Stran 1 od 1

Nastavitev zavornih oblog "pakn" renault captur

Objavljeno: Sr nov 02, 2022 5:42 pm
Napisal/-a MercedesV
Pozdrav .

Malce pomoči prosim.

Predvsem me zanima kako deluje tisti mehanizem za nastavljanje razmaka pakn zadaj na renault capturju.

Imel sem težavo ,da je nekaj cvililo v enem kolesu . Razdrem in vidim da se je ena obloga enostavno odlepila.

Ok ,menjam obloge. Samo mi ni čisto jasno kako bi naj nastavil tisti mehanizem. Malo roba je na drumli , in ne moreš čisto približati.

A to deluje kaj avtomatsko ali ne ? Ker ročno imam kar visoko. Bi morala biti nižja glede na nove obloge.

kakšen je pravilen postopek nastavlja nja tistega mehanozma.

hvala.lp

Re: Nastavitev zavornih oblog "pakn" renault captur

Objavljeno: Sr nov 02, 2022 9:16 pm
Napisal/-a RedBaron
Ne vem točno, kako ima captur, ampak jaz nastavim tako, da najprej približam pakne, da se bobna ne da vrteti, potem pa malenkosti popustim, da se normalno (rado) vrti. In potem malo spremljam, če se zadeva greje. Če se kateri greje, ga še malenkost popustim.

Če ima zadaj bobne, potem skoraj zagotovo ima samonastavljivi mehanizem, ki kompenzira obrabo zavornih oblog. Če pa ima diske z bobni za ročno, pa morda nima tega.

Re: Nastavitev zavornih oblog "pakn" renault captur

Objavljeno: Sr nov 02, 2022 9:52 pm
Napisal/-a MercedesV
Klasične bobne s paknami.

Mehanizem ima . Samo tisto kronco lahko nastavljaš samo tako da je boben dol. Zadaj na plošči ni luknje ,da bi lahko nastavljal. Pa itak bi bila težava ker vrtiš lahko samo v eno smer.

In če ta samonastavitvneni mehanizem deluje , v kolikem času ,zaviranju se potem nastavi ? Verjetno to počasi prestavlja tisto kronco ,če sploh deluje.

Re: Nastavitev zavornih oblog "pakn" renault captur

Objavljeno: Sr nov 02, 2022 10:35 pm
Napisal/-a danci1973
Pri nekaterih avtomobilih lahko mehanizem nastaviš skozi luknjo za vijak platišča. Če ni drugem opcija, daš boben gor, sprobaš, koliko ročna prime na 2. kliku - če ni v redu, daš boben dol, zavrtiš nastavitveni vijak in večkrat ponoviš vajo.

Ali pa večkrat močno pritisneš na (nožno) zavoro, najbolje z zagnanim motorjem, da servo deluje. Kolikokrat, je pa odvisno od tega, kako daleč so pakne od 'prave' pozicije.