Stran 1 od 1

VW Passat B8 Variant 1.6 TDI (2015)

Objavljeno: Če jan 07, 2021 9:40 am
Napisal/-a ZigaVW
Pozdravljeni,
pred priblizno 10imi dnevi mi je avto zjutraj tezko vzgal. Ko je vzgal se je prizgala rumena lucka za motor. Ko sem se se nekaj casa peljal se je prizgala se rumena opozorilna lucka v obliki spirale. Se do danes je isto. Vse do danes je avto normalno vzigal kljub lucki, ki je prizgana in kljub vecjemu mrazu kot zadnjic. Lansko leto so bile mimogrede zamenjane vse vzigalne svecke. Se vedno pa ob zagonu motorja gori rumena lucka za motor, cez nekaj casa (priblizno minuti voznje) pa se prizge se rumena lucka (spirala), ki pa ves cas utripa. Ko se lucka (spirala) prizge, avto tudi izgubi moc (kot da cukne), obenem preneha delovati tudi tempomat. Vcasih napise tudi da sistem Start stop ne deluje. Se mi je pa priblizno 2 dni nazaj prizgala tudi lucka za filter trdnih delcev (DPF). Kaj bi to lahko bilo? Mi zna kdo pomagati? Spodaj je tudi prilozena slika, kateri dve lucki gorita.
Hvala, lp Ziga
20210106_093541.jpg

Re: VW Passat B8 Variant 1.6 TDI (2015)

Objavljeno: Če jan 07, 2021 10:07 am
Napisal/-a thunderbolt
Kako in kje je avto vozen?

Re: VW Passat B8 Variant 1.6 TDI (2015)

Objavljeno: Če jan 07, 2021 10:38 am
Napisal/-a ZigaVW
edit mod
Predhodnega posta se NE citira


Avto je bil vozen na daljse razdalje, zadnje case pa predvsem na krajse razdalje, razen do sluzbe imam 40km tja in nazaj, na vsake dva dni. Ce namigujete na DPF filter je mozno da je zabasan, saj mi je avto velikokrat delal regeneracijo.

Re: VW Passat B8 Variant 1.6 TDI (2015)

Objavljeno: Če jan 07, 2021 11:24 am
Napisal/-a thunderbolt
Govorim o tezavah pogojenih s krajsimi voznjami. Kolega ima b8 2,0 tdi. Odkar je menjal sluzbo, mu obcasno kako to lucko prizge, ko pa ga malo spodi po AC je pa ok.
Lahko, da je pri tebi dejansko kaj slo, pred priklopom na tester bi ga pa najprej spodil po avtocesti.

Re: VW Passat B8 Variant 1.6 TDI (2015)

Objavljeno: Če jan 07, 2021 12:07 pm
Napisal/-a ZigaVW
edit mod
Predhodnega posta se NE citira


Sem ga ze spodil po avtocesti ampak je problem tudi ker gre najvec 110, 120km/h, kot da ga nekaj blokira...in nic bolje

Re: VW Passat B8 Variant 1.6 TDI (2015)

Objavljeno: Če jan 07, 2021 2:07 pm
Napisal/-a ZigaVW
Mi lahko kaksen prosim pove kaj bi lahko bilo narobe? Je kaj v povezavi z EGR ventilom ali DPF filtrom?

Re: VW Passat B8 Variant 1.6 TDI (2015)

Objavljeno: Če jan 07, 2021 2:23 pm
Napisal/-a Firediver
Bo treba najprej na kvaliteten tester priklopit, pobrisat napake (ker jih je zagotovo precej) in potem na testno vožnjo.
Iz "sveže" vpisanih napak bo kvaliteten mehanik razbral, kaj bi lahko bilo narobe.

Re: VW Passat B8 Variant 1.6 TDI (2015)

Objavljeno: Če jan 07, 2021 2:41 pm
Napisal/-a PsyOps
Jaz imam sicer Ford Mondeo 2.2 TDCI, letnik 2006. Ko sta se prižgali ti dve lučki, se je vklopil rezervni program. Simptomi so bili podobni kot pri tvojem avtomobilu. Problem je bil v zabasanem EGR. DPF-ja moj avto nima. Upam, da boš rešil težavo. Lp

Re: VW Passat B8 Variant 1.6 TDI (2015)

Objavljeno: Če jan 07, 2021 2:56 pm
Napisal/-a VW T4
Do mehanika pojdi... tukaj boš brez videt dobil 10 možnih odgovorov, kateri ti ne bodo nič v pomoč, samo dlje časa bo trajalo do rešitve.

