Napisal/-a hojo Sr jan 19, 2022 9:27 am
Pozdravljeni !
Imam velike težave z avtomobilom Kia CEED SW 1.6 CRDi, letnik 2018, oktober. Prevoženih cca 57.000 km. Dnevno se naredi cca 60 km, predvsem AC. Servis izvaja KIA Maribor. Pri 30.000 km sem opazil črni madež pod avtomobilom. Na servisu so ugotovili puščanje turbine. Med vožnjo ni bilo nobenih problemov. Nobene opozorilne lučke. Jo zamenjajo pod garancijo. Pri 45.000 km ponoven isti madež. Ugotovijo ponovno puščanje turbine. Servis ugotovi, razlog za puščanje turbine, zamašen DPF filter. Na servisu svetujejo vožnjo vsakih 14 dni pod obrati 3.000, min 25 km. Torej jo vozim vsakih 14 dni na agresivni izlet. Občasno se delajo tudi daljše relacije, tudi do 500 km. Pri 57.000 km ponovno enak madež. Skupni imenovalec pojava madeža je zimski čas. Poleti je vse OK. Na servisu ponovno ugotovijo enak problem. Sam dodatno ugotovim povečanje nivoja olja v motorju, cca 1 cm čez dovoljeno po šipki. Računalnik beleži normalno regeneracijo DPF filtra, kljub temu pa je ponovno zamašen DPF. Pri drugi okvari so mojstri na KIA Maribor kontaktirali tehnično službo KIA. Sedaj bodo ponovno kontaktirali tehnično službo. Vse meritve senzorjev, pritiskov itd so v mejah normale. Skratka na servisu se jim niti sanja ne kaj naj bi bilo narobe. Sam sem na spletu našel, da je lahko problem senzor diference tlaka DPF filtra. Mogoče je tudi problem v regulatorju vakuma, kar je treba ročno izmeriti. Za piko na i pa so pri zadnjem preverjanju turbine slabo pritrdili cev do turbine tako, da sem ostal na AC brez turbine. Skratka nočna mora. Se bojim, da servisni kader v MB ni dorasel problemom, ki odstopajo od rednih servisov. Edina dobra stran je, da so do sedaj vse menjali pod garancijo.
Na servisu me prepričujejo, da je to edini takšen problem in da s ceed-om 1.6 CRDi res ni nobenih problemov. Sem res edini, ki ima tovrstne težave s tem modelom ter kateri servis KIA bi bil mogoče v stanju to rešiti, po vaših izkušnjah. Hvala za odgovore.