Napisal/-a mišek Če jan 28, 2021 6:57 am
Evo zgleda res pomaga nov filter. Danes so zunaj podobni pogoji kot vceraj, znotraj se mi je malenkost zarosilo cist pod robom strehe, in okrog plastike ogledala, in tiste zloglasne kamere. Ni pa bilo tist kot prej ves ta teden, ko mi je tako zarosilo in potem zmrznilo, da nisem nic ven videl, in sem mogel pocakat da je odtalilo.
Kar se klime tice - kompresorja. Vceraj zvecer ko sem sel na siht, mi je kazalo -1 in je vkloplo kompresor, se je videlo na stevcu obratov in trenutna poraba se dvigne za 0,4 litra na uro. Zdaj zjutraj, je kazalo -3, pa kompresor ni zalaufal. Sem se potem doma ko se je avto zagrel, ce bi to imelo kak vpliv, probal izklopit pa nazaj vklopit. In ni nobene razlike, trenutna je bila skoz 0,8 l/h. Tako da kompresor pri -3 sigurno ne dela.
Tako da tisto ko nekateri za sveto trdijo da klimo celo zimo ne ugasnejo, da to skoz dela, to ne drzi. Vsaj za astro to velja, pri prejsnjem peugeotu je bilo isto, s tem da tist ze kompresorja ni vkloplo ko je padlo na +3. Lucka sveti za a/c samo to ne pomeni da tudi pri -10 dela kompresor. Pri minusu ne mores s klimo susit sajbe, ker ta enostavno ne dela. Susi se na nacin, da se zrak s prehodom cez pecko segreje, in topel zrak potem na sebe veze vec vlage kot je ima zunanji, ki je hladen. Tako se pususijo sajbe. Pri delujoci klimi pa zunanji zrak skondenzira pri prehodu cez uparjalnik, s tem se izloci vlaga, potem gre pa naprej cez pecko, ki ga segreje. In v kabino potem piha suh zrak. Pri -10 pa to ne more funkcinirat, ker bi uparjalnik zamrznil. Potem bi moralo bit nekak narejno, da bi topel zrak iz pecke usmerilo na uparjalnik in ga odtalilo, ampak ocitno ni. Hisne klime in ogrevalne toplotne crpalke obrnejo sistem, pri avtih pa to ne bi imelo smisla, ker gretje dela iz odvecne toplote motorja. Pri toplotnih pa ce hoce gret se mora odtalit.