Stran 2 od 2

Re: Opel 1.6 cdti menjava verige

Objavljeno: Po dec 09, 2024 5:33 pm
Napisal/-a Gricko
glede lučke...mogoče ni bilo kaj ok poresetirano, veriga kolikor vem s tem nima veze.
Verjetno je za "obrabljenost" olja tudi kakšen senzor ( nafta v olju, voda v olju???) in ga lahko to heca?


glede verige, če zaropota samo ob zagonu je verjetno bolj problem v napenjalcu kot v verigi sami, meni je veriga pri okoli 180+ K km ropotala večkrat tudi med vožnjo, recimo ko si nežno bremzal z mašino... 1.6 cdti ( 2016)

Mislim, da so bile glede napenjalca ( če se ne motim je hidravličen) neke posodobitve oz se je dajalo neka vmesna tesnila ali ploščice?? da olje ni odteklo iz napenjalca, ko je bil avto ugasnjen, ker tukaj je problem, da napenjalec ne napne dovolj ob zagonu, ko še ni pravega tlaka v njem

bo povedal kdo, ki se bolj spozna.

PS: ima fakin bmw (pa verjetno še kdo) moped tudi te hidravlične j***a in to skoz ropota ob zagonih, sploh če je pred zagonom več dni stal.... rešitev je nov napenjalec, ki pa se zaćne podobno obnašati v kratkem.... takrat menjaš za mehanskega in si rešen.... no to je pri motorju....

Re: Opel 1.6 cdti menjava verige

Objavljeno: To dec 10, 2024 3:22 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Ker olje odteče v karter (čez noč) in ni mazanja, rešitev:
https://youtu.be/Ysf4_XB6R6c?si=frPrQQ66KHbkbxiW&t=440

Re: Opel 1.6 cdti menjava verige

Objavljeno: To dec 10, 2024 4:07 pm
Napisal/-a jackass006
Hvala obema, nas je mehanik nekoliko prestrašil. :)

Lep pozdrav

Re: Opel 1.6 cdti menjava verige

Objavljeno: To dec 10, 2024 5:47 pm
Napisal/-a Gricko
te bom malo razočaral.... da kar začni počasi razmišljati o menjavi, ker to vse so samo "podaljški" pred neizbežnim :mrgreen: .... torej menjava kompleta, da bo naslednjih 150 - 200k mir.....

meni so namreć to zamenjali oz zatesnili in je bilo OK....nekaj časa ( cca pol leta ampak je služben avto in kilometri letijo ) :? , ko se je ketna še malo stegnila je bil zvok nazaj in servis neizbežen

Re: Opel 1.6 cdti menjava verige

Objavljeno: To dec 10, 2024 10:05 pm
Napisal/-a RedBaron
Če je ketna obrabljena in raztegnjena (verjetno so obrabljeni tudi drsniki) je nobeno olje ali aditiv ne bo popravil...
Verjamem, da kakšna zadeva malo omili zadevo, ampak ne more pa je povrniti v OK stanje - razen menjave, seveda.

Sam sem pred kratkim menjal ketno na hondinem 2.2 I-CDTDI 140 KM dizlu. Pri prevoženih 320 kkm se je že kar precej slišala - konstantno.
Vgradil sem neoriginal material, komplet verige (obe ketni, vsi drsniki in vsi verižniki), ter mikro jermen in vse kar je povezano z njim (španer, ter vse jermenice, razen na kompresorju klime).
Strošek je bil pod 1000€.

Stara ketna je bila cca 0.5 cm daljša od nove, drsniki so imeli že kar globoke žlebove. Sedaj motor teče bolj gladko in vleče enakomerno in gladko čez celotno območje vrtljajev - prej ni vlekel tako enakomerno. Se občuti razlika!

Tako da če je potrebna menjava, bo potrebno menjati -> druge poti žal ni...

Re: Opel 1.6 cdti menjava verige

Objavljeno: So dec 14, 2024 4:41 pm
Napisal/-a wavemaker
Sicer nimam odgovora na vprašanje, podal bom samo moje izkušnje.

Imam isti motor 1.6 CDTI in ropot motorja se je slišal po servisih na pooblaščencu. (notri naj bi vlivali isto olje kot dajem sedaj nepooblaščencu (le 3 x dražje so ga računali) to je dexos 2). Odkar vozim na nepooblaščeni servis in nosim s seboj svoje olje, ni slišati verige niti pri zagonu. Prej se je včasih tudi med počasno vožnjo po mestu. Avto ima 240.000km. Ne vem, ali se lahko zahvalim sreči ali čemu drugemu. Na nepooblaščeni vozim od 150k dalje...