RedBaron je napisal/-a:Kompresija motorja je OK? Štarter je OK?
Glede utripanja špirale, ni rečeno, da je problem v stikalu samem, lahko je poškodovana inštalacija.
golfabimu je napisal/-a:Zdaj če je res tako kot praviš, da se je problem z vžigom pojavil takoj po menjavi zobatega jermena, potem je velika verjetnost, da je mehanik malo usral in "falil kak zob" , posledično je timing odmične nepravilen in avto zato potrebuje dlje da kresne.
Pumpa predvidevam, da je bila obnovljena oz. nova in ne neka za par 10 eur iz bolhe, ki po možnosti ni bila pregledana in stestirana.
Lp,
Domzek je napisal/-a:golfabimu je napisal/-a:Zdaj če je res tako kot praviš, da se je problem z vžigom pojavil takoj po menjavi zobatega jermena, potem je velika verjetnost, da je mehanik malo usral in "falil kak zob" , posledično je timing odmične nepravilen in avto zato potrebuje dlje da kresne.
Pumpa predvidevam, da je bila obnovljena oz. nova in ne neka za par 10 eur iz bolhe, ki po možnosti ni bila pregledana in stestirana.
Lp,
Sicer je že prej malo dlje rabil, da je vžgal, ampak je bosch pumpa zelo tekla. Pumpa je bila "uradno" obnovljena, sem po tem klical tudi tega, ki je pumpo rihtal. On je rekel, da avto sploh nebi vžgal, če bi bil jermen premaknjen za en zob.
golfabimu je napisal/-a:Zdaj če je res tako kot praviš, da se je problem z vžigom pojavil takoj po menjavi zobatega jermena, potem je velika verjetnost, da je mehanik malo usral in "falil kak zob" , posledično je timing odmične nepravilen in avto zato potrebuje dlje da kresne.
Pumpa predvidevam, da je bila obnovljena oz. nova in ne neka za par 10 eur iz bolhe, ki po možnosti ni bila pregledana in stestirana.
Lp,
TrijoAdijo je napisal/-a:Domzek je napisal/-a:golfabimu je napisal/-a:Zdaj če je res tako kot praviš, da se je problem z vžigom pojavil takoj po menjavi zobatega jermena, potem je velika verjetnost, da je mehanik malo usral in "falil kak zob" , posledično je timing odmične nepravilen in avto zato potrebuje dlje da kresne.
Pumpa predvidevam, da je bila obnovljena oz. nova in ne neka za par 10 eur iz bolhe, ki po možnosti ni bila pregledana in stestirana.
Lp,
Sicer je že prej malo dlje rabil, da je vžgal, ampak je bosch pumpa zelo tekla. Pumpa je bila "uradno" obnovljena, sem po tem klical tudi tega, ki je pumpo rihtal. On je rekel, da avto sploh nebi vžgal, če bi bil jermen premaknjen za en zob.
A taki majstri še zmer obstajajo? Sem bil prepričan,da so že izumrli.
Vglavnem, nardit tko kot je predhodnik napisu.
Firediver je napisal/-a:Če delujoč motor ugasneš in takoj nazaj zaženeš, se vžge takoj ali traja toliko, kot da bi mrzlega vžigal?
Sumim na padec nafte in na premalo tlaka prve pumpe (filter goriva?) v rezervoarju. Ampak to v primeru, da so problem samo mrzli vžigi.
TrijoAdijo je napisal/-a:Domzek je napisal/-a:golfabimu je napisal/-a:Zdaj če je res tako kot praviš, da se je problem z vžigom pojavil takoj po menjavi zobatega jermena, potem je velika verjetnost, da je mehanik malo usral in "falil kak zob" , posledično je timing odmične nepravilen in avto zato potrebuje dlje da kresne.
Pumpa predvidevam, da je bila obnovljena oz. nova in ne neka za par 10 eur iz bolhe, ki po možnosti ni bila pregledana in stestirana.
Lp,
Sicer je že prej malo dlje rabil, da je vžgal, ampak je bosch pumpa zelo tekla. Pumpa je bila "uradno" obnovljena, sem po tem klical tudi tega, ki je pumpo rihtal. On je rekel, da avto sploh nebi vžgal, če bi bil jermen premaknjen za en zob.
A taki majstri še zmer obstajajo? Sem bil prepričan,da so že izumrli.
Vglavnem, nardit tko kot je predhodnik napisu.
Fan je napisal/-a:golfabimu je napisal/-a:Zdaj če je res tako kot praviš, da se je problem z vžigom pojavil takoj po menjavi zobatega jermena, potem je velika verjetnost, da je mehanik malo usral in "falil kak zob" , posledično je timing odmične nepravilen in avto zato potrebuje dlje da kresne.
Pumpa predvidevam, da je bila obnovljena oz. nova in ne neka za par 10 eur iz bolhe, ki po možnosti ni bila pregledana in stestirana.
Lp,
X2
Zaganjač se lahko preveri s spodobnim testerjem - vrtljaji zaganjača. V koliko tempomat deluje, je stikalo na stopalki sklopke OK.
golfabimu je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:Domzek je napisal/-a:golfabimu je napisal/-a:Zdaj če je res tako kot praviš, da se je problem z vžigom pojavil takoj po menjavi zobatega jermena, potem je velika verjetnost, da je mehanik malo usral in "falil kak zob" , posledično je timing odmične nepravilen in avto zato potrebuje dlje da kresne.
Pumpa predvidevam, da je bila obnovljena oz. nova in ne neka za par 10 eur iz bolhe, ki po možnosti ni bila pregledana in stestirana.
Lp,
Sicer je že prej malo dlje rabil, da je vžgal, ampak je bosch pumpa zelo tekla. Pumpa je bila "uradno" obnovljena, sem po tem klical tudi tega, ki je pumpo rihtal. On je rekel, da avto sploh nebi vžgal, če bi bil jermen premaknjen za en zob.
A taki majstri še zmer obstajajo? Sem bil prepričan,da so že izumrli.
Vglavnem, nardit tko kot je predhodnik napisu.
O ja ni jih malo nažalost.
Zato sem si jaz kupil kar nekaj orodja in začel pred leti sam šravfat..
No cca 2 leti nazaj sem imel primer pri bratovem B5 Passatu z AHH motorjem. Isto je bilo, da avto ni vžigal dobro ... In problem je bil ravno v napačno nastavljenem timingu...
Srečno pri temu majstru heh. Verjetno to pravi zato, da ne bo dobil reklamacije al kaj jst vem, mogoče je človek, ki misli da ne naredi napake nikoli in je v to močno prepričan.
Ne trdim da je to težava, je pa velika verjetnost.
Eni pač priznajo če kaj zajebejo, drugi se pa zgovarjajo na 101 način.
Lp,
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 117 gostov