Stran 1 od 1

AUDI A4 B8 lučke na števcu ne ugasnejo

Objavljeno: Pe jan 20, 2023 11:32 am
Napisal/-a Gregor333
Pozdravljeni,

Rabil bi pomoč, če je kdo imel podoben primer...
Imam Audi a4 B8 2.0 TDI in mi občasno, ko avto vžgem, ostanejo goreti vse kontaktne lučke na števcu, avto pa deluje čist normalno.
Bil sem že na raznih avtodiagnostikah in ne pokaže nič. Na pooblaščenem servisu kaže nekaj na števcu, ampak rečejo, da ni nujno da je kriv števec.
Katerega koli mojstra za števce vprašam, rečejo, da s temi števci niso imeli nikoli problema.

Prosim za kakršnokoli informacijo.

Hvala,Lp

Re: AUDI A4 B8 lučke na števcu ne ugasnejo

Objavljeno: Pe jan 20, 2023 12:34 pm
Napisal/-a MacTron
Pozdrav,

V tekstu je omenjena napaka, ki so jo skenirali na pooblaščenem servisu, nič pa o bistvu opis te napake, kajti le tako bomo prišli do neke rešitve. V ta namen, vam v spodnjem delu predstavljam morebiten opis (ne nujno te napake) tega dela, se pravi segment (J285)

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... .28J285.29
Koda: Izberi vse
01341 - Control Module in Instrument Panel On Comfort CAN (J285)
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 154
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication:

Glede na opis pa tudi previdevam, da se še ni odprlo števca ter pregledalo in pomerilo z multimetrom instrumentne PCB plošče (po domače matične plošče števca) kjer bi se ugotovilo, če je na sami plošči kakšen element (mikrokontroler, kondenzator, upor, tranzistor) poškodovan ali morda korodiran ter zaradi tega sproža anomalije.

Re: AUDI A4 B8 lučke na števcu ne ugasnejo

Objavljeno: Pe jan 20, 2023 2:36 pm
Napisal/-a Fan
Gregor333 je napisal/-a: občasno, ko avto vžgem, ostanejo goreti vse kontaktne lučke na števcu, avto pa deluje čist normalno.
Lp


Se je preverilo, ko lučke ostanejo prižgane, da se rahlo pritisne stopalko plina. Če takrat ugasnejo, ECU ne ve, da motor deluje. Torej bo potrebno iskati problem pri senzorjih motorja.

Re: AUDI A4 B8 lučke na števcu ne ugasnejo

Objavljeno: Pe jan 20, 2023 3:30 pm
Napisal/-a danci1973
ECU (Engine Control Unit), ki krmili injektorje, vžigalne tuljave in praktično vse ostalo, kar motor rabi za delovanje,, ne ve, da motor dela? :huh:

Re: AUDI A4 B8 lučke na števcu ne ugasnejo

Objavljeno: Pe jan 20, 2023 4:44 pm
Napisal/-a boštjan_01
Kontaktrne lučke razumem, da sveti simbol baterije? Lahko je kaj okrog altenatorja. Če dodaš gas bi morale ugasnit.
Svetijo neprestano ali sčasoma ugasnejo?
Ali svetijo čisto vse kontrolke?
Težava se je pojavila kar naenkrat ali že daj časa, je konstantno vsakokrat enako?
...

Bolj natančno kot boš razložil, boljše bo.

Re: AUDI A4 B8 lučke na števcu ne ugasnejo

Objavljeno: So jan 21, 2023 1:15 pm
Napisal/-a Gregor333
Hvala za vse informacije, upam, da kaj rešimo iz vaših info.
Ja nisem pa napisal, da na števcu spodaj oznaka DEF ( defekt ), ko svetijo lučke...
Pa mogoče se mi bolj pogosto to zgodi, ko je zunaj zelo vroče, čez (+30 ) ... ali pa je to slučajnost...
Škoda, da ne morem vstavit slike...

Re: AUDI A4 B8 lučke na števcu ne ugasnejo

Objavljeno: So jan 21, 2023 1:33 pm
Napisal/-a Fan
danci1973 je napisal/-a:ECU (Engine Control Unit), ki krmili injektorje, vžigalne tuljave in praktično vse ostalo, kar motor rabi za delovanje,, ne ve, da motor dela? :huh:


Ja, na Peugeot 508 ali C5 ( od let. 2015 naprej ), če je kaj narobe s senzorjem položaja motorja ( 4 pini ) vse lepo deluje, samo nekaj lučk ostane na števcu in elektronska ročne ne deluje ( ne da se jo spustiti ). Prav tako Renault Megane ( od let. 2010 naprej ), če je okvarjena tipka za vžig, ecu ne izključi zaganjača, čeprav motor že veselo deluje.

