Stran 1 od 2
Avto ne vžiga oziroma zelo dolgo rabi, da vžge
Objavljeno: Po jan 04, 2021 7:04 pm
Napisal/-a Domzek
Pozdravljeni,
najprej vsem srečnega pa zdravega

Imam en problemček z avtom.
Vozim VW Passat 1.9 TDI, 110KM, letnik 99, tip motorja je AFN.
V oktobru je bil opravljen veliki servis, zamenjana bosch pumpa, žarilne svečke napeljava za žarilne svečke in akumulator. Od takrat avto ne vžiga oziroma zelo dolgo rabi, da vžge, včasih tudi 15 sekund. Utripa še lučka za žarilne svečke, vendar ta utripa že več kot 5 let in noben mehanik, tudi na porsheju, ne ve zakaj. Lučka bi naj utripala zaradi napake na stikalu za sklopko, katero pa je bilo zamenjano najprej z neoriginalnim ampak ker je lučka utripala še naprej in tester je še naprej kazal napako na stikalu, je bilo stikalo zamenjano z original VW stikalom. Lučka tudi takrat ni nehala utripati in utripa še danes. Drugače motor laufa normalno. Mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo?
Hvala,
Dominik
Re: Avto ne vžiga oziroma zelo dolgo rabi, da vžge
Objavljeno: Po jan 04, 2021 7:59 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
So bile žarilne nitke stestirane - če dejansko delujejo ?
Re: Avto ne vžiga oziroma zelo dolgo rabi, da vžge
Objavljeno: Po jan 04, 2021 8:20 pm
Napisal/-a Domzek
Sem pozabil napisat, da je bil zamenjan tudi rele žarilnih svečk in stestirane svečke.
Re: Avto ne vžiga oziroma zelo dolgo rabi, da vžge
Objavljeno: Po jan 04, 2021 8:46 pm
Napisal/-a RedBaron
Kompresija motorja je OK? Štarter je OK?
Glede utripanja špirale, ni rečeno, da je problem v stikalu samem, lahko je poškodovana inštalacija.
Re: Avto ne vžiga oziroma zelo dolgo rabi, da vžge
Objavljeno: Po jan 04, 2021 8:46 pm
Napisal/-a golfabimu
Zdaj če je res tako kot praviš, da se je problem z vžigom pojavil takoj po menjavi zobatega jermena, potem je velika verjetnost, da je mehanik malo usral in "falil kak zob" , posledično je timing odmične nepravilen in avto zato potrebuje dlje da kresne.
Pumpa predvidevam, da je bila obnovljena oz. nova in ne neka za par 10 eur iz bolhe, ki po možnosti ni bila pregledana in stestirana.
Lp,
Re: Avto ne vžiga oziroma zelo dolgo rabi, da vžge
Objavljeno: Po jan 04, 2021 10:50 pm
Napisal/-a Domzek
RedBaron je napisal/-a:Kompresija motorja je OK? Štarter je OK?
Glede utripanja špirale, ni rečeno, da je problem v stikalu samem, lahko je poškodovana inštalacija.
Kompresije nisem meril. Kako lahko preverim štarter?
Inštalacije tudi nisem preverjal, lučka sicer ne utripa vedno. Pozimi skoraj vedno vedno, poleti bolj po redko.
Re: Avto ne vžiga oziroma zelo dolgo rabi, da vžge
Objavljeno: Po jan 04, 2021 11:11 pm
Napisal/-a Domzek
golfabimu je napisal/-a:Zdaj če je res tako kot praviš, da se je problem z vžigom pojavil takoj po menjavi zobatega jermena, potem je velika verjetnost, da je mehanik malo usral in "falil kak zob" , posledično je timing odmične nepravilen in avto zato potrebuje dlje da kresne.
Pumpa predvidevam, da je bila obnovljena oz. nova in ne neka za par 10 eur iz bolhe, ki po možnosti ni bila pregledana in stestirana.
Lp,
Sicer je že prej malo dlje rabil, da je vžgal, ampak je bosch pumpa zelo tekla. Pumpa je bila "uradno" obnovljena, sem po tem klical tudi tega, ki je pumpo rihtal. On je rekel, da avto sploh nebi vžgal, če bi bil jermen premaknjen za en zob.
