Stran 1 od 1

Cukanje pri visoki obremenitvi

Objavljeno: Ne jul 10, 2022 6:22 pm
Napisal/-a samm
Zdravo.
Gre za Ford Focus 2013 , 1.0 ecoboost 125KM.
Po vsej kalvariji, počenemu batu, obnovi motorja leta 2019, zamenajnem pokrovu ventilov in v zadnjem času zapacanim in skurjenim svečkam ter napaki P2188 system too rich, sem to vse odpravil razen ene,ki se je pojavila pred enim mesecem.
Pri v pospeševanju na avtocesti v klanec pri nekje 150 km/h začne motor rahlo cukati in ne pospešue več. V preteklosti je iz sebe stisnil še nekaj.
V zadnjih dveh mesecih sem zamenjal skurjene svečke, dal obnovit piskajočo turbino, zamenjal injektorje, ki so padli na testu, vakum pumpo, ki je nazaj metala olje, vakum ventil zaradi odlomljenega nipla in preventivno zaradi iskanja napake zamenjal še knox senzor, TMAP senzor , MAP senzor ,MAF senzor in lambda sondo ( pred katalizatorjem) .
Če nebi pred časom navil na avtocessti, za ta problem nebi vedel, ker drugače dela OK, samo na polni obremenitvi ga nekaj moti.
Kaj bi lahko še bil vzrok za problem?
Hvala.

Re: Cukanje pri visoki obremenitvi

Objavljeno: Ne jul 10, 2022 7:37 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Jaz bi ugibal, da ne dobi zadosti bencina.
Drugače pa priklop boljšega testerja in iti na testno vožnjo, potem pa pregledati parametre (grafe)... to ne zna vsakdo.

Re: Cukanje pri visoki obremenitvi

Objavljeno: Po jul 11, 2022 1:00 am
Napisal/-a Fan
X2

Re: Cukanje pri visoki obremenitvi

Objavljeno: Po jul 11, 2022 5:16 am
Napisal/-a coco66
DINOS

Re: Cukanje pri visoki obremenitvi

Objavljeno: Po jul 11, 2022 6:49 am
Napisal/-a samm
:lol:
coco66 je napisal/-a:DINOS

Re: Cukanje pri visoki obremenitvi

Objavljeno: Po jul 11, 2022 6:50 am
Napisal/-a samm
Katere podatke na testerju je treba gledat v tem primeru ?

Re: Cukanje pri visoki obremenitvi

Objavljeno: Po jul 11, 2022 9:03 am
Napisal/-a void
Ou shit, kolk kilometrov pa ima avto sam po sebi?

Re: Cukanje pri visoki obremenitvi

Objavljeno: Po jul 11, 2022 11:38 am
Napisal/-a coco66
Glavno da je motor leta, le kakšni so drugi?

Re: Cukanje pri visoki obremenitvi

Objavljeno: Po jul 11, 2022 11:48 am
Napisal/-a samm
void je napisal/-a:Ou shit, kolk kilometrov pa ima avto sam po sebi?

100000 do zlomljenega bata in po obnovi 45000. Ne vem koliko je k vsemu temu pripomogla Revo mapa, ki je dodala 30 KM.
Srm pa dal nazaj mesec nazaj original, ker imam dovolj sranja , krivo ali ne. Ko se dokončno zrihta, avto dobi žena.
Je bil pa tudi obnavljalec motorja, Artmotors Radomlje, vreden svojega denarja, v narekovajih. Ne bom pisal kaj vse sem doživljal, ker bi bilo preveč, samo ena zadeva. Cev na turbino so nataknili tako, da je bila na robu zlomljena (luknja) in posledično je stolklo turbino.

Re: Cukanje pri visoki obremenitvi

Objavljeno: Po jul 11, 2022 11:57 am
Napisal/-a coco66
Ne delaj tega ti bo glavo odbila

Re: Cukanje pri visoki obremenitvi

Objavljeno: Po jul 11, 2022 1:39 pm
Napisal/-a McLaren
coco66 je napisal/-a:Glavno da je motor leta, le kakšni so drugi?

Ne vem kaki si drugi ampak meni ze 100000km dela brez problema

Re: Cukanje pri visoki obremenitvi

Objavljeno: Po jul 11, 2022 3:59 pm
Napisal/-a Fan
samm je napisal/-a:Katere podatke na testerju je treba gledat v tem primeru ?


Potrebno je gledati parametre delovanje motorja in senzorjev. Je pa res, da je potrebno to znati brati.

Re: Cukanje pri visoki obremenitvi

Objavljeno: Po jul 11, 2022 8:52 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
1.0 ecoboost je imel serijske napake (sicer ne vem kateri letnik) ampak vem da so bile. Moto se je pregreval pa še kaj....

Re: Cukanje pri visoki obremenitvi

Objavljeno: To jul 12, 2022 2:56 pm
Napisal/-a McLaren
Ja prve serije so imele probleme, zdej je pa ta motor ze tolk casa zunaj da so bolj al manj odpravli tezave

Re: Cukanje pri visoki obremenitvi

Objavljeno: Sr jul 13, 2022 2:03 pm
Napisal/-a samm
Ja jaz imam še prvo generacijo motorja M1DA.
Sdaj sem pa opazil še eno nepravilno delovanje.
In sicer Start-Stop. Mogoče je vse povezano, tudi z P2188 napako.
Opazil sem da se je motor ugasnil pri 33 stopinjah zunanje temperature. Meja je postavljena pri 30 stopinjah.
Na displaju je 33 definitivni pravilna temperatura. Torej nek senzor ne dela prav, vsaj po logiki.
Za napako P2188, premočna mešanica sem kot možen vzrok zasledil tudi zanič senzor hladilne tekočine.
Je možna povezava, ali start-stop sistem dobi podatek o zunanji temperaturi kje drugje ?

Re: Cukanje pri visoki obremenitvi

Objavljeno: Če jul 14, 2022 5:21 am
Napisal/-a jereb007
Temperaturo zraka se meri v merilcu pretoka zraka, če boš gledal parametre s testerjem je odstopanje tudi do +10 stopinj, odvisno kje je vzet dovod zraka.

Za kodo P2188, bi bil lahko kriv tudi merilec pretoka zraka, odstrani, očisti s brake cleanerjem in testiraj.
Jaz bi preveril še, ali ventil ,ki skrbi za odvajanje bencinskih hlapov iz tanka, če ni le ta prebit.

Re: Cukanje pri visoki obremenitvi

Objavljeno: So jul 16, 2022 12:09 pm
Napisal/-a 1992Diavolo1992
Avti so se vozili v preso ze za precej manj tezav.

Resi se skart robe.