Stran 1 od 1

KIA CEED SW 1.6 CRDi TEŽAVE DPF IN TURBINA

Objavljeno: Sr jan 19, 2022 10:27 am
Napisal/-a hojo
Pozdravljeni !

Imam velike težave z avtomobilom Kia CEED SW 1.6 CRDi, letnik 2018, oktober. Prevoženih cca 57.000 km. Dnevno se naredi cca 60 km, predvsem AC. Servis izvaja KIA Maribor. Pri 30.000 km sem opazil črni madež pod avtomobilom. Na servisu so ugotovili puščanje turbine. Med vožnjo ni bilo nobenih problemov. Nobene opozorilne lučke. Jo zamenjajo pod garancijo. Pri 45.000 km ponoven isti madež. Ugotovijo ponovno puščanje turbine. Servis ugotovi, razlog za puščanje turbine, zamašen DPF filter. Na servisu svetujejo vožnjo vsakih 14 dni pod obrati 3.000, min 25 km. Torej jo vozim vsakih 14 dni na agresivni izlet. Občasno se delajo tudi daljše relacije, tudi do 500 km. Pri 57.000 km ponovno enak madež. Skupni imenovalec pojava madeža je zimski čas. Poleti je vse OK. Na servisu ponovno ugotovijo enak problem. Sam dodatno ugotovim povečanje nivoja olja v motorju, cca 1 cm čez dovoljeno po šipki. Računalnik beleži normalno regeneracijo DPF filtra, kljub temu pa je ponovno zamašen DPF. Pri drugi okvari so mojstri na KIA Maribor kontaktirali tehnično službo KIA. Sedaj bodo ponovno kontaktirali tehnično službo. Vse meritve senzorjev, pritiskov itd so v mejah normale. Skratka na servisu se jim niti sanja ne kaj naj bi bilo narobe. Sam sem na spletu našel, da je lahko problem senzor diference tlaka DPF filtra. Mogoče je tudi problem v regulatorju vakuma, kar je treba ročno izmeriti. Za piko na i pa so pri zadnjem preverjanju turbine slabo pritrdili cev do turbine tako, da sem ostal na AC brez turbine. Skratka nočna mora. Se bojim, da servisni kader v MB ni dorasel problemom, ki odstopajo od rednih servisov. Edina dobra stran je, da so do sedaj vse menjali pod garancijo.
Na servisu me prepričujejo, da je to edini takšen problem in da s ceed-om 1.6 CRDi res ni nobenih problemov. Sem res edini, ki ima tovrstne težave s tem modelom ter kateri servis KIA bi bil mogoče v stanju to rešiti, po vaših izkušnjah. Hvala za odgovore.

Re: KIA CEED SW 1.6 CRDi TEŽAVE DPF IN TURBINA

Objavljeno: Sr jan 19, 2022 11:10 am
Napisal/-a boštjan_01
Na servisu svetujejo vožnjo vsakih 14 dni pod obrati 3.000, min 25 km.

To je normalno, da se dizel vozi pod 3.000 obrati. Ali si narobe napisal?
Kaj bo po poteku garancije?
Glavni vzrok je regeneracija filtra, po njihovem mnenju. Jaz bi zahteval menjavo PDF filtra in vse kar spada zraven. Če se bo težava nadaljevala, še menjat glavni računalnik.
Na servisu ti očistijo filter ali kaj drugega?
Na servisu me prepričujejo, da je to edini takšen problem ...

To je kasični odgovor na vseh servisih. Pooblaščeni servisi so znani.

Re: KIA CEED SW 1.6 CRDi TEŽAVE DPF IN TURBINA

Objavljeno: Sr jan 19, 2022 6:36 pm
Napisal/-a dejanb75
Naraščanje olja je znak da večkrat ugasnes avto med izvajanjem regeneracije. Takrat prekinil proces in višek goriva steče v olje. Znak da si prekinil regeneracijo je delovanje ventilatorja na vso moč se par minut potem ko je avto vgasnjen.

Mogoče bi bilo naj je da ti avto pregleda neodvisni mehanik ki zadeve obvlada in potem greš z izvidom na pooblaščenca da ti napako v garanciji odpravijo.