Re: VW Passat B8 Variant 1.6 TDI (2015)

Objavljeno: Če jan 07, 2021 3:25 pm
Napisal/-a soso
Vedno najprej pomislim na akumulator, ker sem imel.podobno izkusnjo z luckami kljub zadovoljivem vziganju. Tester na pooblascencu je pokazal del, kjer bi me stalo krepko cez 300 eur, na koncu pa je bil krivec akumulator. Sam bi sel prvo do avtoelektricarja, da preveri aku. sele potem naprej.

Re: VW Passat B8 Variant 1.6 TDI (2015)

Objavljeno: Če jan 07, 2021 4:46 pm
Napisal/-a golfabimu
Soso zaradi akumulatorja mu avto nebi vrglo v safe mode... Namreč, če pravi da mu ne gre več kot 120 je avto v safe modu (spirala pa engine light gorita, tko da je 100% v safe modu) . Nekaj se ti na/okol DPFa dogaja, lahko da je kak senzor fuč itd... Vsekakor pa priklop na tester. Če si z dolenske prid naokol pa ti priklopim brez problema.
Mi pa 67.000km za 5 let starga dizla ni všeč. Revež je zih zagiftan. Za take KM so bencinci.
Aja pa dizli imajo ogrevalne svečke ne vžigalne :)

Lp,

Re: VW Passat B8 Variant 1.6 TDI (2015)

Objavljeno: Če jan 07, 2021 4:56 pm
Napisal/-a ZigaVW
Hvala vsem za odgovore. Slika pa je iz interneta. V resnici jih ima 280.000 km. Lp

Re: VW Passat B8 Variant 1.6 TDI (2015)

Objavljeno: Če jan 07, 2021 4:59 pm
Napisal/-a soso
golfabimu je napisal/-a:Soso zaradi akumulatorja mu avto nebi vrglo v safe mode... Namreč, če pravi da mu ne gre več kot 120 je avto v safe modu (spirala pa engine light gorita, tko da je 100% v safe modu) . Nekaj se ti na/okol DPFa dogaja, lahko da je kak senzor fuč itd... Vsekakor pa priklop na tester. Če si z dolenske prid naokol pa ti priklopim brez problema.
Mi pa 67.000km za 5 let starga dizla ni všeč. Revež je zih zagiftan. Za take KM so bencinci.
Aja pa dizli imajo ogrevalne svečke ne vžigalne :)

Lp,


Vzamem nazaj, spregledal ta del!

Re: VW Passat B8 Variant 1.6 TDI (2015)

Objavljeno: Če jan 07, 2021 5:08 pm
Napisal/-a Firediver
Ali se je lani ogrevalne svečke menjalo ker so res crknile ali na zalogo?
Zaenkrat še nisem imel primera, da bi tako hitro šle (že pred 67000km)....na zalogo pa tudi nima pomena menjati.

Re: VW Passat B8 Variant 1.6 TDI (2015)

Objavljeno: Če jan 07, 2021 6:36 pm
Napisal/-a golfabimu
Je napisal kasneje, da ima 280.000km. (pripeta slika je simbolična). Sem tudi jaz mislil, da ima zgolj 67.000km :)

Lp,

Re: VW Passat B8 Variant 1.6 TDI (2015)

Objavljeno: So jan 09, 2021 2:01 pm
Napisal/-a golfek
brez zamere samo ko ima avto blizu 300.000 km,.... pa 1.6 ... meni ni čudno da kaj sveti na armaturi in crkne....
lahko so že šobe slabše....pomeni da ne zgoreva ok in maši dpf...potem maš egr ,turbina že mal pušča olje ... maf senzor slabo dela in ne daje pravih potatkov ter spet maši dpf... itd itd.... karkoli govort je vse napamet... tester...razkopat in pogledat... ni drugega...

to da pa nima moči... ti daje vedet da je al zabasan dpf al pa kej z egr, turbo.... samo spucat dpf pa ni končna rešitev.... treba je najti vzrok zakaj je zamašen? prekratke vožnje...ali okvara pozameznega dela....