Re: Avto ne vžiga oziroma zelo dolgo rabi, da vžge
Objavljeno: To jan 05, 2021 7:20 am
Napisal/-a Firediver
Če delujoč motor ugasneš in takoj nazaj zaženeš, se vžge takoj ali traja toliko, kot da bi mrzlega vžigal?
Sumim na padec nafte in na premalo tlaka prve pumpe (filter goriva?) v rezervoarju. Ampak to v primeru, da so problem samo mrzli vžigi.
Re: Avto ne vžiga oziroma zelo dolgo rabi, da vžge
Objavljeno: To jan 05, 2021 7:30 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Domzek je napisal/-a:golfabimu je napisal/-a:Zdaj če je res tako kot praviš, da se je problem z vžigom pojavil takoj po menjavi zobatega jermena, potem je velika verjetnost, da je mehanik malo usral in "falil kak zob" , posledično je timing odmične nepravilen in avto zato potrebuje dlje da kresne.
Pumpa predvidevam, da je bila obnovljena oz. nova in ne neka za par 10 eur iz bolhe, ki po možnosti ni bila pregledana in stestirana.
Lp,
Sicer je že prej malo dlje rabil, da je vžgal, ampak je bosch pumpa zelo tekla. Pumpa je bila "uradno" obnovljena, sem po tem klical tudi tega, ki je pumpo rihtal.
On je rekel, da avto sploh nebi vžgal, če bi bil jermen premaknjen za en zob.
A taki majstri še zmer obstajajo? Sem bil prepričan,da so že izumrli.
Vglavnem, nardit tko kot je predhodnik napisu.
Re: Avto ne vžiga oziroma zelo dolgo rabi, da vžge
Objavljeno: To jan 05, 2021 5:35 pm
Napisal/-a Fan
golfabimu je napisal/-a:Zdaj če je res tako kot praviš, da se je problem z vžigom pojavil takoj po menjavi zobatega jermena, potem je velika verjetnost, da je mehanik malo usral in "falil kak zob" , posledično je timing odmične nepravilen in avto zato potrebuje dlje da kresne.
Pumpa predvidevam, da je bila obnovljena oz. nova in ne neka za par 10 eur iz bolhe, ki po možnosti ni bila pregledana in stestirana.
Lp,
X2
Zaganjač se lahko preveri s spodobnim testerjem - vrtljaji zaganjača. V koliko tempomat deluje, je stikalo na stopalki sklopke OK.
Re: Avto ne vžiga oziroma zelo dolgo rabi, da vžge
Objavljeno: To jan 05, 2021 6:25 pm
Napisal/-a golfabimu
TrijoAdijo je napisal/-a:Domzek je napisal/-a:golfabimu je napisal/-a:Zdaj če je res tako kot praviš, da se je problem z vžigom pojavil takoj po menjavi zobatega jermena, potem je velika verjetnost, da je mehanik malo usral in "falil kak zob" , posledično je timing odmične nepravilen in avto zato potrebuje dlje da kresne.
Pumpa predvidevam, da je bila obnovljena oz. nova in ne neka za par 10 eur iz bolhe, ki po možnosti ni bila pregledana in stestirana.
Lp,
Sicer je že prej malo dlje rabil, da je vžgal, ampak je bosch pumpa zelo tekla. Pumpa je bila "uradno" obnovljena, sem po tem klical tudi tega, ki je pumpo rihtal.
On je rekel, da avto sploh nebi vžgal, če bi bil jermen premaknjen za en zob.
A taki majstri še zmer obstajajo? Sem bil prepričan,da so že izumrli.
Vglavnem, nardit tko kot je predhodnik napisu.
O ja ni jih malo nažalost.
Zato sem si jaz kupil kar nekaj orodja in začel pred leti sam šravfat..
No cca 2 leti nazaj sem imel primer pri bratovem B5 Passatu z AHH motorjem. Isto je bilo, da avto ni vžigal dobro ... In problem je bil ravno v napačno nastavljenem timingu...
