Stran 1 od 1

VW passat 2.0 tdi 110kW let. 2015

Objavljeno: Po dec 21, 2020 12:27 pm
Napisal/-a mišek
Pozdravljeni,
Kaksen cikel ima passat 2.0tdi za redne servise in kadaj se dela veliki servis?
V familiji se zdaj odlocamo, ali po smrti bliznjega avto obdrzati. Kolikor sem gladal listke je bil avto uvozen iz nemcije, tam so delali servise na 30.000km, ki so jih naredili prej kot v enem letu. Brat od moje, ki ga je potem kupil in je sedaj umrl pa je delal enkrat na leto, tudi za naprej so napisali cez eno leto ponovni servis.

Kako imajo ti passati servise? In pa kdaj je veliki servis, na listkih nisem opazil da bi ze bil narejen. Avto bo aprila star 6 let.
Pa na splosno, ce kdo iz prve roke pove, kaksni so kaj stroski vzdrzevanja taksnega avta. Pa kako se kaj obnasa na kratkih voznjah, moja bi se vozila v sluzbo 12km v eno stran. To je pa v bistvu tudi vse. Za ostale voznje, bo bol moj v uporabi.
Ali so lahko kaksne tezave zaradi tega, ker nekih daljsih vozenj ravno ne bo.?
Malo kolebamo kaj naredit, ali ga dat lizing hisi nazaj, da ga prodajo pa dajo visek nazaj pa kaj manjsega kupit kar bo ceneje za uporabo. Za tega mi je jasno da stroski registracije in zavarovanje ne bodo majhni. In potem se sprasujemo smiselnosti takega avta, rabi takega ne, to je avto za avtocesto, tule ko pa bi se vozila pa se niti visje od 4 prestave ne bo priso. Ker prakticno vec kot 70 se ne mores peljat.
Aja zdaj ima na stevcu 146.000km

Re: VW passat 2.0 tdi 110kW let. 2015

Objavljeno: Po dec 21, 2020 1:45 pm
Napisal/-a limas
Glede servisiranja poglejte v servisno knjigo. Tam so navedeni intervali - tudi za velik servis jermenov.
Na splošno je vsako servisiranje avta D segmenta drago. Iz računov je razvidno koliko so stali redni servisi. Za D segment je draga tudi registracija. Ceno servisov lahko občutno znižaš, če se izogneš pooblaščenega servisa in poiščeš lokalnega mojstra vrednega zaupanja. Marsikaj lahko storiš sam; npr. menjava olja in filtrov.
12 km v eno smer je premalo za dizla. Če bi vmes delali kakšno daljšo vožnjo 2x mesečno bi bilo vredu. PDF-ju morate dati možnost čiščenja.
Ponovno razmislite, če je lastništvo tega avta racionalna rešitev. Dizli niso za kratke vožnje.

Re: VW passat 2.0 tdi 110kW let. 2015

Objavljeno: Po dec 21, 2020 2:59 pm
Napisal/-a mišek
Racunov nisem videl.
A ma to sploh PDF?
ja sej na pooblascenega neb furali, sodelavci na sihtu majo dost teh audijev stirke 2.0tdi pa vecina jih ni dalec. Pa noben nima nekih problemov. Eni majo tud sam 3km.

Fajn je pa cut se sirse mnenje

Re: VW passat 2.0 tdi 110kW let. 2015

Objavljeno: Po dec 21, 2020 3:12 pm
Napisal/-a RedBaron
Moje sožalje!



Glede servisov imaš dve opciji, prva je t.i. variabilni interval, kjer avto spremlja slog vožnje in na podlagi tega (relacija, mesto, št. hladnih zagonov...) določi interval - max. je 30 kkm oz. 2 leti.
Druga pa je fiksni interval, na 15 kkm ali 1 leto.

Servisi ne bi smeli biti dragi, sploh, če jih ne delaš na pooblaščenem servisu.

2015 letnik 100% ima DPF, no, vsaj imel ga je ob prihodu iz tovarne :)

Hiba teh TDI-jev so vodne pumpe, dokaj rade spustijo.

Re: VW passat 2.0 tdi 110kW let. 2015

Objavljeno: Po dec 21, 2020 3:28 pm
Napisal/-a emozul
Se strinjam z baronom. Sam bi delal servise na 15tkm. Bliza se ti veliki servis, ki ni ravno poceni, kako je z zavorami, v kaksnem stanju so sobe,...., zato izracunaj, ce se ti splaca obdrzati tak avto. Pelji ga do mehanika, da malo preveri stvari.

