"problem" recimo, da ostaja...
za vikend sem vse podrl, očistil, zamenjal tesnila, batek, sestavil, odzračil...... malo bolje, pa še vedno malo drži
El. ročna v tem primeru nima veze, ročna lepo spusti in ne vpliva na "držanje"- v to sem prepričan
Tudi med razstavljanjem, o ring (ročne) okoli ohišja ni spustil, ja pa bilo okoli oksidirano, notranjost čista, brez oksidacije, rje, notranji o ring bp.
Cilinder-bat, rja je le na stični površini z ploščico in rob do manšete, rob, kjer manšeta leži je bil iz vrha rjast, notri utor pa je bil lep, ravno tako celoten batek
vse očistil, zbrusil, pobarval, zamenjal glavno tesnilo, manšeto, tesnilo za el ročno in tudi bakreno pušo ročne ( stari kosi vsi ok).
Batek (tudi nov) je šel sicer lepo notri, pa vseeno, z kar nekaj sile ( sicer je lepo konstantno notri drsel, je pa bilo treba kar pritisniti z roko)
Vse dobro namazal sestavil, odzračil in mogoče je malo bolje, pa še vedno rahko stiska.
Guma se zavrti cca 2-3 kroge ko je v zraku in jo zavrtiš. če po sprostitvi bremze primeš čeljust in malo "potreseš"- potegneš skupaj pa se vse sprosti in se obrača brez vsakega upora.
Testna vožnja pa je bila res kratka, par km ( pač vikend avto), se je pa opazila razlika v temp spredaj / zadaj ( zadaj bolj vroče) mogoče se mora še vse skupaj malo uležati.
Ima kdo še kakšno idejo, kaj bi lahko bil še problem oz kaj bi se splačalo pogledati