Srečno pri temu majstru heh. Verjetno to pravi zato, da ne bo dobil reklamacije al kaj jst vem, mogoče je človek, ki misli da ne naredi napake nikoli in je v to močno prepričan.
Ne trdim da je to težava, je pa velika verjetnost.
Eni pač priznajo če kaj zajebejo, drugi se pa zgovarjajo na 101 način.
Lp,
Re: Avto ne vžiga oziroma zelo dolgo rabi, da vžge
Objavljeno: Sr jan 06, 2021 7:28 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Hm...Sej ne rečem, da ni možno da je faza zgrešena, samo če je za en zob zgrešena, bo mašina še zmer delovala, pa ni važn al je bencinar al pa dizl. Pač imam take izkušnje še z bolj zamaknjeno fazo pa je vse funkcioniralo.
Vglavnem js bi tule prvo preveru dovode goriva in če vse štima, pa še fazo motorja.
Re: Avto ne vžiga oziroma zelo dolgo rabi, da vžge
Objavljeno: Sr jan 06, 2021 5:00 pm
Napisal/-a golfabimu
Ja sj mašina delovala bo. Tudi bratov je deloval ok, ko je kresnu, edin verglal je ene 5 sekund predn je kresnu. Potem je vžgal v sekundi. No uglavnom za pregledat je več stvari, se strinjam.
Lp,
Re: Avto ne vžiga oziroma zelo dolgo rabi, da vžge
Objavljeno: Če jan 07, 2021 3:43 pm
Napisal/-a Domzek
Firediver je napisal/-a:Če delujoč motor ugasneš in takoj nazaj zaženeš, se vžge takoj ali traja toliko, kot da bi mrzlega vžigal?
Sumim na padec nafte in na premalo tlaka prve pumpe (filter goriva?) v rezervoarju. Ampak to v primeru, da so problem samo mrzli vžigi.
Po navadi topel vžge takoj, je blo pa tudi par primerov, da je rabil malo dlje.
Dosti krat ga tudi iz "varnostnih" razlogov nisem ugašal, kamor koli sem šel, sem ga pustil prižganega, če sem le lahko.
Re: Avto ne vžiga oziroma zelo dolgo rabi, da vžge
Objavljeno: Če jan 07, 2021 3:46 pm
Napisal/-a Domzek
TrijoAdijo je napisal/-a:Domzek je napisal/-a:golfabimu je napisal/-a:Zdaj če je res tako kot praviš, da se je problem z vžigom pojavil takoj po menjavi zobatega jermena, potem je velika verjetnost, da je mehanik malo usral in "falil kak zob" , posledično je timing odmične nepravilen in avto zato potrebuje dlje da kresne.
Pumpa predvidevam, da je bila obnovljena oz. nova in ne neka za par 10 eur iz bolhe, ki po možnosti ni bila pregledana in stestirana.
Lp,
Sicer je že prej malo dlje rabil, da je vžgal, ampak je bosch pumpa zelo tekla. Pumpa je bila "uradno" obnovljena, sem po tem klical tudi tega, ki je pumpo rihtal.
On je rekel, da avto sploh nebi vžgal, če bi bil jermen premaknjen za en zob.
A taki majstri še zmer obstajajo? Sem bil prepričan,da so že izumrli.
Vglavnem, nardit tko kot je predhodnik napisu.

ne, taki majstri še niso izumrli. To sta me prepričevala tako mehanik, ki je delal servis in mehanik, ki je obnavljal bosch pumpo. Oba sta mnenja, da avto sploh nebi vžgal, če je jermen zamaknjen za en zob.
Kako se lahko zamaknjen jermen najlažje preveri? Brez 7 urnega razdiranja vezne?
Re: Avto ne vžiga oziroma zelo dolgo rabi, da vžge
Objavljeno: Če jan 07, 2021 3:48 pm
Napisal/-a Domzek
Fan je napisal/-a:golfabimu je napisal/-a:Zdaj če je res tako kot praviš, da se je problem z vžigom pojavil takoj po menjavi zobatega jermena, potem je velika verjetnost, da je mehanik malo usral in "falil kak zob" , posledično je timing odmične nepravilen in avto zato potrebuje dlje da kresne.
