Fan je napisal/-a:Lahko se vgradi karkoli, je pa res, če želite, da bo parkirna ročna tudi delovala ............. bo potrebno kupiti original ali Ate. To je edini recept za delovanje!
RedBaron je napisal/-a:z vsemi temi ploščicami so zavore prijele in to čisto normalno!
Fan je napisal/-a:RedBaron je napisal/-a:z vsemi temi ploščicami so zavore prijele in to čisto normalno!
Včasih je bolje najprej prebrati in šele nato komentirati! Verjamem, da vam je delovalo z omenjenimi zavornimi ploščicami. Žal pa se tukaj govori o zavornih oblogah, ki so vgrajene v zavornem disku. Torej z zavornimi ploščicami nima veze.
Zavorne obloge ki so vgrajene v zavornem disku za svoje delovanje potrebujejo idealno prilaganje in veliko torno obremenitev. Same obloge je cca 100mm X 25mm in tudi kakšne velike sile potega ni. Prav tako se omenjene obloge ne utečejo med vožnjo ( ni zategnjena parkirna zavora ) in se vsake neravnine na oblogah takoj poznajo. Torej v koliko se ne uporabi kvalitetnih oblog, je samega zavornega učinka bore malo. Vsekakor se bolj izplača dodati tistih 30€ in imeti kasneje mir ( tehnični pregled ) kot pa ponovno rušiti - dvojno delo, dvojni strošek. Kar pa je na kraju veliko dražje.
Firediver je napisal/-a:Najprej debelo gledajo, potem pa jo na valjarjih - kot ponavadi pri testu zavor, itak je nizka hitrost - zategnejo s pritiskom-potegom na gumb za parkirno zavoro.
Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 59 gostov