@mrtwelvetrees
kot omenjeno, pred menjavo ni bilo problema, po menjavi pa takoj in na obeh čeljustih....nič zvito
@D12J12
ob menjavi ploščic se je menjal tudi "plehek", po katerem ploščice potujejo, sama čeljust pa je bila dobro očiščena, predno se je ta pleh zamenjal/ vstavil
same ploščice namazane in lepo potujejo levo desno
@yeo
hm....ker?? namaže se itak le repke ploščic, po katerih se premikajo ploščice po že omenjenem "plehku"
@AssKicker
dvomim tudi v to, ker kot rečeno, pred menjavo tega ni bilo, takoj po menjavi pa se je pojavil ta problem, tudi motorček lepo deluje, se ne zatika, ko ga priključiš na elektriko.
O ring verjamem, da če bi se ga dodtaknil, bi začel puščati, ampak tega o ringa se ne dotikaš, ker motorčka ne demontiraš. Da bi pa začel kar tako puščati
----------------------------------------------------
Kot že omenjeno, to bremzanje je res minimalno, ploščice ne držijo skupaj, niti se ne zatikajo, le ko popustijo izgleda, kot da bi malenkost premalo se odprle.
Dejansko je to minimalna sila ampak ker je stalni kontakt, se po določeni dolžini poti segrejejo.
Ko probaš vrteti disk na roko, se ga komot zavrti, če s prsti
z malo moči stisneš ploščice skupaj, pa diska ne boš več zavrtel.
Torej gre res za malo sila ampak očitno dovolj, da se segreva.
------
Ali je možno, da ta problem povzroča "vakum" na gumi zaščiti od vodil čeljusti??
Ko vodila očistiš, namažeš, natakneš gumico čez in sestaviš v čeljust, se zrak, ki je ujet med med tesnilo ( vodilo še dokaj odprto) vseeno lahko stisne in ujide med gumico in ležiščem ob stiskanju, ko pa hočeš vodilo razširiti, pa se pod gumico od vodil naredi "vakum" in vodilo (čeljust) kar samo potegne nazaj skupaj ....se mi zdi da ravno toliko vleče skupaj da ustvarja preveč trenja med diskom/ploščico, da se vse segreva
Je to možno ali je to "strel" v prazno, sicer pa ne vem, kaj bi v tem primeru sploh lahko naredil