Re: KIA CEED SW 1.6 CRDi TEŽAVE DPF IN TURBINA

Objavljeno: Sr jan 19, 2022 7:11 pm
Napisal/-a hojo
Mislil sem na 3.000 obratih. Enkrat so izvedli čiščenje DPF filtra. Računalnik beleži, da se regeneracija izvaja. Kia ima urejeno regeneracijo DPF filtra tako, da sploh ne veš kdaj se izvaja. Posledično lahko avto ugasneš med regeneracijo.

Re: KIA CEED SW 1.6 CRDi TEŽAVE DPF IN TURBINA

Objavljeno: Sr jan 19, 2022 7:45 pm
Napisal/-a nejc1
A mogoče veš, če so kaj posodabljali program motornega računalnika? Če je to nov model Ceeda ki je prišel 2018 na trg je eden izmed prvih avtov in čisto možno, da so kasneje izpopolnili software in s tem mogoče uredili boljše delovanje določenih zadev. Jaz bi se prvo malo pozanimal v to smer.., če je možna posodobitev je to prvo kar se opravi..

Pri vožnji 2x 30 km avtoceste ne sme biti težav z regeneracijo dpfa in tudi menjava le tega zelo verjetno ne bo rešila težave. DPF se prekomarno zamaši oz. se ne regenereira pravilo, ker določena druga komponenta ne deluje pravilno in ne ker bi bilo s samim dpf-om kaj narobe... Mi je pa zanimivo, da se ti ne prižge nobena opozorilna lučka. Ker ponavadi takoj ko se dpf zamaši nekaj prek določene meje se prižge lučka za napako, preden je filter močno zamašen je treba še nekaj časa ignorirat lučko in vozit dalje...

Re: KIA CEED SW 1.6 CRDi TEŽAVE DPF IN TURBINA

Objavljeno: Sr jan 19, 2022 7:57 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
hojo: strajat pri odpravi napake, toliko časa da ti bodo na koncu zamenjali motor.

Re: KIA CEED SW 1.6 CRDi TEŽAVE DPF IN TURBINA

Objavljeno: Sr jan 19, 2022 9:00 pm
Napisal/-a D12J12
Profesionalni odnos, pripelješ na servis, opišeš napako in poveš kdaj imaš čas, da vozilo dostaviš. Nikoli ne menjaš 2x istega dela dokler se ne odkrije glavnega krivca, očitno to ni turbina. Po odkritju krivca zahtevaš menjavo vseh "poškodovanih" delov.
Aja pa če jim v drugo ne uspe odpraviti napake, lepo prosiš vodjo servisa, če ti lahko predlaga drugi servis za odpravo napake, ker ti nimaš časa za odkrivanje tople vode.

Re: KIA CEED SW 1.6 CRDi TEŽAVE DPF IN TURBINA

Objavljeno: Sr jan 19, 2022 9:20 pm
Napisal/-a hojo
Sem enakega mnenja. Sem jim že povedal, da nimam časa, da bom stalno na njihovem servisu. Naslednjič dobim nadomestno vozilo dokler ne popravijo. Ko sem bil še prijazen ni bilo možno dobiti nadomestno vozilo. Zdaj pa nisem več. Tudi vodjo servisa imam v planu srečat.

Re: KIA CEED SW 1.6 CRDi TEŽAVE DPF IN TURBINA

Objavljeno: Sr jan 19, 2022 10:48 pm
Napisal/-a emozul
Povsod preveč popuščamo, vsaj večina nas je taka.

Re: KIA CEED SW 1.6 CRDi TEŽAVE DPF IN TURBINA

Objavljeno: Če jan 20, 2022 3:48 pm
Napisal/-a hojo
Hvala vsem za odgovore

Re: KIA CEED SW 1.6 CRDi TEŽAVE DPF IN TURBINA

Objavljeno: Če jan 20, 2022 4:12 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Važno da imaš ti vse papirje in vse dokumentirano, ko se bo tega preveč nabralo pa se obrni na uvoznika.