Re: AUDI A4 B8 lučke na števcu ne ugasnejo

Objavljeno: So jan 21, 2023 3:14 pm
Napisal/-a MacTron
Gregor333 je napisal/-a:Ja nisem pa napisal, da na števcu spodaj oznaka DEF ( defekt ), ko svetijo lučke...
Pa mogoče se mi bolj pogosto to zgodi, ko je zunaj zelo vroče, čez (+30 ) ... ali pa je to slučajnost...

Tole je pa precej pomemben podatek. Če sedaj povežemo še tisti "nekaj" z obrazložitvijo o instrumentni plošči PCB, pridemo do dveh možnosti.

Prva: DEF ali dEF odvisno od displaya, se pojavi v primeru napake ravno na/v instrumentu, zapiše pa se v EEPROM kot posledica skok/padec napetosti, poseganje v notranji software plošče ali okvare na elementih. Teh 19 lučk (opozorilne ali indikatorske, informativne) so lahko popolnoma naključne in ne prikazujejo dejanskega stanja problema ali informacije, zato jih diagnostična naprava ne razbere kot napake, ker jih tudi ni (le na J285). Skratka, potrebno bo ponovno kodiranje/obnova EEPROMa in kot že rečeno inspekcija PCB-ja ter z brisanjem vzpostaviti nazaj na popolno funkcionalnost notranje programske opreme.

Druga: Ta možnost pa se nanaša na že omenjeno napako v podskupini v J285: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00003 pregled/ponovna nastavitev kontrolne enote ECU. Visoka zunanja temperatura + motorna bi bila vprašanje za vse B7/B8/B9 kajti pri A4 B8 se ECU nahaja na levem delu motornega prostora pod črnim pokrovom. Kar pa že konstruktorsko in z nešteto testov te enote prenese tudi to.

Re: AUDI A4 B8 lučke na števcu ne ugasnejo

Objavljeno: So jan 21, 2023 3:53 pm
Napisal/-a Gregor333
MacTron je napisal/-a:Pozdrav,

V tekstu je omenjena napaka, ki so jo skenirali na pooblaščenem servisu, nič pa o bistvu opis te napake, kajti le tako bomo prišli do neke rešitve. V ta namen, vam v spodnjem delu predstavljam morebiten opis (ne nujno te napake) tega dela, se pravi segment (J285)

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... .28J285.29
Koda: Izberi vse
01341 - Control Module in Instrument Panel On Comfort CAN (J285)
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 154
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication:

Glede na opis pa tudi previdevam, da se še ni odprlo števca ter pregledalo in pomerilo z multimetrom instrumentne PCB plošče (po domače matične plošče števca) kjer bi se ugotovilo, če je na sami plošči kakšen element (mikrokontroler, kondenzator, upor, tranzistor) poškodovan ali morda korodiran ter zaradi tega sproža anomalije.


Ne nismo še nič odpirali... hvala

MacTron je napisal/-a:
Gregor333 je napisal/-a:Ja nisem pa napisal, da na števcu spodaj oznaka DEF ( defekt ), ko svetijo lučke...
Pa mogoče se mi bolj pogosto to zgodi, ko je zunaj zelo vroče, čez (+30 ) ... ali pa je to slučajnost...

Tole je pa precej pomemben podatek. Če sedaj povežemo še tisti "nekaj" z obrazložitvijo o instrumentni plošči PCB, pridemo do dveh možnosti.

Prva: DEF ali dEF odvisno od displaya, se pojavi v primeru napake ravno na/v instrumentu, zapiše pa se v EEPROM kot posledica skok/padec napetosti, poseganje v notranji software plošče ali okvare na elementih. Teh 19 lučk (opozorilne ali indikatorske, informativne) so lahko popolnoma naključne in ne prikazujejo dejanskega stanja problema ali informacije, zato jih diagnostična naprava ne razbere kot napake, ker jih tudi ni (le na J285). Skratka, potrebno bo ponovno kodiranje/obnova EEPROMa in kot že rečeno inspekcija PCB-ja ter z brisanjem vzpostaviti nazaj na popolno funkcionalnost notranje programske opreme.

Druga: Ta možnost pa se nanaša na že omenjeno napako v podskupini v J285: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00003 pregled/ponovna nastavitev kontrolne enote ECU. Visoka zunanja temperatura + motorna bi bila vprašanje za vse B7/B8/B9 kajti pri A4 B8 se ECU nahaja na levem delu motornega prostora pod črnim pokrovom. Kar pa že konstruktorsko in z nešteto testov te enote prenese tudi to.


Hvala mojster!
Bi znala bit prva možnost, ko sem zamenjal akumulator, je bilo kake 3-4 tedne ok, potem se je pa spet pojavilo... in pa sem se zdej spomnil, na enem testerju je pokazalo diagnozo, padec napetosti na dveh pozicijah, nismo pa zapomnili kje...