Stran 1 od 1

Zavore

Objavljeno: Sr jun 09, 2021 12:28 pm
Napisal/-a uros11
Pozdravljeni,

na golfu 6 so pretekli teden v istem dnevu 3x odpovedale zavore - pedalka je šla do dna in seveda ni ustavljalo. Pri nadaljnji uporabi je zaviralo normalno. Od takrat dalje je normalno zaviral, simptom se čez vikend ni ponovil. Sedaj je avto pri mehaniku, vendar ni uspel še nič najti. Slabi so sicer zadnji diski in ploščice, vendar ne kritično, se pa bodo menjali.
Edino kar mi pade na pamet, je še stara zavorna tekočina, ki se jo bo sedaj tudi zamenjalo.

Re: Zavore

Objavljeno: Sr jun 09, 2021 12:39 pm
Napisal/-a zundapp
Pri normalni uporabi (brez zaviranja do pregretja zavor) je vsaka zavorna tekočina dobra.
ne bo to rešitev, prej glavni zavorni cilinder

Re: Zavore

Objavljeno: Sr jun 09, 2021 3:29 pm
Napisal/-a Gricko
fak...in to na golfu :shock:

ja, malo sem mogle, ker vedno tako zagovarjaš nemce
ps: meni se na 20 let stari alfi to ni nikoli zgodilo :mrgreen:

no, pa da ne bom samo zajeb...
kot je že omenjeno, olje te težave ne bo odpravilo ( razen, če ti je stopalka padla "notri" ko si že dlje časa bremzal recimo po klancu dol in se je vse pregrelo - v tem primeru je možno, samo potem ti v naslednjem poskusu tudi ne bi delale)
tudi menjava ploščic v tem primeru ne bo pomagalo
Seveda se oboje menja, če je za zamenjati, samo to ni glavni vzrok

če ti je pedalo padlo notri pri "hladnih " zavorah pomeni, da ti sistem ne drži pritiska ali pa da so se ti ploščice razmaknile bolj kot je normalno ( recimo, če je vzmet na ploščici napačno vstavljena oz počena/odpadla)
glede na to, da je potem bilo OK, potem verjetno ni problem v kakšni počeni cevi, ali v kakšnem cilindru v čeljustih
malo poglej okoli cilindra, kjer je pritrjena stopalka za bremzo ( če je mastno okoli), lahko je problem v glavnem cilindru...


predvsem boš moral bolj točno opisati primer, ko pride do problema ( prvič ko zabremzaš od starta avta, kar tako med vožnjo, ko pade stopalka notri, jo moraš "napumpati" da spet prime ali je takoj ob drugem pritisku ok)
ker če serviser, ki je avto imel/ videl in ni pogruntal, potem bomo preko foruma to še težje razvozlali

Re: Zavore

Objavljeno: Sr jun 09, 2021 5:17 pm
Napisal/-a Fan
Nekaj rahlo blokira - spredaj ali zadaj + stara zavorna tekočina in rezultat je tukaj.
Preverite kateri kolesni valj rahlo blokira + menjajte zavorno tekočino.

Re: Zavore

Objavljeno: Sr jun 09, 2021 8:05 pm
Napisal/-a uros11
Gricko je napisal/-a:predvsem boš moral bolj točno opisati primer, ko pride do problema ( prvič ko zabremzaš od starta avta, kar tako med vožnjo, ko pade stopalka notri, jo moraš "napumpati" da spet prime ali je takoj ob drugem pritisku ok)
ker če serviser, ki je avto imel/ videl in ni pogruntal, potem bomo preko foruma to še težje razvozlali


To se je zgodilo točno 1x po cca 30 km vožnje, ko sem zapeljal v krožno, nato še točno 1x čez 15 km, ko sem z nizko hitrostjo ustavljal na makadam parkingu in nato stisnil do konca, ko se je vžgal ABS in se je ustavilo. Nato se ni več ponovilo, sem pa čez vikend potestiral vse mogoče, pa se ni ponovilo.

Morda pa se je kaj odblokiralo, kot pravi @fan. V glavnem zavorna tekočina je zamenjana, zadnji diski in ploščice tudi, mehanik ni našel nič... testiramo dalje, kjer ne bo prometa spreda, upam, da ne komu v riti ali pa v kakšnem jarku...

