli92
Vse skupaj ze malo off topic, ampak je pa res turbac doskrat da lazen obcutek pospeska ko zagrabi turbina, medtem ko n/a vlece bolj zvezno. Posledicno tudi obcutek lenobe atmosfercev

Re: 1.4Tsi golf 7 zjutraj "klenka"

Objavljeno: Če dec 10, 2020 2:24 pm
Napisal/-a Ivan36
Moj avto vidi 4000rpm + vsako vožnjo, ko je segret, da se motor prelufta in je vožen dinamično kot so bili vsi moji avti, naselja 55, izven naselja pa po ravninah, kjer se nikogar ne ogroža do 120, avtoceste cca 145-150.

Sem danes sprobal teh 4000 rpm :DDD druga prestava že pred 3800 rpm hitrost 100 kmh+ :lol: Octa 2.0 85kW! Neuporabna! normalna vožnja 2500 rpm max 3400 rpm vse 3 prestave razen 1 in 2! Zato so jih imeli tudi Palicaji v SLO, hitra, če rabiš pa, da poraba ni problem! :lol: 8)

Re: 1.4Tsi golf 7 zjutraj "klenka"

Objavljeno: Če dec 10, 2020 2:38 pm
Napisal/-a Blinder
druga prestava 3800 cesa?

Re: 1.4Tsi golf 7 zjutraj "klenka"

Objavljeno: Če dec 10, 2020 3:37 pm
Napisal/-a D12J12
Madona z drugo prestavo pri 3800 obratih 100 km/h+ :lol: . Pri meni mazda v drugi prestavi vidi 100 km/h na blokadi :( :lol:

Re: 1.4Tsi golf 7 zjutraj "klenka"

Objavljeno: Če dec 10, 2020 6:14 pm
Napisal/-a Ivan36
6300 RPM ma rdeče polje ... a je števc rpm Za RS enak za vse bencinarje pa še nevem :lol: :DDD

6300 RPM ma rdeče polje ... a je števc rpm Za RS enak za vse bencinarje pa še nevem :lol: :DDD
Nič posebnega ogret motor in speljem in Petrola zadaj pa zagledam eno vozilo baje se mu je kar mudilo pa sem potegnu v drugi, da mu nebi bil napoti, no po par 100 metrih je pa zaostal :shock: :DDD hitrost je bila 92 kmh na 3400 rpm, če bi še malo stsitnil do 4100 rpm v 3 bi blo že preveč čez 100 kmh :lol: Sedaj veste zakaj se najlepše vozi okrog 2500 rpm tukaj = največji navor 170 Nm pri 2400/min
Jutri ponovim vajo za vsak slučaj OK :lol:
Še tole sem našel

RPM at 120 km/h:
3.550 rpm

Prožnost:
1000 m od 40 km/h (IV.): 35,8 s (150 km/h)
1000 m od 40 km/h (V.): 38,4 s (141 km/h)[/quote]

Re: 1.4Tsi golf 7 zjutraj "klenka"

Objavljeno: Pe dec 11, 2020 6:46 pm
Napisal/-a Mazda2
Sam sem si lastil Mazdo 2, ki je bila seveda atmosferska, pa malo kw (62) in to je znala biti res žalost, sicer fletn avtoček, sploh mi je bila všeč prestavna ročica, kratka, kratki in gladki hodi, lepo pri roki gor na grebenu, mi ga je vseeno kar malo škoda, toda prelen mi je bil. Nato sem letos kupil novo Hondo Civic 1.5 Sport, 132 kw. Gledal sem tudi Mazdo 3, 2.0, isto kw, vendar sem gledal še podatke o navoru in ga je imela manj, zato sem raje izbral Hondo, pa še cenejša je bila. Je pa res, tisti prej je res bolj enakomerno pospeševal, ga je bilo pa treba tudi precej pritisniti in potem je še nekako šlo, glede na kw. S Skyactive X bi moralo kar iti, ko bi ga pohodil v obrate, vendar naložen, v klanca..., bi bil pa slabši, zaradi manj navora.

Re: 1.4Tsi golf 7 zjutraj "klenka"

Objavljeno: Pe dec 11, 2020 7:13 pm
Napisal/-a nejc1
Ivan kaj hudiča ga spet ti serješ?

https://www.youtube.com/watch?v=JLQWaoUNNoc

Torej druga doseže 100 km/h na blokadi, kar je pričakovano... V 5. brzini ima ta avto 2750 obratov pri 100 km/h.

Re: 1.4Tsi golf 7 zjutraj "klenka"

Objavljeno: So dec 12, 2020 9:43 am
Napisal/-a reli92
A se lahko drugac drzite teme prosim pa odprete novo za to turbo vs atmosferc debato