01341 - Control Module in Instrument Panel On Comfort CAN (J285)
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Reset counter: 154
Mileage: 0 km
Time Indication:
Gregor333 je napisal/-a: občasno, ko avto vžgem, ostanejo goreti vse kontaktne lučke na števcu, avto pa deluje čist normalno.
Lp
danci1973 je napisal/-a:ECU (Engine Control Unit), ki krmili injektorje, vžigalne tuljave in praktično vse ostalo, kar motor rabi za delovanje,, ne ve, da motor dela?
Gregor333 je napisal/-a:Ja nisem pa napisal, da na števcu spodaj oznaka DEF ( defekt ), ko svetijo lučke...
Pa mogoče se mi bolj pogosto to zgodi, ko je zunaj zelo vroče, čez (+30 ) ... ali pa je to slučajnost...
MacTron je napisal/-a:Pozdrav,
V tekstu je omenjena napaka, ki so jo skenirali na pooblaščenem servisu, nič pa o bistvu opis te napake, kajti le tako bomo prišli do neke rešitve. V ta namen, vam v spodnjem delu predstavljam morebiten opis (ne nujno te napake) tega dela, se pravi segment (J285)
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... .28J285.29
- Koda: Izberi vse
01341 - Control Module in Instrument Panel On Comfort CAN (J285)
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Reset counter: 154
Mileage: 0 km
Time Indication:
Glede na opis pa tudi previdevam, da se še ni odprlo števca ter pregledalo in pomerilo z multimetrom instrumentne PCB plošče (po domače matične plošče števca) kjer bi se ugotovilo, če je na sami plošči kakšen element (mikrokontroler, kondenzator, upor, tranzistor) poškodovan ali morda korodiran ter zaradi tega sproža anomalije.
MacTron je napisal/-a:Gregor333 je napisal/-a:Ja nisem pa napisal, da na števcu spodaj oznaka DEF ( defekt ), ko svetijo lučke...
Pa mogoče se mi bolj pogosto to zgodi, ko je zunaj zelo vroče, čez (+30 ) ... ali pa je to slučajnost...
Tole je pa precej pomemben podatek. Če sedaj povežemo še tisti "nekaj" z obrazložitvijo o instrumentni plošči PCB, pridemo do dveh možnosti.
Prva: DEF ali dEF odvisno od displaya, se pojavi v primeru napake ravno na/v instrumentu, zapiše pa se v EEPROM kot posledica skok/padec napetosti, poseganje v notranji software plošče ali okvare na elementih. Teh 19 lučk (opozorilne ali indikatorske, informativne) so lahko popolnoma naključne in ne prikazujejo dejanskega stanja problema ali informacije, zato jih diagnostična naprava ne razbere kot napake, ker jih tudi ni (le na J285). Skratka, potrebno bo ponovno kodiranje/obnova EEPROMa in kot že rečeno inspekcija PCB-ja ter z brisanjem vzpostaviti nazaj na popolno funkcionalnost notranje programske opreme.
Druga: Ta možnost pa se nanaša na že omenjeno napako v podskupini v J285: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00003 pregled/ponovna nastavitev kontrolne enote ECU. Visoka zunanja temperatura + motorna bi bila vprašanje za vse B7/B8/B9 kajti pri A4 B8 se ECU nahaja na levem delu motornega prostora pod črnim pokrovom. Kar pa že konstruktorsko in z nešteto testov te enote prenese tudi to.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 24 gostov