Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
samm
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: So jul 09, 2022 1:59 pm

Cukanje pri visoki obremenitvi

Napisal/-a samm Ne jul 10, 2022 6:22 pm

Zdravo.
Gre za Ford Focus 2013 , 1.0 ecoboost 125KM.
Po vsej kalvariji, počenemu batu, obnovi motorja leta 2019, zamenajnem pokrovu ventilov in v zadnjem času zapacanim in skurjenim svečkam ter napaki P2188 system too rich, sem to vse odpravil razen ene,ki se je pojavila pred enim mesecem.
Pri v pospeševanju na avtocesti v klanec pri nekje 150 km/h začne motor rahlo cukati in ne pospešue več. V preteklosti je iz sebe stisnil še nekaj.
V zadnjih dveh mesecih sem zamenjal skurjene svečke, dal obnovit piskajočo turbino, zamenjal injektorje, ki so padli na testu, vakum pumpo, ki je nazaj metala olje, vakum ventil zaradi odlomljenega nipla in preventivno zaradi iskanja napake zamenjal še knox senzor, TMAP senzor , MAP senzor ,MAF senzor in lambda sondo ( pred katalizatorjem) .
Če nebi pred časom navil na avtocessti, za ta problem nebi vedel, ker drugače dela OK, samo na polni obremenitvi ga nekaj moti.
Kaj bi lahko še bil vzrok za problem?
Hvala.
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2854
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: Cukanje pri visoki obremenitvi

Napisal/-a mrtwelvetrees Ne jul 10, 2022 7:37 pm

Jaz bi ugibal, da ne dobi zadosti bencina.
Drugače pa priklop boljšega testerja in iti na testno vožnjo, potem pa pregledati parametre (grafe)... to ne zna vsakdo.
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6389
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Cukanje pri visoki obremenitvi

Napisal/-a Fan Po jul 11, 2022 1:00 am

X2
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
coco66
Novinec
 
Prispevkov: 340
Pridružen: Sr okt 09, 2013 2:14 pm

Re: Cukanje pri visoki obremenitvi

Napisal/-a coco66 Po jul 11, 2022 5:16 am

DINOS
 
samm
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: So jul 09, 2022 1:59 pm

Re: Cukanje pri visoki obremenitvi

Napisal/-a samm Po jul 11, 2022 6:49 am

:lol:
coco66 je napisal/-a:DINOS
 
samm
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: So jul 09, 2022 1:59 pm

Re: Cukanje pri visoki obremenitvi

Napisal/-a samm Po jul 11, 2022 6:50 am

Katere podatke na testerju je treba gledat v tem primeru ?
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Cukanje pri visoki obremenitvi

Napisal/-a void Po jul 11, 2022 9:03 am

Ou shit, kolk kilometrov pa ima avto sam po sebi?
 
coco66
Novinec
 
Prispevkov: 340
Pridružen: Sr okt 09, 2013 2:14 pm

Re: Cukanje pri visoki obremenitvi

Napisal/-a coco66 Po jul 11, 2022 11:38 am

Glavno da je motor leta, le kakšni so drugi?
 
samm
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: So jul 09, 2022 1:59 pm

Re: Cukanje pri visoki obremenitvi

Napisal/-a samm Po jul 11, 2022 11:48 am

void je napisal/-a:Ou shit, kolk kilometrov pa ima avto sam po sebi?

100000 do zlomljenega bata in po obnovi 45000. Ne vem koliko je k vsemu temu pripomogla Revo mapa, ki je dodala 30 KM.
Srm pa dal nazaj mesec nazaj original, ker imam dovolj sranja , krivo ali ne. Ko se dokončno zrihta, avto dobi žena.
Je bil pa tudi obnavljalec motorja, Artmotors Radomlje, vreden svojega denarja, v narekovajih. Ne bom pisal kaj vse sem doživljal, ker bi bilo preveč, samo ena zadeva. Cev na turbino so nataknili tako, da je bila na robu zlomljena (luknja) in posledično je stolklo turbino.
Zadnjič spremenil samm, dne Po jul 11, 2022 11:58 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
coco66
Novinec
 
Prispevkov: 340
Pridružen: Sr okt 09, 2013 2:14 pm

Re: Cukanje pri visoki obremenitvi

Napisal/-a coco66 Po jul 11, 2022 11:57 am

Ne delaj tega ti bo glavo odbila
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3277
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Re: Cukanje pri visoki obremenitvi

Napisal/-a McLaren Po jul 11, 2022 1:39 pm

coco66 je napisal/-a:Glavno da je motor leta, le kakšni so drugi?

Ne vem kaki si drugi ampak meni ze 100000km dela brez problema
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6389
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Cukanje pri visoki obremenitvi

Napisal/-a Fan Po jul 11, 2022 3:59 pm

samm je napisal/-a:Katere podatke na testerju je treba gledat v tem primeru ?


Potrebno je gledati parametre delovanje motorja in senzorjev. Je pa res, da je potrebno to znati brati.
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2854
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: Cukanje pri visoki obremenitvi

Napisal/-a mrtwelvetrees Po jul 11, 2022 8:52 pm

1.0 ecoboost je imel serijske napake (sicer ne vem kateri letnik) ampak vem da so bile. Moto se je pregreval pa še kaj....
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3277
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Re: Cukanje pri visoki obremenitvi

Napisal/-a McLaren To jul 12, 2022 2:56 pm

Ja prve serije so imele probleme, zdej je pa ta motor ze tolk casa zunaj da so bolj al manj odpravli tezave
 
samm
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: So jul 09, 2022 1:59 pm

Re: Cukanje pri visoki obremenitvi

Napisal/-a samm Sr jul 13, 2022 2:03 pm

Ja jaz imam še prvo generacijo motorja M1DA.
Sdaj sem pa opazil še eno nepravilno delovanje.
In sicer Start-Stop. Mogoče je vse povezano, tudi z P2188 napako.
Opazil sem da se je motor ugasnil pri 33 stopinjah zunanje temperature. Meja je postavljena pri 30 stopinjah.
Na displaju je 33 definitivni pravilna temperatura. Torej nek senzor ne dela prav, vsaj po logiki.
Za napako P2188, premočna mešanica sem kot možen vzrok zasledil tudi zanič senzor hladilne tekočine.
Je možna povezava, ali start-stop sistem dobi podatek o zunanji temperaturi kje drugje ?
 
jereb007
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Sr maj 30, 2018 5:54 am

Re: Cukanje pri visoki obremenitvi

Napisal/-a jereb007 Če jul 14, 2022 5:21 am

Temperaturo zraka se meri v merilcu pretoka zraka, če boš gledal parametre s testerjem je odstopanje tudi do +10 stopinj, odvisno kje je vzet dovod zraka.

Za kodo P2188, bi bil lahko kriv tudi merilec pretoka zraka, odstrani, očisti s brake cleanerjem in testiraj.
Jaz bi preveril še, ali ventil ,ki skrbi za odvajanje bencinskih hlapov iz tanka, če ni le ta prebit.
 
1992Diavolo1992
Novinec
 
Prispevkov: 319
Pridružen: Pe sep 13, 2013 6:49 pm

Re: Cukanje pri visoki obremenitvi

Napisal/-a 1992Diavolo1992 So jul 16, 2022 12:09 pm

Avti so se vozili v preso ze za precej manj tezav.

Resi se skart robe.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 28 gostov