Re: VW passat 2.0 tdi 110kW let. 2015

Objavljeno: Po dec 21, 2020 3:29 pm
Napisal/-a mišek
Hvala
A se da to preverit na dokaj enostavn nacin ce ima dpf, al sam na servisu. Diski so novi.
Kolk pride velik servis, pa kdaj se ga dela?

Re: VW passat 2.0 tdi 110kW let. 2015

Objavljeno: Po dec 21, 2020 3:43 pm
Napisal/-a limas
Mišek, zapelji se z avtom do uradnega servisa in se pogovori. Za vse informacije ti bodo ustregli. Ponavadi ti natisnejo A4 list glede servisnih intervalov, da boš vedel kaj in kdaj.
PDF filter ima vsak sodoben dizel zadnjih 15 let - razen, če ga lastnik ni odstranil. Kako to veš? Edino s priklopom na napravo za preverjanje trdnih delcev ali na diagnostično napravo.
Veli servis na oko cca 400-500 eur pri ne-pooblaščencu.

Re: VW passat 2.0 tdi 110kW let. 2015

Objavljeno: Po dec 21, 2020 3:52 pm
Napisal/-a mišek
400 -500 eur, sej to pa za cliota tut tolk pride, no mogoc je 100 eur cenej, kaj dost vec pa tudi ne.
Ko sem se jaz imel peugeota 307, sem v dveh, treh lletih tolk zmetal na njega da se mi tole niti ne zdi drago. Ce ni potem tak da ko pride na 180.000km se zacne pa rompom pom. Pa bremze, pa tot senzor, pa oni senzor, pa pecka spusti, pa sklopka, pa rocna, kak amortizer, lezaji kolesni...cin spula, alernator, dusilna loputa, vse me je jebalo potem, pa vzmeti.

Re: VW passat 2.0 tdi 110kW let. 2015

Objavljeno: Po dec 21, 2020 3:53 pm
Napisal/-a Kristjan123
Skori sigurno imaš (2015 letnik s 146k km) bi me zelo presenetilo da bi kdo dal dol dpf...
Sem pa videl tudi take primere če so bile kakšne težave z dpf-jem v kombinaciji s "kozolc pristopom" servisiranja.

Vsekakor dpf ni noben bav bav kljub kratkim furam če narediš eno-dve konkretne relacije na mesec če tega ni pa zna bit problem...

Re: VW passat 2.0 tdi 110kW let. 2015

Objavljeno: Po dec 21, 2020 3:59 pm
Napisal/-a mišek
A to imajo zdaj vsi dizli, dci recimo nek tak letnik v meganu tud majo vsi dpf?

Re: VW passat 2.0 tdi 110kW let. 2015

Objavljeno: Po dec 21, 2020 4:05 pm
Napisal/-a limas
Smo ti že napisali, da imajo vsi novejši dizli FAP.
Glej Mišek ,saj avto v celoti ni slab. Od prvega lastnika je in redno servisiran, pa še originalno kilometražo ima. Pri teh kilometrih pa se počasi začnejo prva večja vlaganja (velik servis, podvozje), vsaka resna okvara pa te bo finančno oklofutala.
Ponovno se usedite z dediči in premislite, če je avto za vas primeren. V nasprotnem naj gre v prodajo. Med 11.000 in 13.000 bi se dalo dobiti. Potem še odštej delež od zavarovalnice.

Re: VW passat 2.0 tdi 110kW let. 2015

Objavljeno: Po dec 21, 2020 4:15 pm
Napisal/-a mišek
Saj ni prvi lastnik, avto je bil uvozen iz nemcije, tri leta star, z nekaj cez 100.000km. Brat od moje ga je mel 2 leti, ampak letos je malo vozil ker je delal od doma skoz od marca.

Sprasujemo se, kaj naredis, da to prodas pa kupis recimo 5 let starga megana dci, ki bo mogoce mel vwc kilometrov kot ta. Spet novi rizik, ne ves kaj dobis, cenejse registracija bi bila, to je najvecja razlika, se mi zdi. Pa seveda zdaj v startu bi samo passata prodal, recimo bi dobil 6 jurjev ven, 5500 je se dolga, tistih 6000 bi dal za megana. Za tega je pa treba se 5 jurjev tja dat, in potem draga registracija.