Pri novem Volvu XC60 (1500 prevoženih kilometrov, avtomatski menjalnik, izključen "auto-hold" gumb oziroma sprobano pred pritiskom gumba in potem še takoj po pritisku, z enakim rezultatom) se ob vsakem ustavljanju ko je menjalnik v drive (D) ob popuščanju pedala zavore in kasneje ob dodajanju plina pri speljevanju zasliši zvok, ki še najbolj spominja na zategovanje/odtegovanje ročne zavore pri starih avtomobilih. Razumem, da avto sam drži zavoro, da se ne bi premikal po malem naprej, ker je pač menjalnik v D, ampak ne razumem zakaj to tako glasno ropota, če sicer zaviranje s pedalom ne povzroči prav nobenega takšnega zvoka
Moja vprašanja:
Je kdo opazil podobno stvar v svojem novem avtu z avtomatskim menjalnikom če se ustavi in čez nekaj časa spelje, brez da bi vmes prestavil v N? (katerekoli znamke/specifično Volvo novejšega letnika)
V čem je sploh smisel tistega auto-hold gumba, če očitno ne vpliva na to avtomatsko zaviranje?
Je avtomatska zavora dejansko druga kakor "nožna" (ki se aktivira s pritiskom na pedal in ne povzroča nobenega zvoka)? Če gre mehansko gledano za isto stvar (iste diske in čeljusti), le da jo enkrat upravlja avtomatika, drugič pa človek, bi pričakoval da bo ta moteči zvok prisoten ali obakrat, ali pa nikoli, ne pa samo pri enem načinu uporabe, kar me najbolj bega ...
Prodajalec pravi, da je "pri novih avtih to normalno da se sliši tak zvok" - dva različna testna avtomobila istega modela (starejši letnik) nista imela med testno vožnjo nobenih takih zvokov. Niti še nikoli nisem slišal takega zvoka med normalnim ustavljanjem in speljevanjem na križišču v raznih avtomobilih z avtomatskim menjalnikom drugih znamk (Toyota, Nissan, Audi, Opel) ...
Je to dejansko normalno in bo s časom izginilo ali je lahko posledica kakšnega spregledanega koraka pri nultem servisu? Slednje sprašujem zato,. ker je na enem mestu v avtu še ostal nek oranžen trak, ki mu najbrž ni mesto tam ko se avto preda kupcu ... kdo ve kaj bi še lahko pozabili naredit
Hvala za vse odgovore, ideje, nasvete