Re: Zavore

Objavljeno: Sr jun 09, 2021 9:54 pm
Napisal/-a Gricko
@Fan
če bi mu blokiral en cilinder, potem bi se vse skupaj pregrelo ( to si predpostavil sam) ampak v tem primeru, ko bi stopalka ratala "puding" bi tudi ostala taka, vse dokler se ne bi olje pohladilo in ker predvidevaš, da mu stalno malo drži, se to ne bi zgodilo dolker bi se vozil ampak šele po določenem času, ko bi avto stal. On pa pravi, da ob naslednjem pritisku je ok - torej ni vzrok pregreto olje. je tako ali ne?

Sam sem bil priča , ko je nekdo sam menjal prednje ploščice in je narobe zataknil feder ( dejansko ni opravljal ničesar, razen da je sebe držal).
med vožnjo se je ploščica zaradi vibracij razmaknila veliko bolj kot bi se lahko, zato je bilo vedno ko si " prvič" pohodil bremzo padec v prazno, v drugo je prijelo. ko si se zopet malo vozil se je stvar ponovila in je bremza zopet padla v poden, v drugo je zopet prijelo. človek je čakal, da se ploščice uležejo, po 1kkm, ko se stvar ni uredila, pa serviser in odkrita napaka ( ploščico je tudi diagonalno pobiralo). neumna napaka ampak je očitno možna

@uros....take napake ( občasne) so najbolj "glupe" za reševanje, saj serviser če ne vidi napake, le to težko diagnosticira
glede na to, da si sedaj menjal diske in olje (torej je bil sistem tudi odzračen)....ja, kot si rekel, opazuj kako bo, bi bil pa jaz pozoren na večjo varnostno razdaljo če se slučajno ponovi
kaj pa je mehanik rekel, ki je menjal? ker poslati nekoga na cesto z možnostjo odpovedi zavor .....

Re: Zavore

Objavljeno: Če jun 10, 2021 11:00 am
Napisal/-a golfabimu
Na vpoklic, ki ga ima Golf 6 za ABS enoto predvidevam da si se odzval in so zadevo pregledali/posodobili na uradnem servisu?

The earth connection of the ABS/ESP system may be interrupted as a result of thermomechanical overload. This would lead to the failure of the ABS/ESP system and the risk of an accident.

The recall concerns vehicles manufactured between 20. 5. 2008 – 28. 8. 2010.

Source: Alert 28/2017 A12/0909/17

How to tell if your ABS module is failing
As with any other concerning vehicular conditions, it’s important to pay attention to how your car is behaving on a daily basis so that you can catch any ABS module issues early-on, before your safety is at risk. Here are some symptoms of ABS module issues that you should have assessed immediately if you encounter them.

ABS dashboard warning
As we mentioned at the start of this article, vehicles these days are pretty marvelous; they can detect and alert us when there is a performance issue, helping to save drivers and mechanics the trouble of an exhausting trial-and-error process of isolating the source of an electrical or mechanical issue. If the ABS module encounters a malfunction of some kind, the ABS dashboard warning symbol will likely illuminate. This is extremely helpful for diagnostic purposes.

Differences in brake precision
If you begin to notice that your brakes aren’t working quite as well as they once did, there could certainly be an array of reasons why this is so – particularly if your brakes haven’t been serviced in some time. However, if the module can’t accurately implement the information it’s given from other modules and sensors, your brakes may behave oddly. This symptom should not go overlooked for any extended period of time.

The feel of the brake pedal changes
Your brakes are a pressurized system that is implemented when the driver applies force to the brake pedal. If the brake pedal is no longer as responsive as it once was, or it feels different when you press down the pedal (e.g. the pedal is too easily pressed to the floor), then the issue could be related to a failing ABS module.


Lp,

Re: Zavore

Objavljeno: Če jun 10, 2021 4:11 pm
Napisal/-a uros11
golfabimu je napisal/-a:Na vpoklic, ki ga ima Golf 6 za ABS enoto predvidevam da si se odzval in so zadevo pregledali/posodobili na uradnem servisu?

The earth connection of the ABS/ESP system may be interrupted as a result of thermomechanical overload. This would lead to the failure of the ABS/ESP system and the risk of an accident.
Lp,


Nisem. Prvič slišim za ta vpoklic.

Re: Zavore

Objavljeno: Pe jun 11, 2021 5:16 am
Napisal/-a golfabimu
Koliko časa pa imaš ta avto? Ker če me spomin ne vara, smo začetek leta 2018 vsi lastniki dobili pisna vabila na vpoklic ( poznam kar nekaj ljudi, ki so ga dobili vkljicno z mano).

Lp,

Re: Zavore

Objavljeno: Pe jun 11, 2021 5:19 am
Napisal/-a uros11
12 let ...