Napisal/-a Firediver Sr apr 07, 2021 5:57 am
Pri starejših sistemih (ne vem, če Clio 2 še spada mednje) sta bili dve varovalki za brisalce (ena ob vključenem kontaktu, druga ob izključenem, da so se brisalci vrnili v ničelno lego).
Najprej pregledati čisto vse varovalke, pa najbolje z instrumentom (piskačem), da se preveri električna prevodnost varovalke. Potem pa se za laika počasi konča...lahko podreš plastiko pod brisalci, ampak se lahko zatakne že pri odstranjevanju ročic brisalcev, ker so zarostani na osovinice.
Če to to uspe, prideš do motorčka, ampak za zamenjavo moraš imeti rezervnega.
Če pa je problem na inštalaciji (in ni varovalka fuč), je pa sploh najbolje, da že na začetku zapelješ do avtoelektričarja. Boš pri njem najbrž dobil tudi kak rabljen motorček za ugodno ceno.
Človek brez problema, to strašna je stvar!