Pumpa predvidevam, da je bila obnovljena oz. nova in ne neka za par 10 eur iz bolhe, ki po možnosti ni bila pregledana in stestirana.
Lp,
X2
Zaganjač se lahko preveri s spodobnim testerjem - vrtljaji zaganjača. V koliko tempomat deluje, je stikalo na stopalki sklopke OK.
Tempomat deluje, ko lučka ne utripa. Ko lučka utripa, takrat tudi tempomat ne deluje. Je pa bil z tempomatom že prej problem, ko je bil tempomat vklopljen je avto trokiral.
Re: Avto ne vžiga oziroma zelo dolgo rabi, da vžge
Objavljeno: Če jan 07, 2021 3:51 pm
Napisal/-a Domzek
golfabimu je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:Domzek je napisal/-a:golfabimu je napisal/-a:Zdaj če je res tako kot praviš, da se je problem z vžigom pojavil takoj po menjavi zobatega jermena, potem je velika verjetnost, da je mehanik malo usral in "falil kak zob" , posledično je timing odmične nepravilen in avto zato potrebuje dlje da kresne.
Pumpa predvidevam, da je bila obnovljena oz. nova in ne neka za par 10 eur iz bolhe, ki po možnosti ni bila pregledana in stestirana.
Lp,
Sicer je že prej malo dlje rabil, da je vžgal, ampak je bosch pumpa zelo tekla. Pumpa je bila "uradno" obnovljena, sem po tem klical tudi tega, ki je pumpo rihtal.
On je rekel, da avto sploh nebi vžgal, če bi bil jermen premaknjen za en zob.
A taki majstri še zmer obstajajo? Sem bil prepričan,da so že izumrli.
Vglavnem, nardit tko kot je predhodnik napisu.
O ja ni jih malo nažalost.
Zato sem si jaz kupil kar nekaj orodja in začel pred leti sam šravfat..
No cca 2 leti nazaj sem imel primer pri bratovem B5 Passatu z AHH motorjem. Isto je bilo, da avto ni vžigal dobro ... In problem je bil ravno v napačno nastavljenem timingu...
Srečno pri temu majstru heh. Verjetno to pravi zato, da ne bo dobil reklamacije al kaj jst vem, mogoče je človek, ki misli da ne naredi napake nikoli in je v to močno prepričan.
Ne trdim da je to težava, je pa velika verjetnost.
Eni pač priznajo če kaj zajebejo, drugi se pa zgovarjajo na 101 način.
Lp,
Saj tudi jaz si popravljam sam, kar si lahko pa kar si vem. Za velki servis pa se še ne čutim sposobnega
Se da napačen tajming ugotovit preko računalnika?
Re: Avto ne vžiga oziroma zelo dolgo rabi, da vžge
Objavljeno: Če jan 07, 2021 6:35 pm
Napisal/-a golfabimu
Re: Avto ne vžiga oziroma zelo dolgo rabi, da vžge
Objavljeno: Če jan 07, 2021 11:19 pm
Napisal/-a Domzek
Hvala.
Re: Avto ne vžiga oziroma zelo dolgo rabi, da vžge
Objavljeno: Ne jan 10, 2021 6:05 pm
Napisal/-a Domzek
Zdaj sem se malo bolj posvetil črpalki goriva v rezervoarju. Ko daš kontak, bi mogla pumpa dat vsaj nek glas, imam prav? Moja pumpa ne da nič od sebe. Muči me tudi elektrika. Do črpalke pridejo 4 žice v konektr, ki ima 4 kontakte, konektor na črpalki ima samo 2. Tudi ko sem izmeril, če pride elektrika do črpalke mi pokaže samo od 0,30V do 0,42V. Je to normalno? Koliko voltov bi moglo prit do črpalke?
Ko sem meril elektriko na konektorju do črpalke je punca probala vžgat avto, če bi se napetost kaj spremenila, pa je avto vžgal takoj kak je obrnila ključ, čeprav črpalka ni bila priključena na elektriko. Napetost se tudi ni spremenila, edino bolj je nihala med 0,30 do 0,40V.